هدیه ایرانسل ویژه روز پدر

لست سکند

ایرانسل، هدایای ویژ‌ه‌ خود به مناسبت «روز پدر» را اعلام کرد. این هدایا شامل بسته‌ اینترنت هدیه و بسته‌ مکالمه‌ ایرانسلی است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار فن‌آوری و اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور به مناسبت گرامی‌داشت روز پدر، هدیه‌ بسته‌ اینترنت داخلی و مکالمه‌ ایرانسلی را به مشترکان خود ارائه کرده است.

مشترکان اینترنت پرسرعت همراه ایرانسل می‌توانند در روز ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با روز پدر، بسته‌ هدیه‌ دو گیگابایتی اینترنت پرسرعت را فعال کنند. فعال‌سازی این بسته‌ی هدیه، با شماره‌گیری کد دستوری #۵* یا مراجعه به بخش خرید بسته‌ اینترنت پیشنهادی در سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، امکان‌پذیر است. مهلت استفاده از این بسته‌ اینترنت داخلی، پایان همان روز است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

همچنین مشترکان ایرانسل می‌توانند به ازای ۵ دقیقه مکالمه در هر تماس ایرانسلی، ۵۰ دقیقه‌ ادامه‌ آن مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند. این هدیه، از ۳ بهمن (روز مادر) تا ۲۶ بهمن (روز پدر) قابل ‌فعال‌سازی و استفاده است. این بسته، با شماره‌گیری کد دستوری #۳*۱*۴۴۴۴* یا مراجعه به بخش خرید بسته‌ مکالمه‌ پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، در‌ دسترس مشترکان ایرانسل است.

پربازدیدترین ویدیوهای امروز را ببینید:

مرتبط با : ایرانسل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “هدیه ایرانسل ویژه روز پدر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز