هر آنچه باید در مورد آبسردکن و یخ ساز خانگی بدانید + قیمت

آبسردکن-یخساز-کاماپرس
ژیوار

دستگاه‌های آبسردکن و یخ ساز کارکردهای متنوعی دارند، از مدل‌های که در خانه، مصرف شخصی دارد تا نوعی از آن که برای رستوران و کافی شاپ‌ها خریداری می‌شود.

کاماپرس در این گزارش انواع مختلف این دستگاه‌ها را با قیمت پر مصرف‌ترین‌های آن معرفی می‌کند.

ویژگی‌های دستگاه یخ ساز

از دستگاه یخ ساز می‌توان برای فروش گوشت و ماهی در فروشگاه‌ها و رستوران‌ها استفاده کرد. حتی در طلاسازی، رستوران و مهمانی‌های بزرگ خانوادگی که به یخ بسیار زیاد نیاز داردند، هم از این دستگاه استفاده می‌شود. هر چند که برخی از این یخ سازها، آب خنک هم در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهند.

یخ ساز کافی شاپ و رستوران بست

یکی از نمونه‌های پر مصرف این دستگاه، یخ ساز کافی شاپ و رستوران best است که معولا در همه رستوران‌های بزرگ دیده می‌شود. طبق قیمت‌های حال حاضر در بازار، این دستگاه بین 27 میلیون و 450 تا 38 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد که البته شامل گارانتی هم خواهد بود.

یخ ساز شیائومی

نوع دیگری از دستگاه یخ ساز با مدل هایکون-شیائومی مدل HZB-16AL-هم یکی از انواع پر مصرف این دستگاه است که علاوه بر کافه‌ها، در مهمانی‌های بزرگ خانوادگی هم از آن استفاده می‌شود. قیمت این دستگاه با ظاهر جذاب، 8 میلیون و 400 هزار تومان است.

دریان سفر امید

یخ ساز با مدل جی پاس

در بین برندهای مختلف، یخ ساز جی پاس مدل GIM63015UK GEEPAS Ice Maker هم جزو انواع پر فروش محسوب می‌شود. این یخ ساز با قابلیت تصفیه آب، 6 میلیون و 300 هزار تومان در بازار قیمت دارد.

دستگاه یخ در بهشت

دستگاه یخ در بهشت ساز هم یکی دیگر از دستگاه‌های مهم برای آب میوه فروشی‌ و کافی شاپ‌ها است که در بین برندهای مختلف، دستگاه یخ در بهشت ساز دو مخزن ABA مدل XRJ12LX2 یکی از مدل‌های کاربردی است که بیشتر آب میوه فورشی‌ها از آن استفاده می‌کنند. قیمت این محصول 30 میلیون تومان است.

آبسردکن-یخ-ساز-کاماپرس

انواع آبسردکن در بازار

آبسرد کن‌ها در دو نوع مخزن دار و اتصال مستقیم به لوله کشی شیر آب شهری هستند. البته بخشی از همین دو نوع  مدل با فیلتر مخصوص، طعم آب بهتری را ایجاد می‌کنند. حتی بعضی از آبسردکن‌ها محفظه کوچکی برای سرد نگه داشتن مواد غذایی دارند که به آنها آبسردکن‌های یخچال دار می‌گویند.

آبسرد کن سوپر کاسا

آبسردکن سوپر کاسا مدل CA-865جزو برندهایی است که در بیشتر مکان‌های عمومی که آبسردکن دارد دیده می‌شود. این دستگاه با سه درجه درمای مختلف و امکان تصفیه آب، 8 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد.

آبسرد کن ایسکول

نوع دیگری از این دستگاه پر فروش، آبسردکن ایستکول مدل TM-CW409Nبا بخش تصفیه آب است که قیمت آن 9 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد.

آبسرد کن پاناسونیک

آبسردکن پاناسونیک یخچال دار SDM-WD3320TGهم جزو مدل‌های محبوب به حساب می‌آید که بیشتر برای ادارات و شرکت‌ها استفاده می‌شود. این مدل با تصفیه آب مجهز 8 میلیون و 400 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

آبسرد کن‌ و یخ سازهای مکانیکی و اتوماتیک یخچال

یکی از قابلیت‌های خوب یخچال‌های جدید، داشتن آبسردکن و یخ ساز است، البته آنقدر انواع متنوعی در بازار وجود دارد که پیش از خرید آن باید تحقیق کاملی انجام دهید. آبسردکن تمام یخچال‌ها در دو نوع مکانیکی و اتوماتیک کار می‌کند. نوع مکانیکی آن یک تانک داخلی دارد که به صورت دستی پر می‌شود و شما با فشار دادن بر پدال آبریز، آب خنک دریافت می‌کنید. نوع دیگر آن اتوماتیک است، یعنی به آب شهری متصل است و دیگر نیازی به پر کردن مخزن آب ندارد.

یخ ساز یخچال هم مانند آبسرد کن‌ها در دو نوع مکانیکی و اتوماتیک کار می‌کند. شکل مکانیکی آن اینطور است که قالب‌های یخ را باید به صورت دستی پر کرد و در هنگام استفاده پدال آن را فشار دهید تا به بیرون ریخته شود. برای نوع اتوماتیک آن هم یخساز به لوله کشی آب شهری متصل می‌شود و خودش به صورت اتوماتیک قالب‌های یخ را پر می‌کند تا آنها یخ بزند.

چرا یخ ساز و آبسردکن اتومات بهتر است؟

دستگاه‌هایی که سیستم آبسرد و یخ ساز اتوماتیک دارند، فرایند راحت‌تری برای مصرف کننده خواهند داشت. در این حالت بدون هیچ دردسر برای تعویض مخزن می‌توان از آب یا یخ دستگاه مورد نظر استفاده کرد. حتی این موضوع برای یخچال‌ هم کارایی دارد و از طرفی، آب سرد و یخ ساز اتومات به دلیل وجود فیلترهای آبی که داخل خود دارد، طعم آب و یخ بهتری دارد و برای همین می‌توان با این قابلیت از آب سالم‌تری استفاده کرد. اما به طور کل، تهیه یخچال دارای  آب سرد، باعث می‌شود تا از شر شیشه آب‌های کوچک و بزرگ داخل یخچال که همیشه باعث جاگیر شدن فضای داخل آن است هم خلاص شوید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایستکولپاناسونیکجیپاسشیائومی
نهال گشت
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز