نزدیک ترین جای خوش آب و هوا به تهران برای غذا خوردن کجاست؟

رستوران ارکیده -کاماپرس
ژیوار

معیار شما برای انتخاب رستوران چیست؟ نزدیکی به مراکز خرید، شیک بودن یا واقع شدن در دل طبیعت. چه نوع غذایی می پسندید؟ گیاه خوار هستید یا غذاهای ایرانی را می پسندید؟ غذاهای فرنگی چطور؟

به گزارش کاماپرس، به نقل از رستوران ارکیده، به تعداد انسان های روی زمین، سلایق مختلف در انتخاب رستوران یا کافه وجود دارد. درست 65 سال پیش، رستورانی افتتاح شد که تلاشش در جوابگویی به نیازهای همه این سلایق بود. رستوران‌های ارکیده 65 سال پیش توسط مرحوم علی اژدری افتتاح شد و هم اکنون توسط پسران ایشان، بهرام و شهرام اژدری اداره می‌شود. قرار گرفتن در یک مجموعه خرید و گردان بودن (شعبه مهستان-سال 1390)، قرار گرفتن بر بلندای یک برج (شعبه اقدسیه- سال 1397)، همچنین واقع شدن در دل یک باغ (شعبه شهریار-1393) یا شیک و بروز بودن ( شعبه سعادت آباد-1399)، داشتن روف گاردن جذاب و نزدیکی به مرکز شهر ( شعبه آرژانتین- 1392) و داشتن ساحل اختصاصی (شعبه متل قو- سال 1394) در طی 65 سال تلاش مدام و توجه به سلایق مختلف میسر شد. سرآغاز داستان از شعبه جاده چالوس (سال تاسیس-1337) بود، شعبه‌ای که در طی سالیان، علاوه بر توجه به مهمانان بزرگسال، توجه ویژه‌ای به بچه‌ها کرده و برایشان نمایش عروسکی و خانه بازی راه‌اندازی کرده است. همچنین در این فضای خاطره‌انگیز می‌توانید زیباترین عکس‌های زندگی تان را بگیرید. یکی دیگر از جذابیت های یی‌پایان این رستوران، توجه ویژه به گیاهخواران و اضافه کردن تنوع کم‌نظیری از انواع سالادها می باشد. با ما باشید تا از بهترین باغ رستوران جاده چالوس و یکی از خاطره انگیزترین رستوران‌های ایران با شما صحبت کنیم، جایی که تنها نیم ساعت با تهران فاصله دارد و یکی از خوش آب و هواترین و باصفاترین رستوران‌های ایران است.

جاده چالوس : جاده‌ای پر از جاذبه‌های گردشگری

جاده چالوس از محبوب ترین جاده‌های ایران است که علاوه بر زیبایی‌های طبیعی، پر از جاذبه‌های گردشگری است. بسیاری از تهرانیها در طی هفته برای بهره بردن از زیبایی‌های این جاده، راهی می شوند و ساعاتی را در این طبیعت زیبا سپری می‌کنند. نخستین زیبایی جاده چالوس در مسیر کرج – چالوس رودخانه خروشان کرج رود است که درست به موازات جاده امتداد دارد و از البرز جنوبی سرچشمه می‌گیرد. این رودخانه پس از پشت سر گذاشتن دشت‌های کرج، در انتهای مسیر به رودخانه جاجرود می‌ریزد. حاشیه این رودخانه، سرسبز و دیدنی است؛ هرچند با فرارسیدن فصل پاییز، جلوه‌ای هزار رنگ پیدا می‌کند؛ به همین دلیل از جاهای موردعلاقه گردشگران برای اتراق به حساب می‌آید. اگر مسیر رودخانه را دنبال کنید، به سد زیبای کرج و روستای کوچک واریان خواهید رسید.

کمی جلوتر یعنی در کیلومتر ۳۲ جاده چالوس روستای مورود است که در دل ارتفاعات و در دره‌ای زیبا قرار گرفته دارد. در حوالی این روستا یک آبشار زیبا و چشم‌نواز با نام آبشار چهارصد تنور نیز قرار دارد که بسیار چشم‌نواز است. رودخانه مجاور روستا نیز یکی از جذاب‌ترین چشم اندازهای این منطقه است. آبشار خور، شهرستانک و غار یخ مراد نیز از دیگر دیدنی های جاده چالوس به شمار می‌آید.

علاوه بر این، این جاده پر از رستوران‌های مختلف است. یکی از محبوب‌ترین این رستوران‌ها که از 65 سال پیش همچون جاده چالوس تبدیل به خاطره‌ساز شده، رستوران ارکیده است. این شعبه از ارکیده که 65 سال پیش توسط مرحوم علی اژدری افتتاح شده، در طی سالیان شعبات بیشتری را در جای جای تهران و ایران افزوده است و در طراحی تمامی این رستوران ها سلایق مختلف را در نظر گرفته است.

دریان سفر امید

فضای زیبا + غذای خوشمزه= رستوران ارکیده جاده چالوس

رستوران ارکیده -کاماپرس

رستوران با فضای خوب، عبارتی است که جستجوهای زیادی را به همراه دارد، چون برای بسیاری از مردم صرف غذا در یک فضای زیبا به اندازه غذای خوب اهمیت دارد. لذت صرف غذا در آلاچیق‌های که در دل یک باغ قرار گرفته‌اند و از طرفی صدای طبیعت و رودخانه خروشان رستوران به همراه یک منوی غذایی کم‌نظیر رستوران ارکیده را به رستورانی کامل و بی نقص تبدیل کرده است. در این شعبه از ارکیده، انواع پیش‌غذاها، غذاهای سنتی و فرنگی به همراه انواع نوشیدنی های گرم و سرد قابل سفارش است.

توجه ویژه به گیاهخواران

رستوران‌ها و فست و فود‌های زیادی وجود دارند که نحوه کارشان شباهت زیادی به هم دارد و صرفا سرویس‌ها و خدمات یکسانی را ارائه می‌دهند. ولی افرادی وجود دارند که به دلیل داشتن رژیم‌های غذایی خاص و یا پیروی از یک سری اصول خاص و متفاوت از سایرین نمی‌توانند مانند دیگران به چنین جاهایی مراجعه کنند و از منوی غذایی معمول استفاده نمایند. از طرفی، ممکن است برداشت شما از غذای گیاهی، تصویری نازیبا از یک بشقاب لوبیا که با هویج و کدوی آب پز تزیین شده باشد. اما آن دوره دیگر به سر آمده و امروزه شاهد رستوران‌هایی با غذاهای گیاهی اما چنان خوشمزه و جذاب هستیم که حتی کسانی که گیاه‌خوار نیستند هم به این رستوران‌ها جذب می‌شوند. در منوی رستوران ارکیده، چندین سالاد بسیار مقوی و مفید برای گیاهخواران گنجانیده شده است تا آنها نیز در دل طبیعت بنشینند و غذای مورد علا‌قه‌شان را میل کنند.

توجه ویژه به کودکان در رستوران ارکیده جاده چالوس

سالهاست خانواده‌ها با خیال راحت کودکانشان را با خود به رستوران ارکیده چالوس می‌آورند، چون فضایی مختص کودکان طراحی شده تا بچه‌ها با خیال راحت بازی کنند و بعد به خانواده پیوسته و در بشقاب‌های مخصوص خودشان غذا نوش جان کنند. از طرفی، این روزها، نمایش عروسکی نیز به جذابیت‌های این شعبه افزوده است. در دل طبیعت زیبای شعبه جاده چالوس، دلبندان شما از بازی کردن با شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه‌شان مثل میشا و ماشا، سفید برفی، هفت کوتوله، سگ های نگهبان، باب اسفنجی و پاتریک، جسی و ووودی، دختر کفش دوزکی و پسر گربه ای در یک نمایش عروسکی جذاب لذت خواهند برد. لازم به ذکر است،  نمایش عروسکی در شعبه جاده چالوس از ساعت 20:30 تا 23 می باشد. ارکیده، روزهای شنبه منتظر شماست تا برای دلبندانتان شبی به یادماندنی خلق کند.

ثبت خاطرات شما توسط ارکیده

ثبت خاطرات شما توسط عکاسان ارکیده انجام می شود و به یادگار تقدیم شما می‌شود. کافی است در زیباترین کادر شعبه قرار بگیرید. عکس گرفته شده روی شاسی چاپ شده و به یادگار تقدیمتان می‌شود.

ارکیده شعبه جاده چالوس : رستورانی برای تمامی اقشار

علاوه بر کودکان دلبندتان، ارکیده دیگر اقشار جاتمعه را نیز از فراموش نکرده است. در صورتی که قصد دارید با والدین مسنتان به ارکیده بیایید، وجود پله برقی در مسیر رسیدن به آلاچیق ها، خیالتان را از همراهی افراد مسن راحت می کند. همچنین امکان استفاده از ویلچر نیز وجود دارد. از طرف دیگر، منوی خط بریل نیز می تواند به نابینایان در انتخاب غذای مورد نظرشان کمک کند.

انتهای پیام

مرتبط با : رستوران ارکیده
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز