نوزدهمین نمایشگاه صنایع غذایی و دوازدهمین نمایشگاه تبلیغات در اصفهان 1401

ژیوار

نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع ­غذایی، ماشین‌­آلات و تجهیزات وابسته همزمان با دوازدهمین نمایشگاه تخصصی بازاریابی و تبلیغات، چاپ و بسته‌بندی و صنایع وابسته از روز 14 آبان ماه 1401به مدت 4 روز در محل نمایشگاه بین‌­المللی اصفهان آغاز به کار می‌­کند.

به گزارش کاماپرس، این رویداد با مشارکت 107 شرکت فعال در دو حوزه تخصصی صنایع­ غذایی و تبلیغات از 10 استان کشور برگزار می‌­شود که از این تعداد، 76 شرکت در حوزه صنایع ­ غذایی و 31 شرکت در زمینه کانون‌های آگهی و تبلیغات فعالیت می­‌کنند. در این نمایشگاه گروه­‌های کالایی متنوعی در زمینه غذای آماده، لبنیات، نوشیدنی، مواد پروتئینی، بیسکوئیت، کیک و کلوچه و همچنین ماشین­‌آلات غذایی و تجهیزات برودتی حضور دارند. همچنین فعالان در حوزه بسته‌­بندی، چاپ، ماشین­‌آلات کارتن‌­سازی، هدایای تبلیغاتی و شرکت­‌های مشاوره در حوزه تبلیغات نیز در این رویداد شرکت می­‌کنند.

چاپ-کاماپرس

در این نمایشگاه برندهای مطرحی همچون شرکت نامی­نو، خوشگوار، چیکا، تانیس، چاپ نگارستان و دیگر برندهای فعال در زمینه صنایع غذایی و تبلیغات حضور دارند.

بنا بر اعلام روابط‌­عمومی نمایشگاه بین­‌المللی اصفهان، یکی از تفاوت­‌های این دوره از نمایشگاه با سالهای گذشته، برنامه‌­ریزی جهت برگزاری دوره­‌های آموزشی در زمینه حضور در نمایشگاه، توسعه کسب‌وکار، آشنایی با روش‌های نوین بازاریابی و مدیریت است.

دریان سفر امید

علاقه­‌مندان می‌­توانند از تاریخ 14 الی 17 آبان ماه 1401 از ساعت 11 الی 19 در محل نمایشگاه بین­‌المللی اصفهان از این رویداد بازدید کنند.

همچنین دوره قبل این نمایشگاه طی سال گذشته با مشارکت فعالان این صنعت در نمایشگاه بین‌­المللی اصفهان برگزار شد.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز