نگاهی به قیمت و خدمات تور دبی

ژیوار

دبی، تلفیقی از شهرهای سنتی عربی و شهرهای مدرن و لوکس است. این شهر دارای بلندترین برج و بزرگ‌ترین استخر و مرکز تجاری جهان است. از سوی دیگر بافت سنتی دبی به اندازه آسمان‌ خراش‌های مدرن این شهر برای گردشگران جذابیت دارد.

به گزارش کاماپرس، اشتیاق گردشگران دنیا برای سفر به دبی موجب شده که این شهر در فهرست برترین شهرهای توریستی دنیا قرار گیرد. تور دبی، گزینه‌ای ایده‌ آل برای سفر به این شهر است.

این گزارش به بررسی قیمت و خدمات تور دبی و همچنین نکاتی درباره ویزای توریستی دبی ‌پرداخته است.

آیا تور دبی به اخذ ویزا نیاز دارد؟

برای تور دبی، دریافت ویزا ضروری است. دریافت ویزای توریستی دبی، دو تا چهار روز کاری زمان‌ می­برد، اما به صورت ۱۴ روزه و با اعتبار یک ماهه صادر می‌شود. به عبارت دیگر فرد یک ماه فرصت دارد که یک سفر حداکثر ۱۴ روزه با تور دبی انجام دهد. اخذ ویزای امارات به صورت انفرادی امکان‌پذیر بوده، اما شرایط آن دشوارتر است؛ لذا بهتر است که از طریق آژانس‌های مسافرتی اقدام کرد. تصویر صفحه اول پاسپورت، تصویر کارت ملی، تصویر صفحه اول شناسنامه و عکس پرسنلی از جمله مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی دبی است.

دریان سفر امید

خدمات تور دبی

گردشگران با خرید تور دبی دیگر دغدغه‌ای بابت دریافت ویزا، خرید بلیط و رزرو هتل نخواهند داشت. این موضوع باعث می‌شود که برای مدیریت مخارج خود در طول سفر نگرانی کمتری داشته باشند. یک راهنمای فارسی زبان نیز در تور دبی برای بازدید گردشگران از دیدنی‌های دبی برنامه‌ریزی می‌کند. این فرد به علت تجربه خود به سادگی بهترین و کامل‌ترین برنامه را با کمترین هزینه و هدر رفت زمان اجرا خواهد کرد. مسافران به دلخواه خود می‌توانند تور دبی با هتل لوکس یا هتل ارزان را انتخاب کنند. ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه و بیمه مسافرتی نیز از دیگر مزایای خرید تور دبی است.

هزینه خرید تور دبی

قیمت تور دبی به تناسب شرایط، متفاوت خواهد بود. زمان سفر،‌ نوع هتل، ‌نوع پرواز، طول سفر و خدمات تور در هزینه تور تاثیرگذار است و به همین دلیل خدمات بیشتر و بهتر باعث افزایش قیمت تور دبی می‌شود. قیمت تور دبی در نوروز، پاییز و زمستان به علت اوج سفرها به دبی افزایش می‌یابد و در مقابل،‌ قیمت تور دبی در تابستان به علت گرمای هوا و کاهش تقاضا بسیار ارزان است. همچنین قیمت تور دبی با هتل مرکز شهر یا هتل ساحلی از قیمت تور دبی با هتل حومه شهر بیشتر است. تور دبی با پرواز امارات نیز از تور با پروازهای ایرانی گران‌تر تمام می‌شود.

مهم‌ترین ویژگی تورهای لاکچری دبی، اقامت در هتل‌های لوکس است. این هتل­ها به علت فضا و امکانات خود قیمت بسیار بالایی دارند. معروف‌ترین هتل لوکس تور دبی در ساحل جمیرا قرار دارد. به جز معماری خاص این هتل لوکس و امکانات اتاق‌ها، وجود ساحل اختصاصی و تفریحات دریایی هیجان‌انگیز نیز قیمت آن را بالا می‌برد.

خرید تور دبی از «راز آسمان پایتخت»

شرکت خدمات مسافرتی، گردشگری و زیارتی راز آسمان پایتخت از ابتدای فعالیت خود، تسهیل فرآیند حمل و نقل و اقامت گردشگران را در سراسر ایران و جهان در دستورکار خود قرار داده است. ارتباط مداوم با ایرلاین‌های داخلی و خارجی، کسب نمایندگی فروش بلیط قطارهای مسافرتی، داشتن گارانتی هتل در سراسر ایران و ارتباط مستقیم با هتل‌های خارجی در تمامی نقاط جهان در کنار تیم پشتیبانی حرفه‌ای دلیل موفقیت این آژانس است.

متقاضیان براي رزرو تور دبی می‌توانند به نشانی تهران، خیابان شریعتی، ابتدای خیابان بهشتی، پلاک32 مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02157691000 تماس بگیرند. همچنین برای تسهیل فرآیند خرید خود می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی https://www.asemanpaytakht.com اقدام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : راز آسمان پایتخت
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز