نرخ سکه کانال 15 میلیونی را رد کرد+ قیمت طلا 25 مهر

قیمت طلا در روز جاری نسبت به دیروز 0.44 درصد کم شد و به مرز 1 میلیون و 348 هزار و 500 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 8 هزار تومان کم شد و در محدوده 15 میلیون و 66 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رشد نرخ اونس در روز جاری و زمینه سازی دلار در روز گذشته، باعث رونق طلا و سکه شد. امروز نرخ اونس نسبت به دو روز قبل 0.73 درصد بالاتر رفت و به مرز هزار و 657 دلاری رسید. امروز نرخ اونس به دلیل ثبات ارزش دلار بالا رفت. با این حال رشد قیمتی این فلز گرانبها چندان زیاد نبود و به نظر تحلیلگران، احتمال بالا رفتن دوباره نرخ بهره توسط بانک مرکزی آمریکا این شرایط را رقم زد و باعث افزایش جزئی قیمت اونس شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در صورتی که قیمت دلار مجددا افزایش پیدا کند، نرخ سکه به سمت محدوده 15 میلیون و 200 هزار تومانی حرکت خواهد کرد. این مرز مقاومتی پرقدرت برای معامله گران سکه حائز اهمیت است.

راز آسمان پایتخت

دلیل رشد جزئی نرخ سکه چیست؟

امروز نرخ نیم سکه نسبت به روز گذشته 15 هزار تومان بالا رفت و به مرز 8 میلیون و 250 هزار تومانی رسید. قیمت ربع سکه نیز در مقایسه با روز قبل 10 هزار تومان زیاد شد و در محدوده 5 میلیون و 230 هزار تومانی قرار گرفت. اما نرخ سکه گرمی نسبت به دیروز بدون تغییر باقی ماند و در همان نرخ 3 میلیون و 60 هزار تومانی معامله شد.

برخی معتقدند یکی از دلایلی نرخ سکه نتوانسته به سمت مرزهای بالاتر قیمتی حرکت کند، حباب این فلزگرانبها است. به همین دلیل فعالان و معامله گران بازار سکه در خریدهای خود احتیاط می‌کنند و تنها به رشد جزئی نرخ این فلز گرانبها توجه ندارند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز