نگاهی به تغییر و تحولات آروان کلاد در دی ماه سال جاری

دی ماه سال جاری محصولات گوناگون آروان کلاد به روزرسانی شد و امکانات مختلف برای آن ایجاد شد. کلود شل نیز در اولین روزهای دی ماه رونمایی شد که امکانات متفاوت و سرعت بالایی دارد. در حال حاضر کلود شل داکر، داکر کامپوز و چند افزونه مختلف دیگر دارد که با وجود آن‌ها دیگر نیازی به خروج از محیط شل ابری نیست. علاوه بر موارد مذکور، فضای ابری از این پس باکت پالیسی دارد و سرورهای نسل جدید نیز به سرور ابری اضافه شده است.

به گزارش کاماپرس، دی ماه سال جاری برای آروان کلاد پر از به روزرسانی و اضافه شدن محصولات جدید بود. یکی از رویدادهای مهم آروان کلاد در دی ماه بهبود فرآیند ساخت ابرک و ارتقا کیفیت سرویس پشتیبان گیری بود. همچنین در ماه گذشته نسخه جدید کلود شل با تفاوت‌های زیادی از جمله افزایش داکر، داکر کامپوز، ابزارهای کوبنس و کوبکتیکس و همچنین افزونه کنتینیو عرضه شد. این امکانات اضافه شده روی سرعت و راحتی به کارگیری کلود شل اثر گذاشته، زیرا با وجود آن‌ها دیگر نیازی به بازگشت در محیط لوکال کدنویسی نخواهد بود.

اضافه شدن باکت پالیسی از دیگر تغییرات آروان کلاد در ماه گذشته بود. این مورد به کاربران در مدیریت و کنترل سطح دسترسی هر چه بهتر فایل‌ها و صندوقچه‌هایشان کمک خواهد کرد. خدمت مذکور مشابه سرویس آی ای ام دیگر محصولات بوده که اجازه تعریف سطح دسترسی‌های مختلف را به مالک میزکار خواهد داد.

همچنین در دی ماه رونمایی نسل جدید سرورها در دیتاسنتر بامداد اتفاق افتاد. این سرورها شاسی جی10 برند اچ پی را داشته و دارای پردازنده‌هایی از نسل سیلور اینتل هستند. این سرورها سرعت نهایی و پردازش را افزایش می‌دهند و برای کسانی که به منظور راه اندازی اپلیکیشن خود به پردازنده قدرتمند احتیاج دارند، مناسب به نظر می‌رسند.

دریان سفر امید

منبع:https://news.arvancloud.ir/fa/monthly-report-dey-1402/

انتهای پیام

مرتبط با : آروان‌کلاد
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان