هدیه سیم کارت همراه اول به دوستان شما

سیم کارت همراه اول - کاماپرس
ژیوار

اپراتور همراه اول به عنوان بزرگترین و محبوب ترین اپراتور کشور، همواره در تلاش برای جلب رضایت مشترکان خود است. در همین راستا این اپراتور طرح های متنوعی را به مشترکان قدیمی و متقاضیان جدید خود ارائه کرده است.  اپراتور همراه اول برای مشترکین خود طرح ویژه ای را ارائه کرده است.

 از جمله این طرح ها، طرح معرفی سیم کارت همراه اول به دوستان است. با توجه به این طرح مشترکین سیم کارت همراه اول اعتباری می توانند، از این خدمات ویژه استفاده کنند و هدیه اعتباری از همراه اول دریافت کنند. با توجه به محبوبیت بسیار بالای این اپراتور تا حد بسیار زیادی قابل اعتماد مشترکین است.

در این مقاله به برسی این طرح پرداخته ایم. همراه اول برای مشترکینی که سیم کارت همراه اول را به دوستان خود معرفی کنند شرایط ویژه ای در نظر گرفته است. طبق این شرایط مشترکین همراه اول از همراه اول هدیه دریافت می کنند. در این طرح افرادی که جزو مشترکین اعتباری همراه اول هستند . با معرفی سیم کارت همراه اول اعتباری به دوستان خود می توانند ، تا یک سال مبلغ شارژ هدیه دریافت کنند و از این خدمات بهره ببرند.

یکی دیگر از مزایای معرفی سیم کارت همراه اول استفاده از انتقال شارژ همراه اول است. که شما می‌توانید در صورت لزوم از معرفتون بخواید که براتون شارژ انتقال دهد.

معرفی سیم کارت همراه اول

این طرح همراه اول که ویژه مشترکین “سیم کارت همراه اول اعتباری” است . طبق آن، مشترکین جدید سیم کارت های اعتباری همراه اول بعد از خرید سیم کارت، تا ۳۰ روز پس از فعال سازی یا ترابرد به همراه اول می توانند شماره یک مشترک اعتباری “سیم کارت همراه اول” را که به آن ها پیشنهاد همراه اولی شدن است به عنوان معرف ثبت کند. به بیان دیگر دوست تان را دعوت کرده اید که جزو مشترکین همراه اول شود باید شما را به عنوان معرف ثبت کند. برای انجام این کار می توان از طریق شماره گیری کد دستوری #۳۴۱۱*۱۰* معرف ثبت می شود و تا یک سال پس از هر خرید شارژ و اعمال شارژ توسط ایشان ، از طرف همراه اول به میزان ۱۰ درصد حساب اعتباری شما شارژ می گردد. به عنوان مبلغ شارژ به معرف ثبت شده هدیه داده خواهد شد . پیامک محتوی هدیه پس از هر تراکنش به معرف ارسال می ‏گردد.

دریان سفر امید

هدیه معرف همراه اول

معرف تا یک سال می تواند از این شارژ هدیه استفاده کند و لذت ببرد. باید به این نکته توجه داشته باشید که مهلت استفاده زمانی از این اعتبار هدیه به مدت ۱ ماه است و طی ۱ ماه باید اعتبار هدیه خود را به اتمام برسانید. در غیر این صورت اعتبار هدیه شما می سوزه و دیگر قابل استفاده نیست. هر مشترک می تواند تنها یک نفر را به عنوان معرف در همراه اول ( MCI ) اعلام نماید و امکان تغییر معرف و یا معرف جدید وجود ندارد. ولی امکان حذف معرف برای مشترک وجود دارد و امکان انتقال اعتبار هدیه این طرح وجود ندارد. اعتبار هدیه مخصوص مکالمه داخل شبکه همراه اول، پیامک، دیتا و هم چنین خرید طرح های داخل شبکه و دیتا می ‏باشد. خدمات خارج شبکه، رومینگ، ارزش افزوده، بین الملل و … شامل این اعتبار نمی ‏شود.

پس از تغییر نام، تخلیه و  یا ترابرد به سایر اپراتور ها توسط هر کدام از شماره های معرفی شونده یا معرفی کننده رابطه معرفی کننده و معرفی شونده بین این دو مشترک تمام می‏ شود.

شرایط و قوانین طرح:

  • مهلت زمانی استفاده از اعتبار هدیه 1 ماه می‏‌باشد.
  • هر مشترک تنها می‏تواند یک نفر را به عنوان معرف اعلام نماید و امکان تغییر معرف و یا اعلام معرف جدید وجود ندارد، امکان حذف معرف برای مشترک وجود دارد.
  • تا 1 سال به ازاء هر افزایش اعتبار توسط مشترک جدید به مقدار 10% اعتبار به معرف او هدیه داده می‏شود و پیامک محتوی هدیه پس از هر تراکنش به معرف ارسال می‏‌گردد.
  • اعتبار هدیه مخصوص مکالمه داخل شبکه همراه اول، پیامک، دیتا و همچنین خرید بسته های داخل شبکه و دیتا می‏باشد و خدمات خارج شبکه، رومینگ، ارزش افزوده، بین الملل و … شامل این اعتبار نمی‏‌شود.
  • امکان انتقال اعتبار هدیه این طرح وجود ندارد.
  • پس از تغییر نام، تخلیه و یا ترابرد به سایر اپراتورها توسط هر کدام از شماره های معرفی شونده یا معرفی کننده رابطه معرفی کننده و معرفی شونده بین این دو مشترک تمام می‏‌شود.
  • یک سال پس از فعال‏سازی طرح معرف، اعتبار زمانی طرح برای هر دو شماره خاتمه یافته و رابطه معرفی کننده و معرفی شونده بین این دو مشترک تمام می‏‌شود.
  • پس از حذف دستی شماره معرفی شونده توسط مشترک معرفی کننده، رابطه معرفی کننده و معرفی شونده بین این دو مشترک تمام می‏‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : مشترکین جم
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز