هرآنچه باید درباره اوانو بدانید

ژیوار

امروزه، اپلیکیشن‌ها، بیش از هروقت دیگر به زندگی روزمره گره خورده‌اند. ما برای خریدهای روزانه، پرداخت‌های مالی و بسیاری از کارهای پیش پا افتاده تا پیچیده دیگر از اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کنیم و بسیاری اپلیکیشن با خدمات مالی، اپراتوری و فروشگاهی روی تلفن‌های همراه هوشمند خود داریم. اما این‌ اپلیکیشن‌ها یکپارچه نبودند تا اینکه اوانو پا به میدان گذاشت. همه‌چیز در یک اپلیکیشن!

به گزارش کاماپرس، اوانو، محصولی از شرکت ارتباطات سیار ایران یا همان همراه اول است که نیازهای روزمره کاربران را رفع می‌کند و به آن‌ها در انتخاب‌های درست‌تر و دقیق‌تر در زمینه فروش آنلاین کمک می‌کند. در ادامه این مطلب، اوانو، این اپلیکیشن نوپای داخلی، برای علاقه‌مندان بیشتر معرفی می‌شود؛

زندگی دیجیتال با اوانو

اوانو مدعی «خدمات یکپارچه مدیریت زندگی» است که دارای سه بخش است؛ بخش اول فروشگاه اوانوست. کاربران اوانو می‌توانند با استفاده از آن، از تره‌بار خرید کنند. کتاب انگلیسی و صنایع دستی بخرند و درنهایت از تخفیف‌های آن بهره‌مند شوند. کاربران با ورود به اپلیکیشن با موضوعی تحت عنوان سرویس‌های من مواجه می‌شوند. در این بخش، خدماتی از قبیل خرید شارژ، کارت به کارت و حتی خرید از سوپرمارکت در دسترس است. در حال حاضر، سرویس خرید آنلاین برای تهران، کرج، پرند و پردیس فعال است و در آینده، برای دیگر شهرها نیز فعال می‌شود. در راستای همین پیشرفت‌ها، خدمات فروشگاهی بیشتری نیز به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

خدمات اپراتوری متنوع

خدمات اپراتوری، نام بخش دوم سرویس‌هایی است که اوانو به کاربران خود ارائه می‌دهد. خرید شارژ برای سیم کارت‌های همراه اول، رایتل و ایرانسل و همچنین خرید بسته اینترنت برای تمامی این اپراتورها را هم همین دسته شامل می‌شود.

وصول آنی قبوض از دیگر خدمات پرطرفدار بخش اپراتوری اوانو است که برای کابران همراه اول مزیت دیگری هم دارد؛ در این بخش افراد بلافاصله پس از پرداخت قبض سیم کارت همراه اول خود، وضعیت جدید بدهی‌ها و قبوض خود را مشاهده می‌کنند.

دریان سفر امید

خدمات مالی تحت نظارت بانک مرکزی

در بخش سوم اوانو که نامش بخش مالی است، خدمات گسترده و متنوع‌تری دارد. کاربران در این بخش می‌توانند حساب کاربری خود در اوانو را به حساب بانکی متصل کرده و بدون رجوع به درگاه بانکی، پرداخت‌های خود را انجام دهند. خدمات کارت به کارت، گرفتن موجودی، استعلام خلافی خودرو و تسویه آن نیز در همین دسته جای می‌گیرند.

گفتنی است که تمامی این فعالیت‌ها در اوانو، تحت نظارت بانک مرکزی انجام می‌شود. به طوری که اوانو، مجموز پرداخت‌یاری را از بانک مرکزی دریافت کرده است و اینگونه یک گام بلند و موثر در ارائه خدمات نوین مالی و بانکی برای کاربران ایرانه برداشته است.

نسخه وب اوانو در دسترس قرار گرفت

تا پیش از این کاربران اندرویدی می‌توانستند اپلیکیشن اوانو را از بیشتر اپ استورهای اندرویدی دریافت کنند اما کاربران آی او اس با مشکلاتی مواجه بودند. اکنون اما به منظور دسترسی آسان‌تر به خدمات اوانو و آرامش خاطر کاریران، نسخه وب این اپلیکیشن راه‌اندازی شده است تا کاربران آی او اس نیز از این خدمات بی‌بهره نمانند. علاقه‌مندان برای استفاده از این نسخه می‌توانند به آدرس https://ewano.app/ مراجعه کنند.

لازم به ذکر است که اوانو هدیه نقدی فوری و بدون قرعه کشی هم دارد! این هدایا پس از هر تراکنش به کاربران تعلق می‌گیرند. مثلا کاربران با خرید هر بسته اینترنت تا سقف 50 هزار ریال، هدیه نقدی دریافت می‌کنند یا اگر اولین قبض خود را در اوانو پرداخت کنند 19 هزار و 999 ریال به ایشان تعلق می‌گیرد.

مرتبط با : اوانو
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز