نسل جدید مانیتورهای سامسونگ را چطور بخریم؟

ژیوار

نسل جدید مانیتورهای سامسونگ که اودیسه نامیده می‌شوند با قابلیت‌های مختلف مثل بالابردن نرخ تازه سازی تصاویر، طراحی مناسب و… مورد توجه بسیاری از گیمرها و مشتریان محصولات سامسونگ قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ حوزه فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برای گیمرها استفاده از مانیتوری که تصاویر را با جزئیات، بدون کمترین اختلال و سریع نشان دهد، اهمیت زیادی دارد.

مانیتورهای سری اودیسه سامسونگ تا حد زیادی با ویژگی‌های مذکور در بازار موجود است و گیمرها می‌توانند در هر سایزی یکی از این سری مانیتورها را داشته باشند و با دقت بیشتری انواع بازی‌ها را دنبال کنند. در این گزارش به ویژگی‌ها بیشتر این مانیتورها و چگونگی خرید آن‌ها پرداخته می‌شود؛

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

مانیتور نئو جی 9

اگر به دنبال جدیدترین مانیتور گیمینگ سامسونگ هستید، نئو جی9 انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این مانتیور با داشتن قابلیت‌هایی از جمله انحنای آر1000، نرخ تازه سازی 240 هرتزی، زمان واکنش یک میلی ثانیه‌ای و وضوح تصویر دی کیو اچ دی 5120 در 1440 باعث شده تا گیمرها و افرادی که ساعات طولانی با مانیتور کار می‌کنند، دچار خستگی زیاد نشوند.

این مانیتور دارای فناوری‌های اچ دی آر 2000 و تغییر رنگ بدنه پشتی مانیتور متناسب با صفحه نمایش هم هست. بنابراین آن دسته از افرادی که خواهان ارائه تصاویر نزدیک به واقعیت هستند و ساعات طولانی قصد استفاده از مانیتور را دارند، نئو جی9 گزینه مناسبی برای ایشان محسوب می‌شود.

مانیتور جی7

این مانیتور هم از سری نمایشگرهای مناسب اودیسه است. فناوری‌های به کار رفته در این مانیتور باعث شده تا موسسه بین المللی تی یو وی به این محصول گواهی راحتی چشم را اعطا کند. این مانیتور دارای انحنای آر1000، رزولوشن دبلیو کیو اچ دی، نسبت تصویر 16:9، واکنش بسیار سریع و نرخ تازه سازی 240 هرتزی است. بنابراین افرادی که ساعات طولانی به بازی یا فعالیت دیگری مشغول هستند، می‌توانند روی مانیتور جی7 حساب باز کنند. این مانیتور هم مجهز به فناوری کیو ال ای دی و همچنین قابلیت اچ دی آر600 است که باعث وضوح بیشتر تصاویر می‌شود. مانیتور مذکور در ابعاد 27 و 32 اینچی به بازار عرضه شده است.

مانیتور جی5

افرادی که به دنبال یک مانیتور کارآ با قیمت مناسب هستند، جی5 برایشان کاربرد دارد. این مانیتور از سری نمایشگرهای اقتصادی اودیسه سامسونگ است که مقداری از دو مانیتور دیگر ساده‌تر به نظر می‌رسد. اما همین مانیتور دارای قاب کم حاشیه، پلن خمیده، وضوح تصویر دبلیو کیو اچ دی، نرخ تازه سازی 165 هرتزی، واکنش سریع و قابلیت اچ دی آر است.

این مانیتور با قابلیت‌هایی که دارد، تصاویر را با کمترین نقص و لرزش برای بینندگان نمایش می‌دهد. جی5 دارای حالت محافظ چشم و ویژگی ارائه تصویر بدون لرزش است که باعث امکان کار طولانی مدت می‌شود. این مانیتور هم در دو ابعاد 27 و 32 اینچی در بازار عرضه شده است.

مرتبط با : سامسونگ
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز