نقش چرم در صنعت مد و فشن

چرم - کاماپرس
ژیوار

استفاده از چرم در کل آسیا، اروپا و آمریکای شمالی سابقه داشته است. در آن موقع اگرچه چرم یک وسیله گران قیمت و تجملی محسوب می­شد، اما در ارتش مصرف زیادی داشت و در بعضی موارد برای تهیه کت خلبانان نیز مورد استفاده قرار می­‌گرفت و هنوز عاملی تاثیرگذار در دنیای مد نبود. کم کم در دهه 1960 لباس­‌های چرم، زیبایی خاصی به استایل طرفداران مد و فشن داد و به عنوان یک کالای ضروری در کمد لباس خانه‌­ها جا خوش کرد.

کاماپرس در این گزارش به اهمیت چرم در صنعت مد و فشن پرداخته است.

اهمیت چرم در صنعت مد

محصولات چرم از پرفروش‌­ترین اقلامی هستند که درصنعت مد محبوبیت بالایی دارند. محصولات چرم علاوه بردوام، ماندگاری، تنوع، زیبایی و جذابیت، مظهر وقار و تشخص نیز هستند. چرم در صنعت مد از اهمیت بالا و آینده امید وارکننده­ای برخورداراست و به همین دلیل اکسسوری­های چرم، یکی از محبوب­‌ترین و ترندترین انواع محصولات چرم محسوب می‌­شوند.

چرم - کاماپرس

کاربرد چرم در یک استایل شیک

امروزه در دنیای مد و فشن انواع استایل چرم وجود دارد. استایل چرم، یکی از منحصر به فردترین ترندهای صنعت مد است؛ لذا انواع استایل چرم مانند کت و کاپشن، کیف، کفش واکسسوری چرم همچنان در صنعت مد و فشن بسیار محبوبیت دارند.

دریان سفر امید

معرفی انواع استایل چرم

استایل چرم سبک­‌های گوناگونی مانند اسپرت، کلاسیک، مینیمال، مونوکروم و ماکسیمال دارد که در ادامه توضیح داده شده است.

استایل کلاسیک: استایل کلاسیک نمادی ازسادگی، تقارن و تناسب است. در استایل کلاسیک، پارچه‌های با کیفیت و رنگ‌های خنثی وجود دارد؛ در نتیجه این استایل از زرق و برق و تجملات فاصله دارد. توجه به کیفیت لباس‌ها و اکسسوری‌ها در استایل کلاسیک بسیار مهم است. در این نوع استایل، پارچه‌­ها از جنس پنبه، پشم و ابریشم درست می­شوند و از کیفیت بالا و راحتی زیادی برخوردارند.

استایل مینیمال: استایل مینیمال، ساده و بدون زرق و برق است. در این نوع استایل خبری ازطرح­های شلوغ نیست و طرفداران این نوع سبک استایل بسیار ساده و شیک پوش هستند. زیبایی استایل مینیمال در سادگی آن نهفته است.

استایل مونوکروم: در استایل مونوکروم تمام عناصر استایل تک رنگ هستند؛ بنابراین بهتراست که در این استایل، سایر جزئیات مانند اکسسوری‌­های چرم، رنگ‌های متفاوت از استایل داشته باشند. تنوع رنگ‌های این نوع استایل زیاد نیست و بیشتر به جزئیات بها داده شده است.

استایل اسپرت چرم: استایل اسپرت چرم یک سبک استایل راحت است که شامل لباس‌­های ورزشی و لباس­‌های بیرونی راحت می­شود. استایل اسپرت چرم یکی از محبوب ترین نوع استایل در بین آقایان و خانم­ها محسوب می­‌شود. برای این نوع استایل می­توان از اکسسوری­‌های جذاب مثل یک کلاه چرم، دستبند چرم و نظایر آن استفاده کرد.

چرم - کاماپرس

چگونه یک استایل کلاسیک شیک داشته باشیم؟

برای داشتن یک استایل کلاسیک جذاب می­‌توان از رنگ‌های خنثی مانند سیاه، سفید، خاکستری و سرمه‌ای و از لباس­هایی با برش­های مرتب و منظم استفاده کرد. از انتخاب­های اصلی این مدل استایل می‌­توان به یک دست کت و شلوار خوش دوخت، پیراهن سفید و کفش­‌های چرمی اشاره کرد. دقت به جزئیات وانتخاب اکسسوری­‌های باکیفیت نقش به­‌سزایی در شیک‌­تر شدن استایل کلاسیک دارد.

خرید محصولات چرم طبیعی از «چرم پرسیس»

چرم پرسیس، یک فروشگاه اینترنتی دارای نماد تجارت الکترونیکی با سابقه بیش از هفت سال فعالیت است که در آن مجموعه‌ای از محصولات چرمی درجه یک عرضه شده است و مشتریان می­توانند آنها را با یکدیگر مقایسه و با اطمینان خاطر از اصالت کالاها، خرید کنند. تحویل به موقع کالا و پشتیبانی 24 ساعته از ویژگی­های پرسیس است و می­توان با خرید اینترنتی از آن، تجربه‌ خوشایندی به دست آورد.

علاوه بر خرید نقدی، امکان خرید اقساطی محصولات چرم پرسیس نیز وجود دارد. همچنین این مجموعه از مرحله تولید چرم و مواد اولیه تا تولید و عرضه کفش به صورت مستقیم بر کیفیت محصولاتش نظارت دارد و به همین خاطر بهترین محصولات را به دست مشتریان می‌رساند.

علاقه­‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت محصولات چرم پرسیس و خرید آنها می­‌توانند به وبسایت https://persisleather.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن 28421139-021 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : چرم پرسیس
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز