نیسان قشقایی هیبریدی مدل 2024 ؛ یک شاسی بلند خانوادگی محبوب

تورهای مسافرتی لحظه آخر

نیسان قشقایی در حال حاضر به یک شاسی‌بلند خانوادگی محبوب در سرتاسر جهان تبدیل شده است و از لحاظ محبوبیت می‌توان آن را با فولکس واگن گلف مقایسه کرد. انتظار می‌رود مدل 2024 این شاسی‌بلند نیز با استقبال زیادی روبرو بشود و فروش خوبی را تجربه بکند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، نیسان قشقایی مدل 2024 که از نسل سوم این شاسی‌بلند به شمار می‌آید، یکی از بهترین مدل‌هایی است که تا کنون تولید شده است و کیفیت سواری خوب و کابین زیباتر و جادارتر آن باعث شده است به یکی از بهترین شاسی‌بلندها برای استفاده خانواده‌ها تبدیل بشود.

در نیسان قشقایی 2024 موتور ضعیف و پرمصرف قدیمی کنار گذاشته شده و یک پیشرانه هیبریدی E-Power جای آن را گرفته است، به این ترتیب نیسان قشقایی مانند هیوندای توسان و کیا اسپرتیج به سگمنت رقابتی شاسی‌بلندهای هیبریدی خواهد پیوست.

به گفته کمپانی نیسان، پیشرانه جدید E-Power یک پیشرانه منحصر به فرد است که در آن یک موتور بنزینی سه سیلندر و 1.5 لیتری نیروی برق یک مبدل را تولید می‌کند، سپس این مبدل نیرو را به موتوری که چرخ‌ها را به حرکت در می‌آورد انتقال می‌دهد.

کیفیت سواری نیسان قشقایی هیبریدی بسیار خوب است و پیشرانه E-Power شتاب خوبی برای آن به ارمغان می‌آورد. از تجهیزات دستیار راننده نیز می‌توان به کروز کنترل تطبیقی و سیستم هشدار عبور از خط اشاره کرد.

کابین بسیار شیک و جادار است و صندلی‌های عقب برای بزرگسالان قد بلند از جای کافی برخوردار هستند. گنجایش فضای بار نیز به 5.4 لیتر می‌رسد که برای خانواده‌ها بسیار کاربردی است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “نیسان قشقایی هیبریدی مدل 2024 ؛ یک شاسی بلند خانوادگی محبوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز