نکات مهم در خرید پرده برای اتاق پذیرایی

آریاک سفر

پرده نقش بسیار زیادی در افزایش زیبایی پذیرایی دارد و افراد با یک انتخاب هوشمندانه می‌توانند دکوراسیون خود را دگرگون کنند. پرده می‌تواند جلوه منزل را رسمی و مدرن و یا گرم و صمیمانه نشان دهد و به همین جهت افراد باید نکاتی را برای خرید هوشمندانه در نظر داشته باشند. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به جای استفاده از طرح‌های آماده‌، پرده‌های سفارشی را انتخاب کنند تا بتوانند جزئیات آن را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی نکاتی که افراد برای خرید پرده پذیرایی باید در نظر داشته باشند، پرداخته است.

در نظر گرفتن حفظ حریم خصوصی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که افراد برای خرید پرده پذیرایی باید در نظر داشته باشند، تناسب آن به سبک دکوراسیون است. با توجه به این که پذیرایی خانه برای تجمع اعضای منزل و مهمانان است، بسیاری از افراد تاکید دارند که زیباترین مدل را تهیه کنند. در صورتی که حفظ حریم خصوصی پذیرایی برای افراد اولویت داشته باشد، می‌توانند از ترکیب پرده معمولی پارچه‌ای و پرده شید استفاده کنند. پرده‌های شید یکی از مدرن‌ترین گزینه‌های موجود در بازار است و متشکل از یک لایه پارچه صاف در ابعاد پنجره آشپزخانه است. پرده‌ شید به وسیله غلتک‌هایی که در بالای پرده تعبیه شده است، جمع می‌شود. این غلتک‌ها در حالتی که پرده جمع‌ شده باشد، دیده نمی‌شوند و این ویژگی باعث می‌شود که گزینه مناسبی برای اتاق پذیرایی باشد.

میزان ورود نور

پنجره‌های اتاق پذیرایی به عنوان دریچه ورود نور نیز کاربرد دارند و در صورتی که کاربران علاقه‌مند به بهره بردن از این نور هستند، بهتر است پرده‌های دو تکه و یا متحرک خریداری کنند. پرده رومن با ظاهر مدرن و جذاب خود، یکی از بهترین گزینه‌ها برای کنترل میزان روود نور به خانه است. پرده رومن به پرده رومی نیز مشهور است و با مکانیزم بسیار آسانی که برای تنظیم دارد، به یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین گزینه‌های برای اتاق پذیرایی تبدیل شده است.

دریان سفر امید

در نظر گرفتن کارکرد پرده پذیرایی

یکی از مهم‌ترین عواملی که افراد برای خرید پرده‌های پذیرایی باید مد نظر قرار دهند، کارکرد و عملکرد آن است. پرده‌های ثابت جنبه‌ تزئینی دارند و نصب آن‌ها نسبت به سایر مدل‌ها آسان‌تر است و قیمت اقتصادی‌تری دارند. در صورتی که افراد تمایل به دریافت نور در پذیرایی دارند، بهتر است مدل‌های متحرک را انتخاب کنند. همچنین پرده‌های ورتیلاین یکی از بهترین گزینه‌ها برای علاقه‌مندان به پارچه‌های کلاسیک است.

 ارتفاع پرده پذیرایی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که نقش به سزایی در افزایش زیبایی و هارمونی دکوراسیون دارد، ایده‌آل بودن ارتفاع پرده است. پیشنهاد می‌شود که از پرده‌های کوتاه در دکوراسیون پذیرایی استفاده نشود، زیرا این پرده‌ها باعث از بین رفتن حالت رسمی و مجلل محیط می‌شوند. همچنین نزدیک بودن پرده‌ها به سقف باعث می‌شود که فضا بزرگ‌تر به نظر برسد.

انواع پارچه پرده پذیرایی

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که افراد برای خرید پرده پذیرایی باید مد نظر قرار دهند، جنس پارچه آن است. با این حال ممکن است بعضی از افراد میزان تاثیر این فاکتور را دست کم بگیرند. پرده‌های پذیرایی از انواع پارچه‌های مختلف مانند حریر، تور، کتان، مخمل و یا بروکات تهیه می‌شوند و افراد می‌توانند متناسب با سلیقه خود بهترین گزینه را خریداری کنند.

پارچه‌های توری و یا حریر، برای افرادی که تمایل به دریافت نور از پنجره پذیرایی هستند، انتخاب بسیار ایده‌آلی محسوب می‌شوند. پرده‌های توری و حریر می‌توانند تا حد قابل قبولی از حریم خصوصی افراد حفاظت کنند. پارچه‌های کتان پنبه با طرح‌های مختلف و متنوع، حق انتخاب گسترده‌ای در اختیار افراد قرار می‌دهند و در عین حال می‌توانند فضای گرم و صمیمی برای افراد رقم بزنند. پارچه‌های مخمل معمولا برای فضاهای رسمی و یا سنتی، ایده‌ال هستند و می‌توانند نقش موثری در ایجاد فضای لوکس و مجلل ایفا کنند. این پارچه‌ها سنگین هستند و به همین جهت با دکورهای سنتی و کلاسیک هارمونی دارند.

اهمیت رنگ در خرید پرده پذیرایی

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که افراد در خرید پرده پذیرایی با آن مواجه می‌شوند، انتخاب رنگ مناسب است. پیشنهاد می‌شود که رنگ پرده با دکوارسیون و مبلمان تناسب داشته باشد. همچنین یک رنگ بودن پرده با دیوارها توصیفه نمی‌شود، زیرا باعث یک‌دستی و کسل‌کننده شدن فضا می‌شود.

خرید پرده پذیرایی باکیفیت از « مجموعه ادریس»

گروه تخصصی دوخت پرده ادریس تمامی خدمات شامل طراحی، دوخت و نصب پرده را متناسب با سلیقه افراد ارائه می‌دهد. این مجموعه باکیفیت‌ترین و به‌روزترین خدمات و محصولات را ارائه می‌دهد و در تلاش است که محیط زیباتر و دلنشین‌تری برای افراد به ارمغان بیاورد. این مجموعه در زمینه طراحی و دوخت انواع پرده‌ پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب و مدل‌های اداری تخصص دارد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مجموعه می‌توانند به سایت به آدرس https://www.pardehedris.com مراجعه کنند و یا با شماره 09123035178و یا 02155867998 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : پرده ادریس
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان