هر آنچه باید در مورد ویزای بازنشستگی ایرلند بدانید

ویزای بازنشستگی ایرلند-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از بهترین کشورها برای بازنشستگی قطعا ایرلند است. برای این ادعا هم یک دلیل محکم وجود دارد، اگر ثابت کنید باری بر دوش دولت نیستید، به شما اجازه اقامت از طریق بازنشستگی داده می‌شود. بدون شک ایرلند با وجود مناظر و سواحل خیره کننده و آرام، امکان سرمایه گذاری خارجی، فرهنگی غنی و کشوری بدون تلاطمات و تنش‌های سیاسی از کشورهای محبوب برای مهاجرت به شمار می‌رود.

البته در کنار این مزایا باید اشاره کنیم کسانی که می‌خواهند برای اقامت در ایرلند از طریق بازنشستگی اقدام کنند باید با جیبی پر راهی این کشور شوند. طوری که برای مدت زمان 5 سال اقامت در این کشور باید 250 هزار یورو برای خود و یا 500 هزار یورو برای خود و همسرشان هزینه کنند. بعد از 5 سال هم موفق به دریافت اقامت دائم در ایرلند می‌شوند.

به گزارش کاماپرس، شاید یکی از ابتدایی‌ترین مزیت‌های ایرلند، استفاده از حمل و نقل عمومی رایگان برای افراد بالای 66 سال است. همین یک موررد می‌تواند شما را در هزینه‌های زندگی در این کشور مانند مسکن جلو بیندازد، چراکه قیمت مسکن در این کشور به خصوص در دوبلین بالا است. البته در حومه‌های زیبای ایرلند با هزینه‌های کمتری می‌توانید زندگی کنید و به جزیره زمرد بروید و از طبیعت آرامش بخش آن هم لذت ببرید.

ویزای بازنشستگی ایرلند-کاماپرس

ویژگی‌های ویزای بازنشستگی ایرلند

در مورد ویزای بازنشستگی ایرلند باید بدانید با داشتن گذرنامه انگلستانی، می‌توانید بدون ویزا وارد این کشور شوید و از خدماتی مانند مراقبت‌های بهداشتی بهره مند شوید، اگر عضو کشورهای اتحادیه اروپا هستید هم نگران نباشید و بدون ویزا وارد این کشور شوید. اگر هم بازنشسته باشید تا 3 ماه اجازه دارید در ایرلند بمانید.

یکی دیگر از ویژگی‌های ویزای بازنشستگی ایرلند این است که برای مدت زمان یک سال اقامت باید 50 هزار یورو در سال درآمد داشته باشید و در این مدت قابلیت تمدید ویزای شما نیز وجود دارد.

بهترین مقاصد بازنشستگی ایرلند

مسلما برخی از شهرها، مزیت‌ها و قابیلت‌های گوناگون برای بازنشستگان دارد و متقاضیان با بررسی آنها، شهر مقصد را انتخاب می‌کنند.

  • شهر بری، یکی از بهترین شهرهای ایرلند برای بازنشستگی است و مناظر بکر این شهر مورد توجه بسیاری از مهاجران قرار می‌گیرد.
  • سالت هیل، یک منطقه ساحلی با جمعیتی حدودا 20 هزار نفر است و می‌تواند یکی دیگر از مقصدهای پرطرفدار برای بازنشستگان باشد.
  • کیلارنی، با وجود پارک ملی و مناظره خیرکننده یکی دیگر از شهرهای مناسب برای بازنشستگان به شمار می‌رود.
  • بازنشستگانی که به دنبال یک منطقه آرام و کم جمعیت هستند، بهتر است آردمور را انتخاب کنند.
  • همچنین کلیکنی یکی دیگر از شهرهای محبوب ایرلند با جمعیت 25 هزار نفری برای بازنشستگان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

مهمترین دلایل برای اخذ ویزای بازنشستگی در ایرلند

از مهترین دلایل انتخاب ایرلند برای بازنشستگی، می‌توان به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب این کشور اشاره کرد. مردم این کشور به خونگرمی معروف هستند و امنیت ایرلند در حد بالا گزارش شده است. همچنین این کشور دارای گشت و گذارهای زیاد است و با اقامت در این کشور، امکان بازدید از انگلستان، اروپا و مناطق دیگر مانند آفریقای شمالی و ترکیه برایتان فراهم می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : ایزی اپلایمای آرمانمهاجر 24
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز