نیروی متخصص نیاز اصلی مجموعه صنایع گوشتی رباط

فراورده های گوشتی رباط-کاماپرس
آریاک سفر

نمایشگاه کار تهران در محل مصلی دانشگاه تهران برگزار شد. در این نمایشگاه شرکت‌های زیادی با هدف جذب نیروهای جوان شرکت داشتند. یکی از این مجموعه‌ها فرآورده‌های گوشتی رباط بود.

به گزارش کاماپرس، فرآورده گوشتی رباط که یک مجموعه فعال در حوزه تولید فرآورده‌های گوشتی است، به منظور جذب نیرو با دانش به روز در این نمایشگاه شرکت داشت.

اهداف مجموعه گوشتی رباط از شرکت در نمایشگاه کار تهران

حمید مشتاقی، مسئول تبلیغات فراورده های گوشتی رباط در گفت و گو با کاماپرس از اهداف خود برای شرکت در نمایشگاه گفت: هدف اصلی ما از شرکت در نمایشگاه کار دانشگاه تهران، جذب نیروی کار متخصص از دانشجویان جوان، بحث جوان گرایی و ارتقا با استفاده از دانش به روزرسانی شده جوانان است.

وی درخصوص خدمات و محصولات مجموعه بیان کرد: سبد محصولات مجموعه رباط زیاد است. ما در حوزه انواع سوسیس، کالباس، انواع برگر، فرآورده‌های گوشتی فعالیت داریم و دائما با استفاده از تکنولوژی‌های در دسترس در حال به روزرسانی سبد محصولات خود هستیم.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

اهداف و چالش اصلی این مجموعه چیست؟

وی درباره اهداف این مجموعه در نیمه دوم سال اعلام کرد: هدف ما توسعه سبد محصولی و بحث‌های آموزشی، برای ارتقا دانش فنی به منظور داشتن پرسنل با دانش به روز و توسعه بیشتر مجموعه است.

مشتاقی در آخر گفت: بحث منابع انسانی و کمبود نیروی کار حرفه‌ای مهم‌ترین چالش ما است. نیروی کار در دسترس است، اما اشخاص حرفه‌ای در مجموعه وجود ندارند. جذب و نگهداری افراد در مجموعه کار دشواری شده است و این مورد مهم‌ترین چالش است.

انتهای پیام

فروشگاه اینترنتی فرنا
ژیوار
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان