نکات طلایی برای خرید ویلا در چمستان

ژیوار

چمستان به دلیل نزدیکی به پایتخت، برخورداری از آب‌وهوایی بکر، مناظر زیبا و جاذبه‌های گردشگری منحصر به فرد، یکی از محبوب‌ترین مناطق شمال ایران برای خرید ویلا محسوب می‌شود. چمستان یک منطقه در حال توسعه است و قیمت زمین و ویلا در این منطقه نسبت به سایر مناطق شمالی بسیار مناسب‌تر است و در سال‌های آتی این منطقه رشد و توسعه بیشتری را پیش روی خود خواهد داشت.

کاماپرس در ادامه نکات طلایی برای خرید ویلا در چمستان را بررسی می‌کند. 

ویلاهای چمستان مجوز دارند؟

بسیاری از ویلاها و زمین‌های منطقه چمستان دارای مجوز هستند. اما با این حال، امروزه افراد بسیاری با فروش ویلاهای بدون مجوزساخت یا بدون سند در این منطقه مشکلات بسیاری را برای خریداران پدید آورده‌اند و ضررهای هنگفتی را به آنها متحمل شده‌اند. بنابراین، خریداران لازم است پیش از خرید ویلا در چمستان نسبت به وجود پروانه یا مجوز ساخت اطمینان خاطر حاصل کنند.

از این رو متقاضیان خرید ویلا بهتر است پیش از خرید ویلا در منطقه چمستان با مشاوران املاک متخصص و حرفه‌ای همچون املاک موسوی مشورت کنند و سپس با اطمینان خاطر برای خرید ویلا اقدام کنند.

اطمینان خاطر از وجود انشعابات اختصاصی برای ملک

بسیاری از ویلاهای این منطقه فاقد انشعابات اختصاصی آب، برق و گاز هستند و این مسئله مشکلات قضایی بسیاری را برای خریداران و فروشندگان به دنبال داشته است. بنابراین، بهتر است متقاضیان قبل از خرید ویلا نسبت به وجود انشعابات اختصاصی بر روی ملک خود آگاهی کامل پیدا کنید.

دریان سفر امید

قیمت خرید ویلا در چمستان

قیمت ویلا در چمستان با توجه به نوع سازه، سال ساخت، متراژ بنا، دسترسی به امکانات رفاهی و تفریحی و موقعیت قرارگیری ملک از یکدیگر متفاوت می‌شوند.

متقاضیان خرید ویلا در چمستان بهتر است برای داشتن خریدی مطمئن براساس بودجه موردنظرشان از راهنمایی کارشناسان و مشاوران املاک ماهر بهره ببرند. در همین راستا، سایت اینترنتی «املاک موسوی» ضمن ارائه مشاوره‌های تخصصی، فایل‌های متنوعی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

از دیگر مسائل حائز اهمیت، بررسی حضوری ویلا خریداری شده است. املاک موسوی با ارائه اقامت رایگان به خریداران، آن‌ها را در انتخاب بهتر یاری می‌دهد.

در ادامه نمونه‌ای از ویلاهای منطقه چمستان که توسط املاک موسوی ارائه شده‌اند را بررسی می‌کنیم:

* یک ویلا مدرن 300 متری سه خوابه در منطقه‌ای جنگلی با قیمت پیش پرداخت یک میلیارد و 200 میلیون تومان به فروش می‌رسد. خریداران می‌توانند به صورت اقساطی و یا از طریق معاوضه با خودرو مابقی مبلغ را پرداخت کنند. وجود آلاچیق، حیاط‌سازی، تراس، انشعابات اختصاصی، مجوز ساخت، سند شش دانگ از دیگر امتیازات این ویلا به شمار می‌رود.

* یک ویلا دوبلکس مدرن 300 متری سه خوابه در منطقه شهرکی برند یک میلیارد و 200 میلیون تومان به صورت پیش پرداخت قیمت‌گذاری شده است. متقاضیان خرید این ویلا می‌توانند مابقی هزینه را به صورت اقساطی بدون بهره پرداخت کنند. وجود سند شش دانگ، دسترسی آسان به جاده، منظره رو به جنگل، انشعابات اختصاصی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، باربیکیو و دوربین مداربسته از جمله مزایا این ویلا محسوب می‌شوند.

* یک ویلا دوبلکس 300 متری 4 خوابه در شهرک برند با قیمت پیش پرداخت یک میلیارد و 400 میلیون تومان به فروش می‌رسد. روف گاردن همراه با منظره‌ای رو به جنگل سرسبز، استخر، آلاچیق، دوربین مداربسته، باربیکیو، نگهبانی و حیاط‌سازی از جمله ویژگی‌ها و امکانات این ویلا به شمار می‌روند.

* یک ویلا دوبلکس 300 متری سه خوابه در شهرک برند شهر چمستان به صورت اقساطی و با قیمت یک میلیارد و 500 میلیون تومان به فروش می‌رسد. حیاط‌سازی زیبا، سیستم هوشمند، روف گاردن، کولر اسپلیت، استخر، باربیکیو، آلاچیق، شومینه و نگهبانی از جمله امتیازات این ویلا هستند.

استعلام قیمت ملک در چمستان با املاک موسوی

سایت اینترنتی «املاک موسوی» ضمن ارائه مشاوره‌های کارشناسانه و تخصصی، فایل‌های متنوعی را با توجه به ویژگی‌های مورد نظر خریداران و بودجه خرید آنها در اختیارشان قرار می‌دهد. املاک موسوی با داشتن 18 شعبه فعال در سراسر مازندران و ضمن برخورداری از کارشناسان مجرب در زمینه خرید و فروش زمین و ویلا در شمال کشور به افراد در رابطه با خرید ویلا و زمین به‌صورت کاملا رایگان مشاوره‌های تخصصی ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : املاک موسوی
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان