نکات مهمی که گردشگران قبل از سفر با تور ژاپن باید بدانند

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ژاپن با تمدن 30 هزار ساله خود به عنوان سرزمین خورشید نیز شناخته می‌شود و یکی از منحصربه‌فردترین مقاصد گردشگری به شمار می‌­رود. تاریخ و تمدن غنی و ظاهر فوق مدرن شهر توکیو – پایتخت ژاپن – در تور گردشگری ژاپن می­‌تواند شگفتی‌های زیادی برای توریست‌ها با هر نوع سلیقه‌ای به همراه داشته باشد. شکوفه‌های گیلاس، جنگل‌های بامبو آرام، پاساژهای نئونی و معابد استثنایی از جاذبه‌های دیدنی در تور ژاپن محسوب می‌­شود.

به گزارش کاماپرس، بهترین زمان برای سفر با تور سفر به ژاپن در فصل بهار، از فروردین تا اردیبهشت است که شکوفه‌های گیلاس، زیبایی آن را دو چندان می‌کند و به همین دلیل، این بازه برای رزرو تور نوروز ژاپن ایده‌آل است و گردشگران می‌توانند بهترین سفر را با آن تجربه کنند.

این گزارش به بررسی هر آنچه که گردشگران قبل از تور ژاپن باید بدانند، پرداخته است.

جاذبه‌­ها و مکان‌های دیدنی در تور گردشگری ژاپن

پویایی و زنده بودن پایتخت ژاپن باعث شده که تور توکیو در بین گردشگران از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار باشد. توکیو مدرن‌ترین شهر ژاپن است و با رستوران‌های فوق‌العاده، آسمان‌خراش‌های بلند، پاساژهای مدرن و پیاده‌روهای شلوغ توجه هر فردی را در تور مسافرتی ژاپن به خود جلب می‌کند. تصمیم‌گیری برای اینکه در تور نوروزی ژاپن چه کارهایی می‌توان انجام داد، بستگی به زمان و بودجه گردشگران دارد. باید در نظر داشت که تعداد معابد توکیو به اندازه شهر کیوتو نیست، ولی مبعد سنسو جی، یکی از جذاب‌ترین مکان‌هایی است که در تور ژاپن نباید فرصت دیدن آن را از دست داد و برای افرادی که تمایل به فاصله گرفتن از شلوغی و همچنین آشنایی با فرهنگ ژاپنی دارند، بازدید از این معبد توصیه می‌­شود. معبد میجی نیز یکی از پربازدیدترین زیارتگاه‌های ژاپن بوده که به عنوان کانون معنوی برای استراحت در تور نوروزی ژاپن تدارک دیده شده است. این مکان در اوایل بهار به دلیل شکوفه‌های زنبق، در زیبا‌ترین حالت خود قرار دارد.

خیابان ناکامیسه در شهر آساکوسا با قدمت بیش از 300 سال، یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های ژاپن محسوب می‌شود که جشنواره‌ها و رویدادهای زیادی در هر ماه در این خیابان برگزار می‌شود. بازار گیاهان فانوس چینی، یکی از مهم‌ترین رویدادهای سنتی است که در ماه جولای در این خیابان برگزار می‌شود.

آکیهابارا به عنوان مرکزی برای خرده فرهنگ‌های برجسته ژاپن مانند انیمه و بازی شناخته می‌شود. در این قسمت اطلاعات مرتبط با انیمیشن‌ها وجود دارد و محصولات مرتبط با نقش‌های شخصیت‌های اصلی انیمیشن‌ها به فروش می‌رسد.

قدیمی‌ترین و تاریخی‌ترین قسمت توکیو باغ ملی شینجوکو گیوئن نام دارد که در قرن 17 تا 19 محل اقامت خانواده امپراطوری بوده است. معماری فرانسوی، انگلیسی و ژاپنی این باغ ملی، یکی از تماشایی‌ترین نقاط برای مشاهده شکوفه‌های گیلاس در فصل بهار است.

عوامل موثر بر قیمت تور ژاپن

 باید در نظر داشت که هزینه تور ژاپن به عوامل مختلفی بستگی دارد و به طور کلی نمی‌توان یک قیمت ثابت و دائمی برای آن تعیین کرد. قیمت روز دلار، نوع بلیط و شرکت هواپیمایی، هتل، تعداد روزهای سفر و خدمات خاص تور، نقش اساسی در تعیین قیمت تور سفر به ژاپن دارند. باید به این نکته توجه داشت که بعضی از تورهای ارزان‌تر، خدمات کم و بی‌کیفیتی ارائه می‌کنند که ممکن است  نارضایتی گردشگران را به همراه داشته باشد.

دلایل محبوبیت پکیج تور ژاپن

با توجه به اینکه هزینه سفر به ژاپن با تور نسبت به سفر شخصی کم‌تر است، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که با تور ارزان ژاپن سفر خود را تجربه کنند. همچنین بسیاری از گردشگران تجربه‌های چندانی در سفرهای خارجی ندارند و ممکن است که نتوانند اقامت باکیفیتی داشته باشند و به همین دلیل ترجیح می‌دهند که با رزرو تور ژاپن از خدمات مختلف مانند اخذ ویزا، بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و تورلیدر برخوردار شوند.

رزرو تور ژاپن با آریاکیا سفر

شرکت آریاکیاسفر از سال 1386 در زمینه برگزاری تورهای تجاری و گردشگری خارجی در حال فعالیت است. این مجموعه با بیش از 15 سال سابقه، تمامی مراحل دریافت ویزا، تهیه بلیط هواپیمایی و رزرواسیون هتل را انجام می‌دهد و گردشگران می‌توانند با رزرو تور از این مجموعه، بیمه مسافرتی دریافت کنند. تورلیدرهای متخصص و با تجربه این شرکت به گردشگران کمک می‌کنند که خاطرات به‌یادماندنی برای خود رقم بزنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت تور سفر به ژاپن می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس https://www.ariakiasafar.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاکیاسفر
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز