نسخه چینی شاسی بلند بنز جی کلاس به بازار آمد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

نسخه چینی جی کلاس با قیمت 14 تا 20 هزار دلار به بازار آمده که به عنوان آفرود سبک توسعه داده شده‌است.

به گزارش کاماپرس، چینی‌ها شاسی بلندی به نام  BW BJ212 به بازار عرضه کرده اند که معروف به بنز جی کلاس چینی است. این خودرو قرار است با قیمت 14 تا 20 هزار دلار به بازار عرضه شود. قیمت مدل بدون آپشن آن به پول ایران حدود یک میلیارد تومان خواهد‌بود.

در حال حاضر باو بی جی 212، با طراحی جذاب و قیمت وسوسه‌برانگیز معرفی شده‌است. این خودرو در اصل تکامل یافته بیک آفرود دو دیفرانسیل دهه 60 میلادی است. خط تولید باو برای کاربری شهری و آفرود سبک توسعه داده شده‌است. در واقع، این شرکت باو نسخه جدید آفرودرهای رترو را که امروزه بازار پر رونقی دارند را دنبال می‌کند و به دنبال ارائه آپشن‌های جدیدی برای این خودروهاست تا مطابق با نیاز روز حرکت کنند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

جی کلاس آلمان‌ها در طراحی توسط چینی‌ها در نمای بیرونی کاملاً شبیه هستند. این خودرو با بدنه مکعبی و چراغ‌های گِرد ظاهر کلاسیک را حفظ کرده‌است. همچنین دستگیره‌های درب به سبک قدیمی، فلاپ‌های برجسته روی گلگیرها و درب صندوق عقب با لولا در گوشه و لاستیک زاپاس وجود دارد. همه این ویژگی‌ها یعنی، شباهت محسوسی با مرسدس بنز جی کلاس دارد. اما قطعا کیفیت آن عین مرسدس نیست. همانطوری که از نظر قیمت نیز با هم متفاوت هستند.

ویژگی های فنی نسخه چینی جی کلاس

این خودرو با موتور ۲ لیتری توربو و ۲۵۰ اسب بخار قدرت است. همچنین نسخه چینی جی کلاس دارای گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته روی هر چهار چرخ است. سیستم دو دیفرانسیل قابل تنظیم سبک و سنگین از دیگر ویژگی های این خودرو است. به طوری که قفل دیفرانسیل جلو و عقب تدوین شده است. همچنین یک حالت ویژه آفرود با زاویه ورود ۴۰ و خروج ۳۶ درجه دارد که به نرمی حرکت خودرو کمک می کند.

انتهای پیام

دادپویان
روکش مارال
آریاپی
رایانه کمک
ایده سبز
آهن رویال
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز