نرخ سکه از مرز 15 میلیونی رد شد/ قیمت طلا کاهش پیدا کرد

ژیوار

قیمت طلا در روز جاری نسبت به پنج شنبه قبل 12 هزار و 700 تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 350 هزار و 800 تومانی رسید. اما نرخ سکه نیز امروز در مقایسه با دو روز گذشته 8 هزار تومان رشد قیمتی داشت و در محدوده 15 میلیون و 23 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس برخلاف قیمت دلار مسیر صعودی را پیمود. هم اکنون قیمت اونس نسبت به روز قبل 0.21 درصد افزایش پیدا کرده و در محدوده هزار و 646 دلاری قرار دارد. از نظر فنی، طلا به آرامی در حال چرخش است و به نظر قیمت آن بعد از اعلام تصمیم فدرال رزرو اندکی نوسانی شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

امروز نرخ نیم سکه نسبت به دو روز قبل 8 هزار تومان بیشتر شد و به مرز 15 میلیون و 23 هزار تومانی رسید. قیمت ربع سکه در مقایسه با پنج شنبه قبل تغییری نداشت و در همان محدوده 5 میلیون و 150 هزار تومانی معامله شد. اما نرخ سکه گرمی نسبت به دو روز پیش 10 هزار تومان کم شد و در محدوده 3 میلیون و 100 هزار تومانی قرار گرفت.

نرخ سکه در انتظار حرکت بعدی دلار

به اعتقاد برخی تحلیلگران افزایش سطح ناامنی و نااطمینانی‌ها باعث شده تا بازیگران احتیاطی روانه بازار سکه شوند. به باور برخی فعالان بازار سکه، در صورتی که قیمت دلار از محدوده 33 هزار تومانی عبور کند، این امر باعث قدر گرفتن سکه بازان و رشد قیمتی این فلزگرانبها خواهد شد. اما اگر به هر دلیلی قیمت دلار کم شود و بازارساز فرصت قدرت نمایی داشته باشد، این موضوع باعث کاهش مجدد نرخ سکه خواهد شد و قدرت معامله گران این فلزگرانبها را کم خواهد کرد.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز