مناسب ترین هدیه روز مرد برای همسران اداری و کارمندان

مناسب ترین هدیه روز مرد برا همسران اداری و کارمندان کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

خرید هدیه روز مرد برای آقایان کارمند شاید جزو چالشی‌ترین هدیه‌هایی باشد که برای کسی می‌خرید؛ این هدیه معمولا یا باید بتواند باعث بهبود و ارتقای فضای کاری‌ فرد شود و آن را از یکنواختی دور کند و یا یک هدیه مهیج باشد که به‌دیگر وجوه زندگی او، غیر از جنبه کارمندی، گره می‌خورد.

برای دیدن بهترین ایده های هدیه روز مرد اینجا کلیک کنید.

کاماپرس در این گزارش ایده‌هایی را برای خرید هدیه‌های کاربردی و هوشمندانه اداری مناسب روز مرد، معرفی می‌کند.

ست رومیزی 9 تکه با کازیه

ست 9 تکه اداری همراه با کازیه، یک ست جمع‌وجور مناسب کارمندان است که با قیمت روز 1 میلیون و 250 هزار تومان از سایت تحریر فروش، ارائه می‌شود. از جمله لوازم موجود در این ست، می‌توان به جاقلمی، دستگاه منگنه و پانچ و سوزن‌کس، درکنار کازیه اشاره کرد.

ست رومیزی 9 تکه با کازیه هدیه روز پدر کاماپرس

بیشتر بخوانید:

استند موبایل رومیزی پارسه پلاستیک

استند رومیزی موبایل یکی از لوازم ضروری اداری برای کارمندانی است که درحین کار با سیستم کامپیوتر یا لپ تاپ‌ خود به اطلاعات گوشی موبایل‌شان نیز نیازمندند. استند رومیزی پارسه در 6 رنگ متنوع و قابلیت قرار دادن موبایل در 4 حالت مختلف با قیمت روز 33 هزار تومان از فروشگاه برایتو قابل سفارش است.

استند موبایل رومیزی پارسه پلاستیک هدیه روز پدر کاماپرس

کیف اکو مدل 4

کیف اکو در ابعاد 20.5× 27.5 و در رنگ قهوه‌ای روشن، یک کیف دستی سبک و کاربردی برای هدیه روز مرد به همسر یا پدرهای کارمند است. این کیف با داشتن 7 محفظه جادار، برای نظم دادن به وسایل و قرارگرفتن تبلت، دفترچه یادداشت و سایر ملزومات اداری، در ابعاد متفاوت، کاربرد دارد. فروشگاه پاپکو کیف اکو مدل 4 را با قیمت حدودی 563 هزار تومان عرضه می‌کند.

کیف اکو مدل 4 هدیه روز پدر کاماپرس

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 استاندارد

اگر مخاطب هدیه شما درکنار کارمند بودن، به بازی‌های کامپیوتری هم علاقه دارد پس کنسول بازی سونی گزینه‌ای است که باید در لیست‌تان قرار دهید. این کنسول با حافظه داخلی 825 گیگابایتی و تکنولوژی SSD سریع، برای دسته بازی پرسرعت و دقیق محسوب می‌شود که فروشگاه خانه پرینتر آن را با قیمت تقریبی 25 میلیون تومان به‌فروش می‌رساند.

کنسول بازی سونی هدیه روز پدر کاماپرس

میز تحریر کتابخانه دار دیواری نازنین

برای همسران اداری دورکار، یک میز تحریر کتاب‌خانه‌دار از هدیه‌هایی است که کمک زیادی به ارتقای فضای کاری آن‌ها در خانه می‌کند. میز تحریر ام دی اف نازنین، در دو رنگ سفید و چوبی و با قیمت روز 5 میلیون و 810 هزار تومان از سایت تمیس موجود است.

میز تحریر کتابخانه دار دیواری نازنین هدیه روز پدر کاماپرس

پایه نگهدارنده مانیتور مدل آرمو A-110

پایه نگهدارنده مانیتور برای جلوگیری از دردهای عضلانی گردن، مناسب کارمندانی است که ساعت طولانی پشت کامیوتر و لپ تاپ هستند. پایه این محصول از جنس چوب ارگونومیک، مناسب فضاهای کاری و اداری است که با قیمت روز 113 تومان از سایت تحریر فروش عرضه می‌شود.

پایه نگهدارنده مانیتور مدل آرمو A-110 هدیه روز پدر کاماپرس

فلاسک هوشمند درجه دار یونیک

فلاسک درجه‌دار یونیک در حجم 500 میلی‌لیتر و ابعاد 21 × 6 سانتیمتر با قیمت روز 250 هزار تومان از فروشگاه لوازم‌التحریر و ملزومات اداری برایتو در دسترس است. این فلاسک با بدنه فلزی و نشان‌گر دیجیتالی تشخیص دما، می‌تواند دمای محتویات درون بطری را تا 12 ساعت حفظ کند.

فلاسک هوشمند درجه دار یونیک هدیه روز پدر کاماپرس

اکسپندینگ فایل

کارمندانی که در بخش اداری یا حسابداری مشغول به‌کارند، هیچوقت از داشتن اکسپندینگ‌ و نظم‌دهنده‌های اضافی برای فایل و اوراق مالی‌شان، خسته نمی‌شوند. اکسپندینگ‌ها علاوه‌بر نظم دادن به اسناد، سرعت دسترسی به آن‌ها را نیز افزایش می‌دهد. این محصول در پنج رنگ زرشکی، بنفش، سورمه‌ای، گلبهی و طوسی، با قیمت حدودی 273 هزار تومان از سایت یا شعبه‌های حضوری پاپکو، موجود است.

اکسپندینگ فایل هدیه روز پدر کاماپرس

ویدئو پروژکتور اپتما مدل Optoma X371

آخر هفته‌های کارمندان پرشوق و البته دوست‌داران سینما و تلویزیون، معمولا با دیدن فیلم و سریال‌های موردعلاقه‌شان سپری می‌شود. ویدئو پروژکتور جیبی و ویدئو پروژکتور اپتما با داشتن روشنایی 3800 انسی لومن و پشتیبانی از فناوری تصویر DLP، تصاویر برنامه‌های متنوع را با کیفیت و وضوح مناسب به‌نمایش می‌گذارد. این محصول را درحال حاضر می‌توانید با قیمت روز 16 میلیون و 500 هزار تومان از سایت خانه پرینتر تهیه کنید.

ویدئو پروژکتور اپتما هدیه روز پدر کاماپرس

هندزفری بلوتوثی آکو مدل QUICK

هندزفری بلوتوثی آکو در رنگ‌بندی سفید و مشکی و محدوده عملکردی تا 15 متر، علاوه‌بر استفاده‌های معمول هندزفری، پاسخ‌گویی به تماس‌ها را درحین‌کار برای کارمندان، راحت‌تر می‌کند. درحالت پخش و استفاده مداوم از دستگاه، این محصول قابلیت نگهداری شارژ تا 6 الی 8 ساعت را دارد. سایت تیمیس هندزفری آکو مدل QUICK را با قیمت حدودی 750 هزار تومان به‌فروش می‌رساند.

هندزفری بلوتوثی آکو مدل QUICK هدیه روز پدر کاماپرس

پایان پیام

مرتبط با : اچ پی گالریبرایتوپاپکوتحریر فروشتیمیسخانه پرینتر
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز