ناظم مدرسه ؛ تجربه های تلخ و شیرین / به بهانه افعی تهران

تورهای مسافرتی لحظه آخر

حاشیه‌های مربوط به صحنه برخورد شخصیت اصلی سریال افعی تهران با ناظم مدرسه‌اش در دوران مدرسه، واکنش‌های مختلفی به دنبال داشت. فارغ از واکنش‌های حاصل شده، هر یک از ما خاطراتی تلخ و شیرین از دوران مدرسه و نوع روابط مسئولین مدرسه با دانش آموزان داریم. شما از ناظم مدرسه خود چه تجربه و خاطره ای دارید؟

به گزارش کاماپرس، سریال افعی تهران به عنوان یکی از سریال‌های خانگی که این روزها از طریق پلتفرم فیلم نت در حال پخش است، با حاشیه‌هایی روبرو شده که مهمترین و پربازخوردترین آنها، صحنه برخورد پیمان معادی شخصیت اصلی فیلم با ناظم دوران مدرسه او برمی‌گردد.

جریان سکانس مذکور به این شرح است که معاون یک مدرسه پسرانه بارها و به دلایل مختلف دانش‌آموزان را تنبیه بدنی می‌کند و یکی از این دانش‌آموزان (پیمان معادی) زمانیکه بزرگ می‌شود، این ناظم بازنشسته را سوار اتومبیل کرده و با برخوردی خشونت بار از او انتقام‌ می‌گیرد؛ صحنه‌ای که با واکنش‌ها و حواشی مختلفی روبرو شده است. در یکی از مهمترین واکنش‌ها آموزش و پرورش از عوامل این سریال به بهانه «توهین به مقام معلم»، شکایت کرده است.

در همین راستا، پیمان معادی بازیگر نقش اول و یکی از نویسندگان سریال «افعی تهران»، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام به حواشی پیرامون این سریال واکنش نشان داده است. او  در این پست، شخصیت ناظم مدرسه در این سریال را ساختگی خوانده که مانند سایر شخصیت‌های اصلی سریال، با تمامی نقاط قوت و ضعف، نماد اعضای صنف‌ خود به حساب نمی‌آید. او همچنین اضافه کرده که سازندگان این سریال اعتقاداتی هم‌راستا با مسئولان آموزش و پرورش در جهت اهمیت تربیت صحیح فرزندان یک جامعه دارند.

پیمان معادی همچنین با انتشار تصویری از معلمان خود از مخاطبان سریال «افعی تهران» خواسته که آنها نیز با انتشار تصاویر و نام معلمان مورد علاقه‌ خود، از آنان قدردانی کنند. معادی همچنین از از معلمان و دست‌اندرکاران نظام آموزشی خواسته که سریال را تا آخر دنبال کنند.

با توجه به اینکه هر یک از ما خاطرات و تجاربی از برخورد با ناظم و سایر مسئولان مدرسه داریم، شما هم خاطرات خود را با مخاطبان کاماپرس به اشتراک بگذارید.

انتهای پیام

مرتبط با : فیلم نت
آریاپی
آهن رویال
رایانه کمک
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “ناظم مدرسه ؛ تجربه های تلخ و شیرین / به بهانه افعی تهران

  1. سیامک گفته:

    من هنوز هم با ناظم دبیرستان‌مان ارتباط دارم اما از ناظم کلاس پنجم ابتدایی خیلی بیزارم. واقعا با چوب ما را می‌زد.

  2. الهام گفته:

    ناظم خوب و بد مثل هر انسان دیگه ای وجود داره ولی معمولا خاطره های بد یاد ادم میمونه
    مخصوصا برای ما دهه شصتیا
    وقتی به خاطر جوراب رنگ روشن تنبیه میشدیم و خودکار میذاشتن لای انگشتامون و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز