هر آنچه باید درباره نیسان قشقایی فیس لیفت 2024 بدانید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

آمارهای فروش هیچگاه دروغ نمی‌گویند و نگاهی به آمار فروش نیسان قشقایی نشان می‌دهد این شاسی‌بلند متوسط از شرق آسیا، فروش بسیار خوبی در اروپا و دیگر مناطق جهان داشته است و انتظار می‌رود پس از فیس‌لیفت سال 2024 از محبوبیت بیشتری نیز برخوردار بشود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، شاید کمتر خودرویی بتوان پیدا کرد که مانند نیسان قشقایی هم برای آفرود سبک و هم برای رفت و آمد و انجام کارهای روزمره مناسب باشد. همین ویژگی‌ها باعث شده نیسان قشقایی محبوب‌ترین خودرو در انگلستان باشد و فروشی برابر با 750 هزار دستگاه را رقم بزند.

نیسان قشقایی در سال‌های اخیر تلاش زیادی کرده تا در صدر جدول قرار بگیرد و از سایر همتایانش در این سگمت برتر و بالاتر باشد. به همین خاطر، نسل سوم آن در سال 2024 فیس‌لیفت شده تا همچنان در برابر رقبایی مانند پژو 3008 و تویوتا C-HR حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

پیشرانه نیسان قشقایی فیس لیفت 2024 در مقایسه با مدل سال قبل تغییری نکرده است. این شاسی بلند محبوب به یک پیشرانه هیبرید خفیف با دو توان متفاوت 138 و 156 اسب بخاری به بازار عرضه می‌شود. چنانچه این پیشرانه به سیستم e-Power مجهز شده باشد برد آن افزایش می‌یابد و قدرتش به 187 اسب بخار می‌رسد. همه تیپ‌های نیسان قشقایی به جز تیپ قوی‌تر، محرک جلو هستند. پیشرانه قوی‌تر در کنار یک گیربکس شش سرعته دستی یا اتوماتیک قرار می‌گیرد و به سیستم چهار چرخ محرک مجهز است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : نیسان
روکش مارال
نهال گشت
آهن رویال
آریاپی
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز