هتل زامبی؛ وحشتناک ترین تم پارک کیش

آریاک سفر

هتل زامبی یکی از هیجان‌انگیزترین و جذاب‌ترین تم پارک‌های کیش است که در سال‌های اخیر در میکامال راه‌اندازی شده است. این هتل در واقع به صورت یک خانه عجیب و ترسناک ساخته شده است و شجاع‌ترین افراد را نیز به چالش می‌کشد. در این تم پارک کیش از جدیدترین متد‌های پارک وحشت‌های جهان استفاده شده و بازدیدکنندگان می‌توانند به مدت نیم ساعت در این خانه بمانند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به معرفی و بررسی هتل زامبی  پرداخته است.

معرفی هتل زامبی کیش

هتل زامبی با نام جدید و خلاقانه در میکامال کیش ساخته شده و ماهیتی شبیه به اتاق فرار و یا قلعه وحشت دارد. هتل زامبی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای جمع‌های دوستانه است و می‌تواند خاطرات به‌یادماندنی برای افراد رقم بزند. بازدید از این تم پارک کیش، برای افرادی که به مستندها و فیلم‌های ترسناک علاقه‌مند هستند، مناسب است و یک تجربه آدرنالینی تمام عیار برای آن‌ها رقم می‌زند. این مجموعه تقریبا 550 متر مساحت دارد و بازدیدکنندگان به همراهی تور لیدر از این هتل بازدید می‌کنند و با آیتم‌های وحشتناک غیرمنتظره مواجه می‌شوند.

بهترین تم پارک کیش

هتل زامبی به عنوان بهترین تم پارک کیش شناخته می‌شود و گزینه مناسب برای گردشگرانی است که به دنبال تجربه‌های جدید و هیجان‌انگیز هستند. در بسیاری از موارد ممکن است شنیدن نام هتل، اسکان آرامش‌بخش را برای افراد تداعی کند. با این حال بازدیدکنندگان می‌توانند در این تم پارک کیش، ترس و وحشت را تجربه کنند. این مکان برای استراحت و آرامش ساخته نشده، بلکه می‌تواند یکی از منحصربه‌فردترین تجربه‌های هیجان‌انگیز را برای افراد رقم بزند.

بسیاری از ممکن است تصور کنند در این هتل با زامبی‌های وحشتناک مواجه خواهند شد. در حالی که همه‌ی اجزا در این هتل طوری طراحی شده که بازدیدکنندگان ترس و وحشت را تجربه کنند. تمام جزئیات مانند تصاویر روی دیوار و سقف‌ها تا گریم‌ و لباس کارکنان، طوری طراحی شده که یک تجربه آدرنالینی تمام عیار را برای بازدیدکنندگان رقم بزند. عکس‌برداری و فیلم‌برداری از این هتل ممنوع است و به همین جهت جزئیات و جذابیت‌های داخل هتل، لو نرفته و محفوظ باقی مانده است. تاریک بودن این تم پارک کیش، نقش زیادی در ترسناک و غیرمنتظره بودن آن ایفا می‌کند.

دریان سفر امید

تم پارک کیش برای چه افرادی مناسب است؟

هتل زامبی کیش برای افرادی که از کارهای تکراری و کسل‌کننده خسته شده‌اند و تمایل به یک تجربه جدید هیجانی دارند، انتخاب مناسبی است. افرادی که به دنبال محک زدن میزان شجاعت خود هستند، می‌توانند در هتل زامبی حضور بیابند و سناریوهای ژانر وحشت مختلف را در این مکام تجربه کنند. این هتل از ترکیب‌ها و تکنیک‌های جدید و مرموز برای ترساندن بازدیدکنندگان استفاده می‌کند.

با وجود این که برای بازدید از این هتل محدودیت سنی در نظر گرفته نشده است، برای سالمندان و کودکان زیر 12 سال چندان مناسب نیست. همچنین افرادی که از سابقه‌های بیماری‌های قلبی و عروقی را دارند، بهتر است از این تم پارک کیش بازدید نکنند.

بهترین زمان برای سفر به کیش برای رزرو تم پارک‌ها

تم پارک سنتر کیش، یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای بازدید است و افراد برای دیدن تمام جاذبه‌های آن نیاز به 120 تا 150 دقیقه زمان دارند. تم پارک سنتر کیش از ساعت 10 صبح تا 19:30 دایر است. تم پارک سنتر از سال 1400 فعالیت خود را آغاز کرد و به سرعت در بین گردشگران محبوب شد.

هتل زامبی کیش از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 11 صبح تا 23 شب دایر است. مدت زمان بازدید از این هتل معمولا 45 دقیقه طول می‌کشد و در ایام تعطیل و فصول گردشگری، رزرو آن دشوارتر است. به همین جهت افراد در صورتی که تمایل به بازدید از این تم پارک کیش دارند، باید سفر خود را در ایام خلوت در کیش برنامه‌ریزی کنند.

شرایط رزرو بلیط تم پارک هتل  زامبی با تخفیف

علاقه‌مندان برای خرید بلیط هتل زامبی با تخفیف باید به صورت اینترنتی اقدام کنند. در بخش‌ سانس در سایت می‌توانند تعداد افراد و تاریخ مد نظر را مشخص کنند و فرآیند تکمیل پرداخت را انجام دهند. در این حالت بازدیدکنندگان می‌توانند بلیط هتل زامبی را با تخفیف و بدون دردسر به صورت اینترنتی خریداری کنند.

خرید بلیط هتل زامبی از «ایران فان»

شرکت گردشگری پارس گستران ژرف با نام تجاری ایران فان، فعالیت خود را از سال 87 با هدف فراهم آوردن امکانات موجه برای شادی و نشاط شهروندان آغاز کرد. در ادامه به دنبال استقبال افراد از برنامه‌های گردشگری تفریحی این مجموعه، ایران فان اقدام به راه‌اندازی فضاها و مجموعه‌های موضوعی در قابل کارگاه کرد و در نهایت تبدیل به یک برند معروف و برتر شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مجموعه و یا رزرو بلیط پارک‌های موضوعی، می‌توانند به سایت به آدرس https://www.iran-fun.ir مراجعه کنند و یا با شماره ۰۲۱-۲۴۵۵۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران فان
سفریار آریا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
ژیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان