نحوه دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک کشاورزی با اقساط 9 میلیونی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

افرادی که در بانک کشاورزی سپرده قرض الحسنه دارند و مایل به دریافت تسهیلات از این مجموعه هستند، می‌توانند برای وام طرح «احسان» درخواست بدهند. سقف این تسهیلات 300 میلیون تومان بوده که بدون سود ارائه می‌شود.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، اشخاصی که شرایط دریافت وام طرح احسان را دارند باید ضامن رسمی داشته باشند. البته قبل از ارائه ضامن، لازم است که افراد متقاضی تسهیلات مذکور حداقل به مدت یکماه و حداکثر 12 ماه خواب سپرده ایجاد کنند. این طرح تسهیلاتی بدون کارمزد یا با کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد و هیچ نوع سودی ندارد. وام گیرندگانی که به دریافت این وام تمایل دارند، پس از گرفتن تسهیلات حداکثر طرف 36 ماه امکان تسویه اقساط را دارند. لازم به ذکر است افرادی که مایل به دریافت وام هستند بدهی معوق یا چک برگشتی نداشته باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در صورتی که بانک مبلغ سقف تسهیلات را با کارمزد مذکور و مدت زمان بازپرداخت مشخص به فردی اعطا کند، میزان هر قسط برای وی 9 میلیون و 90 هزار و 909 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات 24 میلیون تومان است. جمع رقم وام و سود آن نیز به 324 میلیون تومان می‌رسد.

چگونگی دریافت وام طرح احسان به صورت غیرحضوری

افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند، می‌توانند برای درخواست آن به صورت غیرحضوری اقدام کنند. در واقع ضمن مراجعه حضوری به شعب بانک کشاورزی برای افتتاح سپرده احسان این امکان وجود دارد که افراد از طریق اپلیکیشن خدمات غیرحضوری باران حساب مخصوص این طرح تسهیلاتی را باز کنند.

بانک کشاورزی علاوه بر تسهیلات مذکور، طرح‌های تسهیلاتی دیگری به نام‌های ویژه گندمکاران، طرح بانک کودک و نوجوان و بانوی ایرانی نیز دارد که به واجد شرایط‌ها ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کشاورزی
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز