نگاهی به شرایط نات کوین؛ رمزارز پیشرو دنیای گیمینگ

تورهای مسافرتی لحظه آخر

چند روز قبل توکن اختصاصی نات کوین با نام اختصاری نام بر بستر شبکه تون تلگرام معرفی شد. عرضه نات کوین بزرگ‌ترین عرضه شش ماهه اخیر بود و حجم معاملاتی آن به بیشتر از یک میلیارد دلار رسید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از سایت کوین مارکت کپ، از همان آغاز عرضه توکن نوت کوین کل توکن‌ها که به 102.7 میلیارد می‌رسد عرضه شد. بالغ بر 35 میلیون بازیکنی بازی تلگرامی که بر پایه نات بوده واجد شرایط دریافت این توکن شدند. گذشته از این مورد، نات کوین اوایل هفته جاری کمپین‌های پاداش استیکینگ را از طریق صرافی‌های بایننس و اُ ایکس وای شروع کرد. بعد از آن، نات کوین سدشکنی قیمتی داشت و تا مرز 0.012 دلار پیش رفت. سپس تعداد بازیکنان آن که اقدام به فروش توکن خود در بازار کرده بودند رو به کاهش رفت.

بررسی وضعیت نات کوین طی چند روز اخیر

در حال حاضر توکن نات در چند صرافی برتر رمزارزی به نام‌های بایننس، بای بیت، اُ کا ایکس و کوکوین لیست شده و امکان دریافت آن برای همه بازیکنان بازی پرطرفدار نات کوین در بستر تلگرام وجود دارد. هم اکنون بازیکنان امکان تصمیم گیری در مورد توکن‌های نات به دست آمده با نسبت هزار به یک که از زمستان تاکنون در بازی استخراج کرده‌اند، دارند.

راز آسمان پایتخت

با وجود اینکه نرخ نات کوین کاهش پیدا کرد اما ارزش بازاری آن بالغ بر 1 میلیارد دلار شد. این رمزارز با اینکه نمی‌تواند به تنهایی جور دیگر ارزهای دیجیتال گیمینگ را بکشد اما احتمالا به یک تراز اول بین رمزارزهای بازی تبدیل شود. این مورد را می‌توان از عرضه توکن آن دریافت که تاکنون بین دیگر رمزارزهای گیمینگ پیشتاز است.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
آریاپی
آهن رویال
رایانه کمک
ایده سبز
اوج آرام
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز