نرخ سکه در آستانه کانال 17 میلیونی/ افزایش قیمت روز طلا 6 آذر

لست سکند

طلا و سکه طی چند هفته گذشته مدام در مدار صعود قیمت قرار داشت. نرخ هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به روز قبل 0.76 درصد بیشتر شد و به مرز 1 میلیون و 538 هزار و 700 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 199 هزار تومان دیگر بالا رفت و در محدوده 16 میلیون و 984 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دیروز 0.03 درصد بیشتر شد و به مرز هزار و 755 دلاری رسید. به نظر تحلیلگران، طلای جهانی در تلاش برای عبور از مرز هزار و 800 دلاری است، اما هنوز پشتوانه قوی برای این منظور پیدا نکرده است. برخی از فعالان بر این باورند که قیمت اونس تغییر چندانی نخواهد داشت یا لااقل تغییرات تنها برای مدت کوتاهی تداوم خواهد داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نرخ سکه دوباره رکورد زد

امروز نرخ نیم سکه نسبت به دیروز 50 هزار تومان بیشتر شد و در محدوده 9 میلیون و 50 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت ربع سکه نیز در مقایسه با روز قبل 70 هزار تومان بالاتر رفت و 6 میلیون و 50 هزار تومان شد. نرخ سکه گرمی نسبت به روز قبل تغییری نداشت و همان 3 میلیون و 400 هزار تومان باقی ماند.

نرخ سکه در روز جاری یک رکورد بی‌سابقه را ثبت کرد و بعد از رشدهای جزئی و مداوم سرانجام در یک قدمی کانال 17 میلیون تومانی قرار گرفت. به نظر تداوم رشد نرخ دلار و اونس پشتوانه سکه برای ورود این فلزگرانبها به کانال 17 میلیون تومانی بودند. در صورتی که رشد قیمتی این دو اهرم ادامه پیدا کند، امکان پیشروی بیشتری نرخ سکه در کانال 17 میلیون تومانی دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز