هتل هما تهران ؛ تاریخچه و امکانات

لست سکند

هتل هما تهران یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین هتل‌های پایتخت است که زمان ساخت آن به دوره پهلوی دوم بازمی‌گردد. این اقامتگاه در حقیقت یکی از هتل‌های زنجیره‌ای شرایتون بوده است که پس از انقلاب در اختیار دولت قرار گرفت. هم‌اکنون، گروه هتل‌های هما دارای هتل‌های پنج ستاره بسیار شیک در مشهد، شیراز و بندرعباس است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، هتل پنج ستاره هما تهران در سال 1397 مجدداً بازسازی شد. طراحی این هتل ترکیبی از عناصر معماری سنتی ایرانی و مدرن است. افرادی که دوست دارند تا در سفر به پایتخت در نزدیکی مرکز شهر اقامت داشته باشند، بهتر است رزرو این هتل را از دست ندهند. در ادامه، مشخصات و امکانات هتل هما تهران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نگاه اجمالی به هتل هما تهران

این هتل اولین بار در سال 1352 توسط یک تیم آمریکایی و در منطقه ده ونک ساخته شد. هتل هما دارای 16 طبقه و 177 اتاق است. قرارگیری این هتل در خیابان ولیعصر موجب شده تا مهمانان بتوانند دسترسی بسیار خوبی به مراکز مهم شهر داشته باشند. ضمن اینکه اغلب اتاق‌های هتل هما چشم‌انداز زیبایی به سمت شهر و کوه‎های البرز دارند. در حال حاضر، مالک اصلی تمامی هتل‌های هما سازمان تامین اجتماعی است.

مشخصات اتاق‌ها و سوئیت‌ها

واحدهای اقامتی هتل هما شامل اتاق یک تخته اقتصادی، سوئیت هما کلاس دو نفره، اتاق دو تخته دبل هما کلاس، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، سوئیت معمولی دو نفره، اتاق دو تخته توئین هما کلاس، سوئیت جونیور و سوئیت رویال دو نفره می‎شود. اتاق‌های اقتصادی این هتل در طبقات اول تا سوم قرار داشته و مهمانان باید برای رزرو این اتاق‌ها حداقل بین 3 تا 5 روز اقامت داشته باشند.

راز آسمان پایتخت

هتل هما تهران-کاماپرس

در تمام اتاق‌ها وان موجود است و سوئیت رویال به جکوزی نیز مجهز است. از دیگر امکانات موجود در اتاق‌ها و سوئیت‌ها می‌توان به صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، مبلمان، آباژور، دمپایی، مینی بار با هزینه، آب معدنی رایگان، یخچال، چای‌ساز و حمام اشاره کرد.

امکانات رفاهی هتل هما تهران

امکانات رفاهی و تفریحی این هتل مجلل شامل سالن بدنسازی، استخر، غرفه و فروشگاه، آرایشگاه مردانه، اتاق عقد، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، سالن صبحانه‌خوری، چند رستوران، سالن کنفرانس، فضای سبز، سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، ماساژ، زمین تنیس، لاندری، روم سرویس و خدمات پزشکی می‌شود.

هتل هما تهران-کاماپرس

دسترسی هتل هما به مراکز گردشگری

همانطور که قبلاً اشاره شد، مهمانان این هتل دسترسی خوبی به جاذبه‌های گردشگری و مراکز مهم پایتخت دارند. گردشگران می‌توانند کمتر از 15 دقیقه به بوستان آب و آتش، موزه پول و پل طبیعت برسند. همچنین، آنها می‌توانند با یک پیاده‌روی کوتاه به پاساژ آسمان ونک دسترسی پیدا کنند. از دیگر مراکز مهم نزدیک به این هتل می‌توان به بیمارستان دی، پارک ساعی، بیمارستان خاتم‌الانبیا، میدان و بازار تجریش و بوستان گفت و گو اشاره کرد.

رزرو فوری و راحت از ایران هتل آنلاین

هتل هما تهران توانسته امتیاز 4 را از کاربران سایت ایران هتل آنلاین دریافت کند. ایران هتل آنلاین، اولین و معتبرترین مرجع رسمی رزرواسیون هتل‌ها و اقامتگاه‌های سراسر کشور است. تمامی افراد می‌توانند هتل مورد نظر خود را با تضمین کمترین قیمت و کارمزد صفر کنسلی از این وبسایت رزرو کنند. پشتیبانی 24 ساعته و امکان استفاده از تخفیف‌های ویژه از دیگر مزایای ایران هتل آنلاین محسوب می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران هتل‌ آنلاین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز