نکات مهم در انتخاب بهترین تور نوروز 1403

تور نوروز - کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

نوروز در فرهنگ ایرانیان با سفر همراه است. تعطیلات پشت سر هم نوروزی که گاه به 15 روز نیز می‌رسد، باعث می‌شود که سفر اولین گزینه برای گذراندن آن باشد. در این میان انتخاب مقصد مناسب گردشگری و یک تور نوروز مناسب با بودجه، کاری دشوار است.

کاماپرس در این گزارش نحوه انتخاب بهترین تور نوروز برای مسافرت در تعطیلات نوروزی 1403 را بررسی کرده است.

هدف خود را از خرید تور مشخص کنید

انتخاب هدف مسافرت می‌تواند به گردشگر در انتخاب مقصد و نوع تور کمک کند. بسیاری از مردم سفر را با هدف آشنایی با فرهنگ‌ها و مناطق دیگر انجام می‌دهند، اما برخی دیگر با هدف استراحت و دور بودن چند روزه از محیط تکراری زندگی و کار به سفر می‌روند. پناه بردن به طبیعت و استفاده از زیبایی‌های آن نیز می‌تواند یک هدف دیگر در مسافرت باشد؛ پس بهتر است که در ابتدا اهداف خود را مشخص کرده و سپس به بررسی بهترین تورهای نوروزی پرداخت.

تور نوروز - کاماپرس

در انتخاب تور نوروزی عجله کنید

انتخاب تور نوروز در زمان مناسب و خرید به موقع آن بسیار مهم است؛ به‌­ویژه اینکه با خرید زودهنگام می‌توان انتخاب‌های بیشتری داشته و تور مناسب‌تری را از نظر قیمتی انتخاب کرد. همچنین برای تورهای خارج از کشور نیاز به تهیه ویزا است. تهیه ویزای شنگن یا ویزای کشورهای مختلف جهان ممکن است به هفته‌ها زمان نیاز داشته باشد و انتخاب لحظه‌ آخری، شاید برای تهیه ویزا و استفاده از تور نوروزی دیر باشد.

راز آسمان پایتخت

بودجه خود را تعیین کنید

بودجه در انتخاب تور بسیار مهم است. برای نمونه تور نوروز 1403 اروپا نیاز به بودجه بسیار بالایی دارد؛ در حالیکه با بودجه بسیار کمتر می‌توان به ترکیه یا دیگر کشورهای همسایه سفر کرد. همچنین سفرهای داخلی به بودجه به مراتب کمتری نیاز دارد. البته این روزها شرکت‌های مسافرتی نسبت به ارائه تورهای نوروزی اقساطی نیز اقدام می‌کنند و این موضوع دست گردشگر را برای انتخاب یک تور نوروزی باکیفیت و با حداقل هزینه اولیه باز می‌گذارد.

اولویت بندی بر اساس جاذبه‌های نوروزی

برخی از جاذبه‌های فرهنگی یا طبیعی را فقط در تور نوروز می‌توان دید و به همین دلیل توصیه می‌شود که در انتخاب تور نوروزی و خرید آن به این موضوع نیز توجه کنید. برای نمونه در انتخاب بین تور ژاپن و تور نوروزی یکی از کشورهای اروپایی، شاید اولویت را بر تور نوروز ژاپن بگذارید؛ چراکه بازدید از شکوفه‌های گیلاس فقط در این زمان از سال ممکن است. همچنین برخی از کشورها در ایام نوروز جشنواره‌های خاصی برگزار می‌کنند که آگاهی از آن‌ها می‌تواند به شما در انتخاب تور کمک کند.

تور نوروز - کاماپرس

آب و هوا را در نظر بگیرید

آب و هوای اوایل بهار در بسیاری از کشورها بسیار سردتر از آن ‌چیزی است که ممکن است انتظار داشته باشید. برای نمونه برخی از کشورهای اروپایی در این فصل از سال دارای آب و هوای سرد، بارانی و ابری هستند و این در حالیست که بسیاری از کشورهای مدیترانه‌ای و آسیای جنوبی بهترین دوره آب و هوایی خود را می‌گذارنند. کشورهایی با آب و هوای معتدل بهاری بهترین انتخاب برای تور نوروز هستند.

مشورت بگیرید

بیشتر شرکت‌های مسافرتی ارائه کننده تورهای نوروزی، پکیج‌های بسیار متنوعی را ارائه می‌دهند و به همین دلیل، برای انتخاب بهترین تور نوروز 1403 می‌توان از کارشناسان این شرکت‌ها نیز مشورت گرفت. این کارشناسان با توجه به  شرایط و بودجه گردشگر، بهترین گزینه برای خرید تور را پیشنهاد خواهند کرد. همچنین می‌توان با مشورت از کسانی که قبلا در تورهای نوروزی حضور داشته‌اند، در انتخاب تور بهتر عمل کرد. بدون شک این افراد می‌توانند بدون هیچ جانبداری خاصی نکات مثبت و منفی توری که در آن حضور داشته‌اند را بیان کنند.

تور نوروز - کاماپرس

خرید تور نوروز 1403 از «آکیس»

هلدینگ گردشگری آریا کیا سفر که با برند «آکیس» فعالیت می‌کند، عرضه کننده بهترین تورهای گردشگری به نقاط مختلف جهان است. این هلدینگ فعالیت خود را از سال 1386 آغاز کرده است و از جمله خدمات اصلی آن می‌توان به برگزاری تور، اخذ ویزا، رزرو هتل، تهیه بلیط و پشتیبانی سفر اشاره کرد.

علاقه‌­مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید تور می‌توانند به وبسایت این هلدینگ به آدرس www.ariakiasafar.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02172291 تماس بگیرند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : آریاکیاسفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز