هر آنچه باید درباره وام 300 میلیون تومانی بانک سپه با سود متغیر بدانید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بانک سپه یکی از بانک‌های دولتی کشور است که به منظور حمایت همه جانبه از مشتریان تسهیلات 300 میلیون تومانی در قالب طرح «نگین پویا» ارائه داده است. این وام با سود متغیر، پنج تا 23 درصدی، به مشتریان پرداخت می‌شود.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، تسهیلات 300 میلیون تومانی بانک سپه که به دارندگان سپرده کوتاه مدت عادی پرداخت می‌شود، نیاز به سپرده گذاری دارد. متقاضیان به منظور دریافت این وام باید حداقل 5 میلیون تومان در حساب خود نگهداری کنند. همچنین لازم است که افراد بین سه تا 12 ماه این مبلغ پول را در حساب خود نگهداری کنند و گردش مناسب داشته باشند تا واجد شرایط دریافت وام شوند. به منظور دریافت این وام نیاز به ضامن رسمی و اعتبار شغلی است که مورد تایید بانک باشد. دوره پرداخت اقساط این تسهیلات نیز متفاوت بوده و بین 12 تا 60 ماه تغییر می‌کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با در نظر گرفتن مبلغ وام، میزان سود 23 درصدی و مدت زمان بازپرداخت 60 ماهه، میزان هر قسط به 8 میلیون و 457 هزار و 141 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات نیز 39 میلیون و 682 هزار و 206 تومان اعلام شده است. جمع رقم وام و سود این تسهیلات نیز 507 میلیون و 628 هزار و 480 تومان خواهد بود.

معرفی انواع و اقسام طرح‌های تسهیلاتی بانک سپه

بانک سپه به منظور انجام مسئولیت اجتماعی و حمایت درست و مفید از مشتریان خود و همچنین کمک به اقتصاد و شرایط کشور، طرح‌های تسهیلاتی متنوع با سود گوناگون ارائه می‌دهد. طرح نگین پویا یکی از آن‌ها است. علاوه بر این طرح تسهیلاتی، طرح‌های دیگری مانند نگین امید، بهین کارت، میثاق2 و نگین امید دارد و در قالب آن‌ها نیز تسهیلات ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سپه
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز