نحوه خرید از سایت های خارجی و خرید اورجینال

ژیوار

افرادی که قصد خرید محصولات خارجی از درگاه‌های بین المللی دارند، بهتر است به فکر انتقال هزینه‌های خریدهای خود به شیوه امن باشند و خرید با پی پال را مدنظر قرار دهند.

کاماپرس در این گزارش نحوه خرید از سایت­های خارجی و خرید با پی پال را تشریح کرده است.

فرآیند خرید از سایت­‌های خارجی

بسیاری از ایرانیان به دلیل علاقه به یک برند خاص خارجی یا خرید محصولات ویژه و اورجینال، سراغ سایت‌های خارجی عرضه کننده این نوع محصولات می‌روند. برای خرید محصولات و کالاهای برند خارجی بهتر است که از وبسایت­‌های معتبر خرید کرد. برخی از این سایت‌ها امکان خرید مشتریان از سراسر دنیا را فراهم کرده­اند و با پست اکسپرس محصولات را برای آنان ارسال می‌کنند. برای این منظور پس از پیدا کردن وبسایت مناسب باید سراغ کالا و محصولات مورد نظر رفت و پس از رصد قیمت و قرار دادن آن در سبد خریدهای خود، به منظور تکمیل فرآیند خرید، یک روش مناسب پرداخت را انتخاب کرد. معمولا خرید از سایت‌های خارجی از طریق تصفیه حساب با کارت بانکی دیگران، کارت شتابی، حساب ارزی و صرافی معتبر انجام می‌­شود.

روش‌های تصفیه حساب با سایت‌های خارجی

برای تصفیه حساب خرید از سایت­های خارجی چهار روش وجود دارد که در ادامه توضیح داده شده است.

1- در صورتی که فردی امکان تصفیه حساب با حساب بانکی دیگران را داشته باشد، باید اطلاعات کارت اطرافیان خود را به سایت بدهد تا کالای مورد نیاز را خریداری کند. هنگام تصفیه حساب به این روش، برای صاحب کارت پیامکی ارسال خواهد شد که در صورت تایید وی، ادامه فرآیند پرداخت انجام می­شود.

دریان سفر امید

2- اگر فردی مایل به خرید با کارت شتاب باشد، باید این کار را با یکی از انواع کارت‌های اعتباری مورد پذیرش سایت خارجی انجام دهد. خرید از سایت‌های خارجی با استفاده از این کارت‌ها راحت است، اما امکان بلاک شدن حساب توسط بانک وجود دارد.

3- یک روش دیگر برای تصفیه حساب سایت‌های خارجی، مراجعه به صرافی‌های معتبر و ارسال حواله ارزی به این سایت‌ها است. البته این روش به لحاظ هزینه و زمان چندان مقرون به صرفه نیست، زیرا صرافی این کار را در مدت زمان طولانی‌تر و دریافت مبلغی برای هزینه ارسال و خرید کالا‌ها انجام می‌دهد.

4- استفاده از حساب ارزی دیگران، روش متداول تصفیه هزینه خریدهای سایت‌های خارجی است. پی پال و اسکریل، دو حساب ارزی پرکاربرد هستند که بیشترین استفاده را در میان سایر حساب‌های ارزی دارند و افراد با داشتن اکانت به راحتی می­توانند به نقل و انتقال وجه بپردازند. همچنین خرید با پی پال یا اسکریل، راحت‌تر از روش‌های دیگر است.

به هر حال مشتریان سایت‌های خارجی در هر جای دنیا که باشند، می­‌توانند یکی از این چهار روش را برای تصفیه خرید خود انتخاب کنند.

دردسر ایرانیان برای خرید خارجی

ایرانیان برخلاف دیگر مشتریان به راحتی امکان تصفیه مبلغ خرید سایت‌های خارجی را ندارند، زیرا ایران در تحریم همه جانبه است و به همین دلیل ایرانیانی که از سایت‌های خارجی خرید می­کنند، باید بهترین و مطمئن‌ترین روش را برای تصفیه حساب با این سایت‌ها انتخاب کنند. خرید با پی پال، بهترین و آسان‌ترین روش برای ایرانیان است.

خرید خارجی راحت با «آریاپی»

ایرانیان برای خرید از سایت­‌های خارجی با پی پال باید در سایت پی پال ثبت نام و اکانت خود را به حساب بانکی یا کارت اعتباری متصل کنند. مجموعه آریاپی، روش و شرایطی را فراهم کرده که امکان پرداخت بین‌­المللی از طریق پی پال بدون بلوکه شدن حساب و از بین رفتن اکانت فرد وجود داشته باشد.

علاقه‌­مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید با پی پال می­‌توانند به وبسایت https://www.ariapay.me مراجعه کنند یا با شماره تلفن 021284256 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاپی
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز