نکاتی که باید هنگام خرید روکش 206 به آن دقت کنیم

روکش صندلی 206
تورهای مسافرتی لحظه آخر

206 از جمله خودروهای پرفروش و پر استفاده در کشور است که به دلیل اسپورت بودن خودرو، استفاده از تزئینات داخلی متفاوت در آن معمول است. یکی از این تزئینات داخلی پرکاربرد، روکش صندلی است. استفاده از روکش 206 می‌تواند علاوه بر زیبایی بیشتر در خودرو به استحکام صندلی‌های ماشین نیز بینجامد.

کاماپرس در این گزارش به ارائه نکاتی پرداخته است که هنگام خرید روکش 206 باید به آن توجه کنید.

روکش صندلی بخرید که گارانتی داشته باشد

خرید و استفاده از روکش با کیفیت که در مقابل پارگی، نور آفتاب و ریخته شدن مایعات و خوراکی‌ها خیلی زود رنگ رفته و یا پاره نشود، علاوه بر راحتی شما، در هزینه و وقت نیز صرفه‌جویی می‌کند. بدون شک هیچ راننده‌ای علاقه‌مند نیست که هر چند سال یک بار روکش 206 خود را تعویض کند. به همین دلیل بهتر است که از همان اول به سراغ روکش صندلی با کیفیت بروید.

شرکت‌های تولیدکننده روکش خودرو معمولا بر اساس کیفیت محصول خود، به مشتریان گارانتی ارائه می‌کنند. این گارانتی می‌تواند کلی و یا فقط در برخی از موارد از جمله رنگ پریده نشدن روکش صندلی در مقابل نور آفتاب باشد. پس شما هم می‌توانید به این گارانتی دقت کرده و از روکش‌های گارانتی‌دار خریداری کنید.

زیبایی روکش صندلی مهم است یا دوام و کارایی؟

شاید نتوان جواب قاطعی به این سوال داد. اگر به صورت ایده آلیستی به این موضوع دقت کنیم، می‌بایست روکشی را انتخاب کنیم که در عین زیبایی، باداوام بوده و کارایی مناسبی داشته باشد. اما اگر تنها یک گزینه در بین این گزینه‌ها قابل انتخاب باشد، دوام وکارایی در اولویت خواهد بود.

زیبایی روکش 206 می‌تواند به زیبایی ماشین شما بیفزاید اما بهتر است که این زیبایی در حدی باشد که با سایر تزئینات خودرو هماهنگی داشته باشد. اما در مورد کارایی و دوام بهتر است که تمام گزینه‌ها در نظر گرفته شود. برای نمونه آیا در مورد نظافت روکش به مشکل نخواهیم خورد؟ آیا این پارچه در تابستان باعث عرق کردن بیشتر راننده و مسافرین نخواهد شد؟ این‌ها بخشی از سوالاتی است که باید در هنگام خریدن روکش صندلی 206 از فروشنده بپرسیم.

روکش 206

امکان شست و شوی آسان روکش

تجربه ثابت کرده است که رانندگان 206 علاقه زیادی به تمیز نگه داشتن خودروی خود دارند. به همین دلیل، روکش صندلی 206 زمانی می‌تواند ایده‌آل باشد که به آسانی بتوانیم آن را مورد شست و شو و نظافت قرار دهیم. برخی از انواع روکش 206 تنها با کشیدن یک دستمال خیس یا نم قابل شست و شو هستند و حتی در صورت ریختن مایعات و مواد غذایی نیاز آنچنانی به مواد شوینده ندارند.

برخی دیگر از روکش‌ها می‌توانند با استفاده از مواد شوینده به آسانی تمیز شوند اما بخش دیگری نیز نیاز به درآوردن روکش و شست‌و‌شو در لباسشویی دارند که البته این کار نمی‌تواند آسان باشد.

مشکلات نصب روکش را در نظر داشته باشید

بسیاری از رانندگان ترجیح می‌دهند خود نسبت به نصب روکش خریداری شده اقدام کنند. شاید این کار در ظاهر ساده به نظر برسد اما می‌تواند برای شما دردسرساز شود و حتی یک کار اشتباه روکش 206 را با مشکل مواجه کند.

مثل تمام کارهای تخصصی دیگر بهتر است نصب روکش خود را به مرکزی که روکش را از آنجا خریده‌اید و یا یک فرد ماهر بسپارید تا علاوه بر صرفه‌جویی در وقت، دچار زیان مالی هم نشوید.

روکش صندلی مارال

خرید مستقیم از تولید کننده به صرفه تر است

اگر می‌خواهید هزینه کمتری برای روکش 206 بپردازید، بهتر است به جای خرید روکش بی کیفیت، خرید خود را به طور مستقیم از تولید کننده انجام دهید. در این صورت شما می‌توانید صاحب یک روکش با کیفیت با قیمت مناسب می‌شوید.

این روزها تولید کننده‌های روکش با راه اندازی سایت‌های فروش، محصولات خود را به صورت مستقیم به فروش می‌رسانند که این کار در نهایت می‌تواند به نفع مشتری باشد.

خرید آنلاین روکش 206 از مارال کاور

«صنعت دوخت مارال» یکی از اصلی‌ترین تولید کننده‌های روکش صندلی انواع خودرو در ایران است. این شرکت تولیدی روکش‌های صندلی را با با تنوع بالا طراحی و تولید کرده و به قیمت مناسب به فروش می‌رساند. صنعت دوخت مارال با تاسیس سایت «مارال کاور» اقدام به عرضه مستقیم و فروش آنلاین محصولات خود نیز کرده است.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید آنلاین روکش صندلی مناسب خودروی خود به سایت maralcover.com مراجعه و یا با شماره تلفن 02155526065 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : صنعت دوخت مارال
آریاپی
روکش مارال
نهال گشت
آهن رویال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز