نگاهی به قیمت تور کنیا و خدمات ارائه شده در این تور

ژیوار

کنیا یکی از معدود کشورهای آفریقایی است که هر ساله از گردشگران زیادی میزبانی می‌کند. کنیا این توجه بیش از اندازه را مدیون حیات وحش و طبیعت استثنائی خود و تنوع فرهنگی است که در این کشور وجود دارد. به همین دلیل علی رغم بالا بودن نسبی قیمت تور کنیا هر ساله علاقمندان زیادی جذب زیبایی‌های این کشور می‌شوند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی خدمات و برنامه‌های اصلی تور این کشور و بررسی قیمت تور کنیا پرداخته است.

چرا تور کنیا؟

کنیا را سرزمین مادری تمام انسان‌های روی زمین می‌دانند و بسیاری از دانشمندان این کشور را اولین جایی می‌دانند که انسان‌های نخستین در آن زندگی می‌کردند. این کشور علاوه بر تاریخ و تنوع بی نظیر فرهنگی، دارای طبیعت بکر و دست نخورده‌ای نسبت به بیشتر کشورهای جهان بوده و به همین دلیل حیات وحش این کشور نیز به نسبت قیمت تور کنیا ارزش دیدن دارد.

کنیا کشوری با تنوع آب و هوایی نیز هست. برای نمونه این کشور فصول گرم و خشک و فصل‌های معتدل اما پربارشی دارد. به همین دلیل هر کس می‌تواند در فصل‌هایی از سال گردشگری باب میل خود را در این کشور تجربه کند. از سوی دیگر کنیا نسبت به بیشتر کشورهای آفریقایی یکی از کشورهای امن برای گردشگران محسوب می‌شود و مردم بومی کنیا نیز رفتار بسیار خوبی با گردشگران دارند.

علاوه بر این، انگلیسی زبان رسمی کنیا است. اگرچه مردم این کشور به زبان‌های محلی نیز سخن می‌گویند؛ اما شما می‌توانید با دانستن زبان انگیسی با مردم محلی این کشور ارتباط برقرار کنید.

دریان سفر امید

خدمات ارائه شده در تور کنیا

برای اینکه بتوانید تور با کیفیتی را خریداری کنید باید علاوه بر قیمت تور کنیا به خدماتی که آژانس مورد نظر در این تور به شما ارائه می‌دهد نیز دقت کنید. کنیا کشوری دور از ایران است و به همین دلیل خدمات ارائه شده در طول سفر اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

یکی از اولین خدماتی که باید به شما ارائه شود، اخذ ویزای کنیا است که معمولا توسط تورها درخواست و اخذ می‌شود. همچنین رزرو بلیت رفت و برگشت و رزرو هتل‌های کنیا نیز یکی از اقدامات اولیه و مهم آژانس‌های مسافرتی برای گردشگران است.

در ادامه و در کشور کنیا نیز تور باید دارای گشت شهری و گشت بازدید از پارک‌های ملی حیات وحش کنیا باشد تا بتوانید از جاذبه‌های گردشگری مهم این کشور بازدید کنید. ترانسفر فرودگاهی و ترانسفر بین شهری نیز به دلیل اینکه تور کنیا در شهرهای مختلف این کشور برگزار می‌شود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

همچنین خرید بیمه مسافرتی برای تمام افراد حاضر در تور و و وجود تور لیدر فارسی زبان نیز برای راحتی و اطمینان خاطر گردشگران ضروری است.

تور کنیا - کاماپرس

عوامل تاثیرگذار بر قیمت تور کنیا

قیمت تور کنیا معمولا بر اساس برخی از شرایط تور تعیین می‌شود. یکی از این عوامل و شرایط، تعداد روزهای اقامت در تور است. تعداد روزهای اقامت در کنیا معمولا بین 6 تا 15  روز متغیر است و این موضوع بستگی به برنامه تور و تعداد شهرها و مناطقی است که بازدید از آن‌ها در تور پیش بینی شده است.

علاوه بر این هتل نیز یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت تور کنیا است. اگرچه بیشتر تورها از هتل‌های 5 ستاره کنیا برای اقامت استفاده می‌کنند، اما بعضا می‌توان با اقامت در هتل‌های 4 ستاره که خدمات خوبی دارند در هزینه تور صرفه‌جویی کرد.

همچنین هزینه بلیت هواپیما و امکاناتی که در این تور به مسافران ارائه می‌شود نیز تاثیر به سزایی بر قیمت تور دارند. هم اکنون تور کنیا به قیمتی بین 1890 دلار تا 3340 دلار به علاقمندان عرضه می‌شود.

راهنمای سفر به کنیا

سفر به کنیا می‌تواند به مهم‌ترین تجربه زندگی شما بدل شود. به همین دلیل بهتر است که قبل از سفر به این کشور با مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری کنیا آشنا شوید.

تورهای سافاری و بازدید از حیات وحش کنیا اصلی‌ترین بخش تورهای این کشور را به خود اختصاص می‌دهد. به این منظور شما باید از پارک‌های ملی این کشور بازدید کنید. کنیا دارای تعداد زیادی پارک ملی است که از مهم‌ترین و پربازدیدترین این پارک‌ها می‌توان به پارک ملی ماسایی مارا، دریاچه نای واشا، پارک ملی ناکورو و پارک ماسایی اشاره کرد.

همچنین در طول سال جشنواره‌های زیادی در این کشور برگزار می‌شود. برای نمونه می‌توان به جشنواره فیلم‌های اروپایی و جشنواره موسیقی کوروگا اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : سفریار
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز