یک نیم شاسی زیبا به قیمت 17 هزار دلار به بازار ایران می آید + عکس

نیم شاسی بستیون T77 با قیمت ۱۷ هزار دلاری به زودی وارد بازار ایران می شود.

به گزارش کاماپرس، خبرها از حضور دوباره خودروهای خودروسازی فاو در ایران حکایت می کند. شنیده می شود این خودروسازی این بار یک نیم شاسی زیبا به بازار ایران عرضه می کند. گفته می شود برند بسترن با نام جدید بستیون دوباره برگشته است. احتمالا اولین محصول این خودروسازی در ایران هم کراس‌اوری بنام بستیون T77 است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

بستیون مدرن تر و شیک تر از بسترن

از سال 2019 محصول جدیدی از خانواده بسترن تولید نشد، ولی این به معنای پایان کار بسترن نبود، چون نسل جدید محصولات بسترن حالا با نام جدید بستیون به بازار چین معرفی شده است. برند جدید بستیون، فقط در نام، تغییر نکرده بلکه زبان طراحی‌اش نیز نسبت به بسترن، ارتقایافته است.

آریاک سفر

خانواده بستیون هم‌اکنون 5 عضو دارد؛ کراس‌اورهای این برند که با حرف T شروع می‌شوند، همگی از سال 2019 به بازار چین آمده‌اند. با داغ‌شدن بازار شاسی‌بلندها، بستیون نیز تصمیم گرفت تا نخستین محصولش کراس‌اور باشد، نه یک سدان.

از جلوپنجره بسیار بزرگ این خودرو، چراغ‌های مجهز به LED جلو، پرهیز از خطوط اغراق‌آمیز در نمای جانبی، اتصال چراغ‌های عقب به یکدیگر و نهایتا انبوهی از خطوط تیز و شکسته طراحی، همگی بیانگر زبان طراحی کاملا جدید فاو برای بستیون است.

قیمت بستیون T77 در ایران

به گزارش باما، قیمت این نسخه از T77 در بازار چین و در مدل 2020، از حدود 110 هزار یوآن شروع شده و حداکثر نیز به حدود 140 هزار یوآن می‌رسد که معادل تقریبی 17 تا 21 هزار دلار است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

به همین دلیل، به هیچ وجه با خودرویی ارزان‌قیمت سروکار نداریم چراکه بستیون T77 PRO حتی در بازار چین، از اکثر همکلاسانش، گران‌تر است. بنابراین در صورت قطعی‌شدن مونتاژ آن در بازار ایران، احتمالا قیمتی بیشتر از دوقلوهای اس‌دبلیوام سیف خودرو، لیفان X70 خودروسازان بم و چری تیگو7 جدید مدیران خودرو و حتی دیگنیتی بهمن موتور خواهد داشت.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز