هتل زندیه شیراز؛ هتلی لوکس با معماری اصیل ایرانی

هتل زندیه شیراز-کاماپرس
لست سکند

هر چند که بهترین زمان سفر به شیراز، فصل بهار است؛ اما تعطیلی مدارس در تابستان باعث می‌شود تا شیراز با ازدیاد جمعیت مسافران در این فصل روبرو شود. بنابراین، مسافرانی که قصد دارند تا در تابستان به این شهر سفر کنند باید حتماً از قبل، هتل و بلیط خود را رزرو کنند. در این فصل از سال، توجه به موقعیت مکانی هتل بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. چرا که دسترسی خوب به جاذبه‌های گردشگری شیراز باعث می‌شود تا گرمای هوا چندان اذیت‌کننده نباشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هتل زندیه شیراز یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره این شهر است که از یک موقعیت مکانی بسیار عالی برخوردار است. در حال حاضر، این هتل با یک تخفیف 10 درصدی از طریق سایت ایران هتل آنلاین قابل رزرو است. به علاوه، مسافران می‌توانند پیش از رزرو هتل زندیه شیراز، نظرات سایر کاربران را درباره این هتل بررسی کنند.

معرفی اجمالی هتل زندیه شیراز

این هتل لوکس در سال 1394 با 900 متر زیربنا در بلوار هجرت شیراز تاسیس شد. معماری سنتی این هتل یادآوری میراث تاریخی ارزشمند این شهر است. هتل زندیه شیراز دارای 72 اتاق و سوئیت زیبا است. این هتل توانسته از مجموعه 173 نظر، امتیاز 4.7 را از کاربران سایت ایران هتل آنلاین دریافت کند.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل

هتل زندیه دارای اتاق دو تخته دبل، سوئیت بیزینس دو نفره، سوئیت زندیه دو نفره، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دبل و اتاق لوکس دو نفره است. به علاوه، زوج‌های جوانی که قصد دارند برای ماه عسل به این شهر سفر کنند می‌توانند سوئیت هانی‌مون دو نفره هتل زندیه شیراز را رزرو کنند. چشم‌انداز برخی از اتاق‌ها به سمت شهر و برخی دیگر به سمت حیاط هتل  است. یخچال، تلویزیون، مبلمان، چای‌ساز، کمد لباس، حمام، لوازم بهداشتی رایگان، روم سرویس و وای فای رایگان از جمله امکانات موجود در تمام اتاق‌های این هتل است.

راز آسمان پایتخت

هتل زندیه شیراز چه امکاناتی دارد؟

این هتل دارای یک رستوران سنتی،یک رستوران کلاسیک و یک رستوران فست‌فود است که انواع مختلف غذاهای خوش‌طعم را برای مهمانان سرو می‌کند. سالن بدنسازی، استخر، صندوق امانات، کافی شاپ، سالن همایش، حمام ترکی، اسپا، جکوزی، ماساژ، سونا بخار، سونا خشک و… از دیگر امکانات رفاهی و تفریحی این هتل پنج ستاره به شمار می‌رود. تمامی کارکنان هتل زندیه به زبان عربی یا انگلیسی مسلط هستند. همچنین، مهمانان می‌توانند از خدماتی چون لاندری، صبحانه در اتاق و تبدیل ارز نیز بهره‌مند شوند.

دسترسی هتل زندیه شیراز به جاذبه‌های گردشگری

این هتل در مرکز شهر شیراز و در نزدیکی بلوار کریم‌خان زند واقع شده است. هتل زندیه تنها حدود 1 کیلومتر با ارگ کریم‌خان زند، مسجد و حمام وکیل شیراز فاصله دارد. مهمانانی که در این هتل اقامت می‌کنند می‌توانند به راحتی به مراکزی چون سرای مشیر، بازار وکیل، موزه پارس، آرامگاه حافظ، باغ ملی، باغ جهان‌نما، دروازه قرآن، حرم شاهچراغ، آرامگاه سعدی و… دسترسی پیدا کنند. به علاوه، فاصله هتل زندیه تا فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب حدود 13 کیلومتر و تا راه‌آهن شیراز 27 کیلومتر است.

قوانین پذیرش کودکان در هتل زندیه

کودکان بالای 12 سال معادل مهمانان بزرگسال در نظر گرفته می‌شوند. اقامت کودکان زیر 2 سال در این هتل رایگان و کودکان 2 تا 12 سال به صورت نیم بها است.

اگر قصد رزرو و بهره‌مندی از تخفیف مجموعه ایران هتل آنلاین را دارید، می‌توانید به وبسایت یا اپلیکیشن ایران هتل مراجعه کنید. این مجموعه، اولین و معتبرترین مرجع رسمی رزرواسیون هتل‌ها و اقامتگاه‌های سراسر کشور است که گارانتی بهترین قیمت در لحظه را به کاربران ارائه می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران هتل‌ آنلاین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز