هرآنچه درباره خرید خانه در شهر پردیس باید بدانید

پردیس- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

هزینه‌های بالای زندگی و کرایه خانه، شهر پردیس را به گزینه‌‌ای ایده‌آل برای طبقه متوسط تبدیل کرده است. خرید خانه و یا حتی زندگی در پردیس دارای فواید و مزایایی است که باید به آن توجه کرد.

به گزارش کاماپرس، قیمت‌های خرید خانه و حتی رهن و اجاره در پردیس بسیار پایین‌تر از مناطق جنوبی و شرقی تهران است؛ اما متاسفانه امکانات حمل و نقل و رفاهی مناسبی در این شهر تازه‌تاسیس برای رفت و آمد وجود ندارد.

خانه‌های ویلایی پردیس

فاز چهار پردیس دارای ویلاهایی با طراحی‌های مختلف است؛ پس اگر علاقه‌مند به خانه‌های ویلایی هستید، فاز چهارم پردیس را از دست ندهید. چون بیشتر خانه‌های این فاز مشابه ویلاهای شمال کشور است. البته یک مشخصه عمده در این بخش، نبود حمل‌ونقل عمومی در دسترس است. بنابراین بهتر است وسیله نقلیه شخصی داشته باشید، چراکه در صورت اسکان در این منطقه برای رفت و آمد دچار مشکل خواهید شد.

بیشتر بخوانید:

فاز 3 پردیس؛ بهترین فاز برای افراد بدون خودرو

همانطور که ذکر شد، در برخی از فازهای پردیس، امکانات حمل و نقل عمومی کم‌تر است، بنابراین اگر برای رفت و آمد، خودرو شخصی خاصی ندارید، بهترین گزینه برای شما فاز سوم پردیس است؛ چون این فاز امکانات حمل و نقل عمومی همچون ایستگاه اتوبوس و تاکسی کامل‌تری نسبت به فاز‌های دیگر  دارد.

فازهای 1 و 2 پردیس؛ بهترین منطقه برای زندگی

فازهای یک و دو پردیس طی این سال‌ها رشد قیمتی قابل توجه داشته است. اگر پول کافی برای خرید خانه دارید، آپارتمان و خانه‌های حیاط دار این منطقه گزینه خوبی خواهند بود. زیرا علاوه بر خانه‌های خوش ساختی که دارد، از امکانات کامل شهری و رفاهی قابل قبولی هم برخوردار است.

فاز 8 پردیس؛ آپارتمان‌های خوش قیمت

اگر هزینه کمی برای خرید خانه در شهر پردیس دارید، شاید خرید خانه و یا پیش خرید در فازهای 5 و 9 بهترین گزینه باشد. البته این در حالی تصمیم درستی خواهد بود که عجله‌ای برای سکونت نداشته باشید، چون بخشی از این فاز همچنان در حال ساخت است. با این وجود می‌توان گفت قیمت مسکن در فاز 8 نسبت به برخی فازهای دیگر مناسب‌تر است و برای خرید خانه با قیمت مناسب می‌توان این فاز را هم در الویت قرار داد.

پردیس- کاماپرس

فاز 11 پردیس؛ ارزان با امکانات کم

وقتی وارد فاز 11 پردیس می‌شوید با تعداد قابل توجه برج‌ سفید روبه‌رو خواهید شد. این فاز در این منطقه حاشیه‌ای تهران بیشترین واحد را به خود اختصاص داده است. از طرفی در همین فاز قیمت‌ خانه در هر خیابان بسته به میزان امکانات و البته ویوی آن متفاوت است. یکی از مزیت‌های این بخش از پردیس دسترسی به آزاد راه تهران-پردیس است که رفت و آمد به تهران را آسان‌تر می‌کند.

همچنین این فاز هنوز اشباع نشده و اغلب واحدها کلید نخورده است. در این فاز شما واحدهای مسکونی را می‌توانید مستقیما از پیمانکار بخرید و بدین ترتیب با قیمت بدون واسطه خرید خود را انجام می‌دهید. البته بهتر است بدانید که سند آپارتمان‌ها در این فاز همه 5 برگی هستند و باید قبل از خرید خانه حتما استعلام بگیرید.

با این وجود باید توجه کرد که این فاز امکانات خاصی از جمله فروشگاه، مغازه و یا وسایل حمل و نقل عمومی مطلوبی ندارد؛ بنابراین برای افرادی که خودرو شخصی ندارند، زندگی در این منطقه کمی دشوارتر خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : آقای املاکدیوارملک رادار
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

9 دیدگاه برای “هرآنچه درباره خرید خانه در شهر پردیس باید بدانید

  1. حامد گفته:

    خانه های پردیس روی گسل ساخته شده و محکم نیست یک زلزله کافی است که این فازها نابود شود پس برا زندگی مناسب نیست

  2. حسین پرهیزکار گفته:

    سلام اگر فقط درآمد فروش یک تپه به مترو اختصاص داده می شد مشکل حمل و نقل عمومی در پردیس حل می شد.

  3. ع.ط گفته:

    والا من فاز ۱۱ وسیله نقلیه هست وهمچنان میگید رفت وآمد مشکله اگه وسیله نداشته باشی انگار داری تو ی دهات دور افتاده زندگی میکنی امکان کم هست نه به این صورتی که گفتین

  4. ا .م گفته:

    بهترین فاز ۱۱.هم آب و هوای عالی وخنک وتمیز ..بلوک ها همه محوطه درخت کاری عالی…بهترین جا برای زندگی…همه چیز هم دردسترس است.به خدا ۱۰ سال دیگه ازلواسون هم بهتر میشه..حالا خودتون میبینین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز