نوبت‌ دهی اینترنتی پزشکان متخصص داراب

دکترهای داراب-کاماپرس
ژیوار

سامانه‌های اینترنتی دریافت نوبت، کار را برای بیمارانی که نیاز به معاینه و درمان توسط یک پزشک متخصص دارند، بسیار راحت‌ کرده است. با استفاده از این سامانه‌ها دیگر نیازی به پرس‌وجو از اطرافیان یا گشت‌وگذار در خیابان‌ها برای پیدا کردن پزشک متخصص نیست.

به گزارش کاماپرس، با مراجعه به سایت‌های اینترنتی دریافت نوبت می‌توان بر اساس شهر محل سکونت و تخصص مورد نیاز، لیستی از پزشکان مربوطه را مشاهده و نزدیک‌ترین زمان خالی را برای مراجعه به مطب دکتر رزرو کرد.

“دکترتو” از جمله سامانه‌های اینترنتی دریافت نوبت حضوری و مشاوره آنلاین است که در راستای سلامتی و در جهت تسهیل روند درمان بیماران داراب و دیگر شهرها فعالیت می‌کند.

این گزارش به بررسی شرایط رزرو نوبت از پزشکان داراب ‌پرداخته است.

نوبت‌دهی آنلاین به چه شکلی انجام می‌شود؟

برای گرفتن نوبت از پزشکان به صورت آنلاین می‌توان از سامانه‌های رزرو نوبت یا از اپلیکیشن‌ استفاده کرد. پس از ورود به سامانه، گزینه دریافت نوبت را انتخاب کرده و سپس با وارد کردن شهر محل زندگی و تخصص مورد نیاز خود، لیستی از پزشکان را به همراه روزها و ساعت‌های خالی آنان مشاهده خواهید کرد. علاوه بر این، دکترتو برای آرامش‌خاطر کاربران خود فیلترهای دیگری نظیر انتخاب نوع بیمه و جنسیت دکتران را برای افرادی که تمایل دارند حتما دکتر خانم یا آقا آنان را ویزیت کند نیز اعمال کرده است.

دریان سفر امید

لیست پزشکان داراب

دکترتو متخصصان زیادی از شهر داراب از جمله دندان‌پزشک، زنان و نازایی، جراحان عمومی، شنوایی سنجی، بیماری‌های عفونی، مامایی و دکترهای عمومی را برای نوبت‌دهی پوشش می‌دهد. علاوه بر این برای تسهیل در روند درمان بیماران حرکتی نیز امکان دریافت نوبت از متخصصان فیزیوتراپ فراهم شده است. برخی کاربران نیز تمایل بیشتری به معاینه توسط پزشکان طب سنتی دارند که دکترتو برای این دسته نیز پزشکان طب سنتی داراب را در لیست متخصصان لحاظ کرده است. دکترهای اعصاب و روان از دیگر متخصصان لیست پزشکان این شهر است که امکان اخذ نوبت از آنان توسط دکترتو مهیا شده است.

دکترهای داراب-کاماپرس

مزایای استفاده از سامانه نوبت‌دهی آنلاین

اولین مزیت دریافت نوبت اینترنتی، مشاهده نظرات دیگر کاربران در مورد رضایت آنان از پزشکان معرفی شده در وبسایت است. تسریع در گرفتن بهترین زمان برای ملاقات با پزشک مرتبط از دیگر مزیت‌های این روش نوبت‌گیری است؛ به این صورت که شما بر اساس برنامه‌های خود تصمیم‌گیری می‌کنید که در چه روز و ساعتی توسط دکتر مربوطه معاینه شوید. به این ترتیب دیگر مجبور به تغییر یا کنسل کردن برنامه‌های خود نخواهید بود. علاوه بر این باید اشاره کرد که مدت زمان معطلی و انتظار در مطب برای بیماران نیز کم‌تر خواهد بود.

مشاوره و ویزیت آنلاین

اگر وقت رفتن به دکتر ندارید یا فوریتی برای‌تان ایجاد شده که نیاز به مشورت با یک پزشک متخصص دارید، دکترتو امکان ویزیت آنلاین به صورت تلفنی یا متنی را برای کاربران خود فراهم کرده است. در مشاوره آنلاین می‌توان با پرداخت هزینه، مشاوره ساعتی را انتخاب کرد تا هم‌زمان با پزشک متخصص آنلاین شده و به صورت متنی یا تلفنی مشکل خود را با وی در میان بگذارید و در زمانی کوتاه، خدمات توصیه و تجویزی را از دکتر خود دریافت کنید.

لغو نوبت دریافتی از پزشک

گاهی اوقات افراد به دلایل متفاوتی مجبور می‌شوند نوبتی که به صورت اینترنتی رزرو کرده‌اند را لغو کنند. در صورتی که بیش از 24 ساعت به نوبت مانده باشد، تمام مبلغ پرداختی در حساب کاربری مخصوص فرد برای مراجعه به دکترهای دیگر ذخیره خواهد شد، ولی در صورتی که کم‌تر از 24 ساعت به وقت دکتر مانده باشد، نیمی از کل مبلغ پرداختی از حساب وی کسر شده و مابقی برایش ذخیره خواهد شد.

دریافت نوبت اینترنتی پزشکان متخصص از دکترتو

دکترتو، یک سامانه نوبت‌دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین معتبر و فعال است که خدمات ویژه‌ای را در راستای تسهیل فرایند درمان بیماران و افزایش بهره‌وری پزشکان در نظر گرفته است. با انتخاب دکترتو، بیماران شهر داراب می‌توانند در تمام اوقات شبانه‌روز به این سامانه مراجعه کرده و پس از مشاهده لیست پزشکان داراب و نوبت‌های آزاد آنان، وقت معاینه حضوری یا تلفنی رزرو کنند. استفاده از خدمات این مجموعه از دو طریق اپلیکیشن و سایت‌رسمی به آدرسdoctoreto.com امکان‌پذیر است.

انتهای پیام

مرتبط با : دکترتو
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز