نمای چوب پلاست؛ بهترین گزینه برای دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان

نمای چوب پلاست - کاماپرس
آریاک سفر

قیمت پروفیل چوب پلاست معمولا تحت تأثیر عوامل مختلف نظیر ابعاد و میزان عرضه و تقاضای بازار متفاوت خواهد بود. استفاده از سازه‌های چوبی، سازگار با محیط زیست در دکوراسیون‌های داخلی و خارجی در طراحی آپارتمان‌های امروزی بسیار باب شده‌است. پروفیل چوب پلاست (Wood Plastic Composite) با ترکیب چوب و پلاستیک در برابر هرگونه رطوبت و تابش نور، مقاومت بالایی دارد و از این رو گزینه پرطرفداری در طراحی و اجرای پروژه‌های مختلف است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی عوامل تأثیرگذار بر قیمت پروفیل چوب پلاست و مزایای استفاده از آن خواهد پرداخت.

نمای چوب پلاست - کاماپرس

عوامل مؤثر بر قیمت پروفیل چوب پلاست

تحت تأثیر عوامل مختلف نظیر ابعاد، کیفیت مواد اولیه و همین‌طور میزان عرضه و تقاضای بازار، قیمت پروفیل چوب پلاست متفاوت خواهد بود. در واقع پروفیل‌های کوچک‌تر، با ابعاد جمع و جور معمولا ارزان‌تر هستند. همچنین در فصول سرد سال، با توجه به کاهش تقاضا و همچنین ایجاد وقفه در روند ساخت و ساز، می‌توان پروفیل چوب پلاست را با قیمت مناسب‌تری تهیه کرد.

به‌علاوه، کیفیت مواد اولیه و نوع پروفیل نیز تأثیر زیادی بر قیمت دارد؛ پروفیل‌های با کیفیت بالا و مقاوم‌تر معمولاً قیمت بیشتری دارند. همچنین، فصل‌های مختلف سال و نوسانات بازار می‌توانند بر قیمت تأثیرگذار باشند. در فصل‌های گرم و اوج تقاضا، ممکن است قیمت‌ها افزایش یابد. بنابراین، برای تهیه پروفیل چوب پلاست با قیمت مناسب، بهتر است فعالان حوزه ساخت و ساز، زمان مناسب خرید و نیاز بازار را در نظر بگیرند و از مشاوره‌های تخصصی شرکت‌های معتبر بهره‌مند شوند.

دریان سفر امید

نمای چوب پلاست - کاماپرس

کاربردهای پروفیل چوب پلاست

از پروفیل چوب پلاست برای اجرا در کفپوش‌ها، نرده و حصار و همچنین سازه‌های دکوراتیو بسیار استفاده می‌شود. در طراحی امروزی محیط‌های ساختمانی، به‌خصوص فضای داخل حیاط و پشت بام، ساخت آلاچیق‌ها، باربیکیو و دیگر المان‌ها جهت زیباسازی فضای سبز استفاده از پروفیل چوب پلاست بسیار رایج است. همچنین نرده‌ها و حصارها جهت پوشش فضای کناری پشت بام نیز با استفاده از پروفیل چوب پلاست انجام می‌شود.

نمای چوب پلاست - کاماپرس

مزایای استفاده از پروفیل چوب پلاست

طبیعتا پروفیل چوب پلاست، علاوه بر ایجاد نمای زیبا در محیط‌های آپارتمانی، ویلایی و باغ‌ها، منجر به افزایش مقاومت سازه در برابر عوامل خارجی خواهد شد. در واقع یکی از بزرگ‌ترین مزایای پروفیل چوب پلاست، مقاومت بسیار بالای آن در برابر هرگونه رطوبت و اشعه خورشید است. این ویژگی در دراز مدت، طول عمر سازه را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، پروفیل چوب پلاست به واسطه ویژگی‌های ساختاری خود، مقاومت بالایی دارد و تعمیر و نگهداری آن نیز در شرایط راحت‌تر رقم می‌خورد. همچنین، این پروفیل‌ها در برابر آفات و حشرات مقاوم هستند و به همین دلیل، دیگر نیازی به استفاده از مواد شیمیایی برای حفاظت از آنها نیست. به‌طور کلی، پروفیل چوب پلاست یک انتخاب ایده‌آل برای زیباسازی و تقویت ساختار سازه‌ها است.

نمای چوب پلاست - کاماپرس

شرایط استفاده از پروفیل چوب پلاست از طریق مجموعه چوپکس

شرکت چوپکس از سال ۱۳۸۲ به عنوان نخستین تولیدکننده پروفیل چوب پلاست (Wood Plastic Composite) در ایران فعالیت خود را آغاز کرده و با بیش از ۱۸ سال تجربه، جایگاه قابل توجهی در بازار داخلی این محصول کسب کرده است. این شرکت با بهره‌گیری از خطوط تولید پیشرفته و کادر متخصص، پروژه‌های متعددی را در ایران و کشورهای همسایه نظیر عراق، امارات، عمان و قطر اجرا کرده است. خدمات چوپکس شامل طراحی و اجرای روف گاردن، تولید و اجرای کفپوش چوب پلاستیک، نرده چوب پلاستیک، سقف کاذب لوور و نمای چوب پلاست است. علاوه بر این، این مجموعه قابلیت طراحی و تولید مبلمان فضای باز و ساخت المان‌های گابیونی را نیز دارد. علاقه‌مندان به اجرای سازه‌هایی از جنس پروفیل چوب پلاست می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت این شرکت به آدرس https://www.choopex.com و یا تماس با مشاوران آن به شماره 02122901841 اطلاعات بیشتری کسب کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : چوپکس
سفریار آریا
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
ژیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان