نرخ سکه اندکی از مواضع بالای قیمتی عقب نشینی کرد/ قیمت روز 15 آبان

ژیوار

بازار طلا و سکه با تغییر نرخ دلار، نوسانی شده است. قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به روز قبل 12 هزار و 700 تومان افزایش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 464 هزار و 200 تومانی رسید. اما نرخ سکه در مقایسه با روز دیگر 531 هزار تومان کم شد و در محدوده 16 میلیون و 146 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود تداوم رشد نرخ اونس، اما بازار سکه نسبت به قیمت دلار واکنش نشان داده و عقب نشینی کرد. امروز نرخ اونس نسبت به دو روز قبل 8.8 درصد افزایش پیدا کرد و به مرز هزار و 683 دلاری رسید. به گفته نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، با وجود افزایش قیمت طلا و سکه، تقاضای چندان درخور توجهی در بازار این فلزات گرانبها وجود ندارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

رشد قیمت دلار روی نرخ سکه و هیجان بازار موثر بود

امروز نرخ نیم سکه نسبت به روز گذشته 50 هزار تومان دیگر کم شد و به مرز 8 میلیون و 800 هزار تومانی رسید. قیمت ربع سکه در مقایسه با روز قبل 0.86 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 5 میلیون و 800 هزار تومانی قرار گرفت. اما نرخ سکه گرمی نسبت به روز قبل تغییری نکرد و در همان مرز 3 میلیون و 300 هزار تومانی خرید و فروش شد.

این روزها سکه بازان در اثر افزایش قیمت دلار با قدرت بیشتری در موقعیت خرید قرار می‌گیرند. قیمت دلار در روزهای نخست آبان ماه در محدوده 32 هزار تومانی قرار داشت، اما اکنون با رشد قیمتی 2 هزار و 500 تومانی در نیمه کانال 35 هزار تومانی است. همین موضوع سبب شده تا هیجان خریداران سکه بالا برود و میزان خریدها بیش از پیش افزایش پیدا کند.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز