نگاهی به اهمیت تحلیل تکنیکال + بررسی شرایط کنونی بیت کوین

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بسیاری از تازه واردهای بازار رمزارزها و حتی معامله گران باسابقه از انواع تحلیل این بازار آگاهی ندارند. این موضوع باید مورد توجه قرار بگیرد و افراد باید اطلاعات کافی درباره تحلیل انواع رمزارز به دست آورند تا امکان پیشرفت در این بخش را داشته باشند.

به گزارش کاماپرس، از میان تحلیل‌های پرکاربرد بازار رمزارزها، تحلیل تکنیکال از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. زمانی که معامله گر تحلیل تکنیکال را بشناسد به راحتی امکان بررسی و پیش بینی حرکت قیمتی انواع رمزارز را دارد و می‌تواند به راحتی برای قدم‌های بعدی خود تصمیم بگیرد. به بیان تخصصی، تحلیل تکنیکال، روشی تحلیلی برای پیش بینی جهت قیمت‌های ارزهای دیجیتال از طریق مطالعه داده‌های تاریخی مربوط به قیمت و حجم معاملات در گذشته است. این تحلیل باعث خواهد شد تا معامله گران سود بیشتری به دست آورند و حداقل زیان را تجربه کنند. به همین دلیل یادگیری آن برای معامله گران رمزارزها اهمیت زیادی دارد. در ادامه به منظور آشنایی و بررسی بیشتر، تحلیل تکنیکال بیت کوین در روز جاری آورده شده است.

تحلیل بیت کوین – ۱۴ دی

با تحلیل امروز بیت کوین ویژه ۱۴ دی  ۱۴۰۲ در خدمت شما همراهان هستیم. بیت کوین امروز پس از انتشار یک گزارش منفی در مورد  صندوق‌های  ETF‌ در ماه ژانویه، با یک ریزش شدید مواجه شد و برخلاف انتظار بازار، تا سطح ۴۰۷۵۰ دلار که با حمایت الگوی مثلث صعودی منطبق است، سقوط کرد. با این حال،‌ قیمت به سرعت به بالای سطح ۴۳۰۰۰ دلار برگشت و اکنون زیر این ناحیه معامله می‌شود.

نکته مثبت این است که RSI در نمودار روزانه بالای ۵۰ قرار دارد و یک کندل پین بار در تایم فریم چهار ساعته نیز ثبت شده که حاکی از فشار خریداران برای افزایش قیمت است. بنابراین سناریوی صعودی بیت کوین کماکان برقرار است و انتظار داریم قیمت مجددا به سمت بالا حرکت کند.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی ارز دیجیتال تبدیل
آریاپی
آهن رویال
رایانه کمک
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز