نگاهی به شاسی بلند اسپرت و مدرن چانگان اوشان زد 6 مدل 2022 (ویدیو)

چانگان اوشان زد 6 که از جدیدترین زبان طراحی چانگان بهره می برد بسیار به روز و پیشرفته به نظر می رسد و بدون تردید توجه مشتریان جوان را در سرتاسر جهان به خودش جلب خواهد کرد. این شاسی بلند جدید در مقایسه با رقبایی که در همین سطح قرار دارند از عملکردی بسیار بالاتر برخودار است و می تواند رقیبی سرسخت برای رقبایش در این سگمنت باشد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند چانگان اوشان زد 6 مدل 2022 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، اوشان یکی از برندهای زیر مجموعه چانگان است که جلب رضایت مشتریان جوان را مد نظر قرار داده است. این شرکت به تازگی شاسی بلند چانگان اوشان زد 6 را روانه بازار کرده است که بسیار جذاب است و ظاهری جوان پسند دارد. این خودرو در نسخه ICE و iDD به بازار عرضه می شود که تفاوت های مختصری با هم دارند.

نسخه iDD به صورت استاندارد از یک موتور 1.5 لیتری توربو بهره می برد که قادر است 166 اسب بخار نیرو و 255 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این موتور بنزینی در کنار یک موتور برقی که روی محور جلو تعبیه شده است قرار می گیرد. گیربکس نیز از نوع سه کلاچه و 6 سرعته اتوماتیک است. این مدل به یک باتری 28.4 کیلووات ساعتی مجهز است و در صورتی که فقط موتور برقی به کار گرفته بشود می تواند مسافتی برابر با 150 کیلومتر را بپیماید.

راز آسمان پایتخت

قیمت تیپ پایه چانگان اوشان زد 6 مدل 2022 در بازارهای جهانی در حدود 23300 دلار اعلام شده است. در صورتی که این خودرو چینی به کشورمان وارد بشود چه محدوده قیمتی برای آن متصور هستید؟

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : چانگان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “نگاهی به شاسی بلند اسپرت و مدرن چانگان اوشان زد 6 مدل 2022 (ویدیو)

  1. عجمی گفته:

    چانگان در بیت تمام تولیدات چین بهترین خودرو میباشد حتی از تولیدات پیشرفته اروپا کم خرج راحت زیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز