نرخ سکه پشت کانال 15 میلیونی توقف کرد

امروز با رشد نرخ دلار، قیمت طلا و سکه پیشروی کرد. قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته 3 هزار و 500 تومان بالا رفت و به مرز 1 میلیون و 346 هزار و 200 تومان رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با دیروز 0.29 درصد بیشتر شد و در محدوده 14 میلیون و 992 هزار تومانی توقف کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس نسبت به روز گذشته 0.65 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز هزار و 640 دلاری رسید. با وجود کاهش مداوم قیمت اونس، برخی معتقدند که نرخ این فلزگرانبها طی یکسال آینده رشد قابل توجهی پیدا خواهد کرد و احتمال صعود آن تا محدوده هزار و 830 دلاری دور از انتظار نخواهد بود. این موضوع نشان می‌دهد که هنوز طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن مورد توجه است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بررسی وضعیت نرخ سکه در روزهای گذشته

بازار طلا و سکه بیشتر از نرخ اونس به وضعیت بازار ارز کشور توجه دارند. امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 0.36 درصد دیگر بالا رفت و به مرز 8 میلیون و 230 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با دیروز، 0.57 درصد رشد قیمتی داشت و 5 میلیون و 230 هزار تومان معامله شد. اما قیمت سکه گرمی نسبت به روز قبل هیچ تغییری نکرد و در همان محدوده 3 میلیون و 30 هزار تومانی ثابت ماند.

بررسی روند قیمتی سکه نشان می‌دهد که نرخ این فلزگرانبها مداوم در حال نوسان بوده است. سکه بازان طی چند هفته گذشته مدام در برابر کاهش قیمتی و عقب نشینی از محدوده 14 میلیون و 800 هزار تومانی مقاومت کرده‌اند. از طرفی توانایی لازم برای جلو بردن این فلز گرانبها و فتح مرز قیمتی 15 میلیون و 200 هزار تومانی را نداشته‌اند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز