مانیتورهای سری اودیسه سامسونگ؛ محصولی مناسب برای گیمرها

مانیتور گیمینگ یکی از وسایل مورد توجه فعالان حوزه بازی است. این مانیتورها با توجه به نرخ تازه سازی، مدت زمان واکنش، طراحی و مواردی از این قبیل با هم مقایسه می‌شوند. مانیتورهای سری اودیسه سامسونگ، در انواع ابعاد، با افزایش سرعت نرخ تازه سازی و مدت زمان واکنش مورد نظر گیمرها است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مانیتورهای اودیسه، نسل جدید نمایشگرهای گیمینگ سامسونگ هستند که در طرح‌ها و ابعاد مختلفی به بازار عرضه شده‌اند.

قابلیت‌های مانیتورهای سری اودیسه سامسونگ باعث شده تا عملکرد این وسیله در پردازش صحنه‌هایی از بازی‌ها که دارای جزئیات فراوان است، بالا باشد و از این لحاظ نمایش بازی به خوبی و با تصاویری واضحی اتفاق بیفتاد. این مانیتورهای سری اودیسه سامسونگ در سه مدل نئو جی9، مانیتور جی7 و جی5 در بازار وجود دارند.

در همین زمینه بخوانید:

آریاک سفر

نئو جی9

مانیتور نئو جی9 یکی از مدل‌های جدید اودیسه سامسونگ است که تابستان سال گذشته به بازار وارد شد. این مانیتور خمیده پنل کوآنتم مینی ال ای دی دارد و نرخ تازه سازی تصویر آن به 240 هرتز می‌رسد. این نسل مانیتور اودیسه سامسونگ دارای زمان واکنش یک میلی ثانیه‌ای و وضوح تصویر دی کیو اچ دی، 5120 در 1440، است. این نسل مانیتور سامسونگ فناوری اچ دی آر هم دارد.

انحنای این محصول سامسونگ متناسب با سطح کروی چشم انسان و نزدیک میدان دید تماشاگران است. این نمایشگر 49 اینچی یا خصوصیات ذکر شده دید مناسبی را برای کاربران خود فراهم می‌آورد.

مانیتور جی7

نسل جی7 سامسونگ قدمت بیشتری نسبت به مدل نئو جی9 دارد. این مانیتور محصول سال 2020 است. این محصول هم دارای انحنای آر1000 است و طراحی و عملکرد آن توانسته نظر گیمرها را به خود جلب کند. این مانیتور به دلایل ذکر شده گواهی راحتی چشم را از موسسه بین المللی تی یو وی رین لند دریافت کرده است. این نمایشگر به پنل کی وال ای دی مجهز است و قابلیت اچ دی آر 600 دارد. به علاوه جی7 دارای قابلیت‌هایی مانند نسبت تصویر مناسب، زمان واکنش یک میلی ثانیه‌ای و نرخ تازه سازی 240 هرتزی هم هست.

مانیتور جی5

این مدل اودیسه سامسونگ هم پنل خمیده دارد و طراحی مانیتور آن با قاب‌های کم حاشیه در سه ضلع بدنه و پایه انعطاف پذیر اتفاق افتاده است. مانیتور جی5 وضوح تصویر دبلیو کیو اچ دی، واکنش یک میلی ثانیه‌ای و نرخ تازه سازی تصویر 165 هرتزی دارد.

این محصول سامسونگ با تجهیز به قابلیتی برای عدم لرزش و حالت محافظت از چشم، مورد توجه گیمرها قرار دارد. همین مانیتور اقتصادی در دو مدل 27 و 32 اینچی به بازار عرضه می‌شود.

مرتبط با : سامسونگ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز