هایفوتراپی چیست و چه افرادی برای انجام آن محدودیت دارند؟

آریاک سفر

یکی از روش‌های مدرن برای زیبایی و جوانسازی پوست، هایفوتراپی نام دارد که در تمام دنیا جایگزین انواع عمل جراحی شده است. در هایفوتراپی امواج متمرکز فراصوت با شدت زیاد و به طور مستقیم از طریق دستگاه به لایه خاصی از پوست وارد و باعث تولید و تحریک رشته‌های کلاژن می‌شود تا پوست را محکم‌تر و سفت‌تر از قبل کند. این روش غیرتهاجمی و بدون درد بوده و همچنین جایگزین مناسبی برای لیفت صورت است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی هایفوتراپی در اصفهان و مزایا و ویژگی‌های آن پرداخته است.

مراحل انجام هایفوتراپی در اصفهان

در ابتدا شرایط بیمار بررسی می‌شود تا وضعیت او برای انجام هایفوتراپی تشخیص داده شود. هرگونه بیماری یا حساسیت توسط پزشک به دقت زیر نظر گرفته می‌شود. در صورت مناسب بودن شرایط فرد، نوبت به آماده‌سازی دستگاه هایفوتراپی می‌رسد. این دستگاه شامل یک الکترود و یک دستگاه تولیدکننده امواج فراصوت با شدت بالا است که الکترود بالای سر مراجعه کننده قرار می‌گیرد. ابتدا ناحیه مورد نظر برای درمان با مقداری ژل آلوئه‌ورا یا ژل‌های مخصوص پوشش داده می‌شود و سپس جوانسازی پوست با دستگاه توسط پزشک متخصص انجام می‌شود. این فرآیند به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه به صورت مداوم تکرار می‌شود. پس از اتمام کار، وضعیت مراجعه‌کننده بررسی می‌شود و در صورت نیاز، جلسات تداوم می‌یابد.

هایفوتراپی در اصفهان برای چه افرادی انجام می‌شود؟

افرادی با سن ۳۰ تا ۷۵ سال می‌توانند برای جلوگیری از شل شدن و همچین جوانسازی پوست خود هایفوتراپی انجام دهند. علاوه بر این افراد، کسانی که مایل به کاهش وزن بوده و نگران شل شدگی یا افتادگی پوست هستند نیز می‌توانند  هایفوتراپی کنند. اشخاصی که تحت تاثیر اشعه‌های خورشید دچار شل‌شدگی پوست شده باشند، با هایفوتراپی در اصفهان می‌توانند مشکل خود را برطرف کنند.

در مقابل، هایفوتراپی به طور کلی برای افراد کم سن و سال به دلیل کوچک بودن و رشد بافت‌ها توصیه نمی‌شود. همچنین انجام این کار روی خانم‌های باردار ممنوع است؛ چراکه احتمال خطر برای جنین وجود دارد. افرادی که دچار اختلال در خونریزی هستند و داروهای ضد انعقاد مصرف می‌کنند نیز نباید هایفو کنند. همچنین افرادی که دچار عفونت یا زخم پوستی هستند، بیماری‌های خاص دارند یا هرگونه ایمپلنت و ماده فلزی در ناحیه تحت درمان دارند، برای انجام هایفوتراپی محدودیت دارند.

دریان سفر امید

هایفوتراپی چه کاربردی دارد؟

هایفوتراپی باعث از بین رفتن چربی در نواحی مختلف بدن و جایگزین شدن پوست سفت با آن، رفع غبغب و افتادگی گردن، زاویه‌سازی فک و ایجاد خط فک، لیفت صورت و ابرو و پیشانی، از بین بردن خطوط عمیق روی پوست، برطرف کردن افتادگی پلک، پف و همچنین چین و چروک دور چشم، رفع افتادگی پوست در تمامی نقاط بدن و صاف کردن پوست و در نهایت اصلاح طرح لبخند می‌شود که تمامی این موارد با هایفوتراپی در اصفهان قابل انجام است.

آشنایی با مزایای هایفوتراپی

یکی از اصلی‌ترین مزایای هایفوتراپی، مدت درمان کوتاه آن است؛ به طوری که در یک تا سه جلسه به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید. این روش بدون خونریزی و درد است و هیچ پانسمانی هم لازم ندارد. هایفوتراپی هزینه بسیار کمتری نسبت به عمل جراحی دارد و نتیجه جوانسازی با هایفوتراپی معمولا به مدت یک تا دو سال ماندگار است. هایفوتراپی در اصفهان نیاز به دوره نقاهت ندارد و مراجعه‌کننده پس از عمل می‌تواند به راحتی کارهای خود را انجام دهد.

هزینه هایفوتراپی در اصفهان

قیمت تمامی خدمات زیبایی مانند هایفوتراپی به عوامل مختلفی بستگی دارد. معمولا هایفوتراپی در یک یا دو جلسه نتیجه می‌دهد، اما هر چه تعداد جلسات بیشتر باشد، هزینه آن نیز افزایش پیدا می‌کند. علاوه بر آن، هرچه پوست بیمار مشکلات بیشتری داشته باشد، درمان آن نیز زمان‌بر بوده و تعداد شات‌ها نیز بیشتر خواهد بود؛ در نتیجه هزینه نهایی مراجعه‌کننده بالا می‌رود. اینکه کلینیک زیبایی در کدام شهر و منطقه باشد نیز بر قیمت خدمات هایفوتراپی تاثیرگذار است. کلینیک‌های مناطق بالای شهر باتوجه به هزینه بالای اجاره‌ها، تعرفه‌های بیشتری را برای خدمات خود دریافت می‌کنند. مراکز زیبایی از دستگاه‌های مختلفی مانند هایفو دلتا، هایفونیک، هایفو اولترافورمر، هایفو اولتراپی و هایفو دابلو برای جوانسازی پوست استفاده می‌کنند که قیمت این دستگاه‌ها با یکدیگر متفاوت است و بسته به اینکه کلینیک از کدام دستگاه استفاده کند، هایفوتراپی‌ هزینه متفاوتی خواهد داشت.

هایفوتراپی در اصفهان با «دکتر سپیده سعادتی»

مجموعه زیبایی دکتر سپیده سعادتی با بیش از دو دهه سابقه فعالیت در ارائه خدمات پوستی، زیبایی و زنان همواره تلاش کرده در محیطی مناسب و مجهز و همچنین با بهره‌گیری از نیروی مجرب و متخصص، رضایت مراجعین خود را جلب کند. متقاضیان برای هایفوتراپی در اصفهان می‌توانند به مجموعه دکتر سپیده سعادتی به نشانی اصفهان، شاهین شهر، خیابان شهید بهشتی، نبش فرعی 5 شرقی، ساختمان پرشین مراجعه کنند. همچنین برای دریافت مشاوره تلفنی یا نوبت ویزیت نیز می‌توانند با شماره تلفن 03145230625 تماس بگیرند یا برای تسهیل فرآیند ارتباط با این مجموعه به وبسایت https://drsepidesaadati.com مراجعه کنند‌.

انتهای پیام

مرتبط با : کلینیک دکتر سپیده سعادتی
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان