برگزاری نمایشگاه ایران ایتکس 1403

نمایشگاه ایران ایتکس-کاماپرس
آریاک سفر

نمایشگاه تخصصی جذب استعدادهای حوزه فناوری از امروز (18مهر) برگزار شد. در رابطه با نمایشگاه ایران ایتکس محمدعلی روزی‌طلب، مدیر گروه فناوری اطلاعات شریف و مسئول برگزاری نمایشگاه در گفت‌وگو با کاماپرس به بررسی جزئیات این نمایشگاه پرداخت.

آنطور که روزی‌طلب می‌گوید گروه فناوری اطلاعات شریف با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف و سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در حال برگزاری سومین دوره نمایشگاه ایران ایتکس  “IRAN ITEX 2024” با محوریت کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات، ارتباطات، مخابرات و هوش صنوعی است. این نمایشگاه که از تاریخ 18 الی 20 مهر ماه در برج میلاد تهران در حال برگزاری است، اهدافی چون کاریابی و اشتغال، عرضه فناوری، نوآوری‌ها و رونمایی از دستاوردهای جدید و انتقال تجربه و دانش را دنبال می‌کند.

نمایشگاه ایران ایتکس-کاماپرس

روزی‌طلب با اشاره به برنامه‌هایی که در این نمایشگاه به علاقمندان ارائه می‌شود گفت: در حاشیه این نمایشگاه کارگاه های آموزشی نیز در کنار سخنرانی‌های انتقال تجربه از افراد برجسته و مدیران موفق و پنل چالشی استارتاپ‌ها برگزار می‌شود که این اتفاق یک فرصت مناسب جهت تبادل نظرات و پیشنهادات برای شرکت کنندگان است.

از نمایشگاه ملی ایران ایتکس چه می‌دانیم؟

به گفته مسئول برگزاری نمایشگاه ایران ایتکس این نمایشگاه در حوزه کسب و کارهایی است که به نوعی با فناوری اطلاعات، ارتباطات، مخابرات و هوش صنوعی درگیر هستند و به عبارتی اولین نمایشگاه تخصصی در کشور است که بر شناسایی و جذب استعدادهای حوزه فناوری و اطلاعات و اتصال افراد مستعد به بازار کار  فعالیت می‌کند.

دریان سفر امید

او همچنین به این نکته اشاره می‌کند که این نمایشگاه قرار است یک ارتباط کاربردی بین صنعت و دانشگاه برقرار کند.

بیشتر بخوانید:

چه گروه‌هایی در نمایشگاه حضور دارند؟

روزی‌طلب در رابطه با گروه‌هایی که در این نمایشگاه حضور دارند می‌گوید: در این نمایشگاه شرکت‌هایی از حوزه‌های صنایع الکترونیک، امنیت و شبکه، بانک‌ها و موسسات مالی و تجارت الکترونیک و همچنین کارگزاری‌ها و صندوق‌های سرمایه گذاری شرکت کرده‌اند. شرکت های بیمه، اپراتورهای مخابراتی و اینترنت، فروشگاه‌های اینترنتی، مجموعه‌های فعال در حوزه رمزارزها و متاورس، شرکت‌های هوش مصنوعی، مجموعه‌های فعال در بازار تبلیغات و بازاریابی، واحدIT ، تولیدکنندگان انرژی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، گروه‌های نفت، پالایش و پتروشیمی و کارخانجات، دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری و استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان نیز از دیگر گروه‌هایی هستند که در نمایشگاه ایران ایتکس حضور پیدا کرده‌اند.

ناگفته نماند نمایشگاه ایران ایتکس تا 20 مهرماه از 9 صبح تا 5 بعداز ظهر دایر و حضور برای عموم افراد آزاد است.

انتهای پیام

سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان