افزایش قیمت پژو 206 تیپ 2 صفر و کارکرده در بازار

ژیوار

قیمت خودرو همیشه تحت تاثیر مسائل مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و … نوسان پیدا می‌کند. اتفاقات یک ماهه اخیر کشور مانند کابینه ریاست جمهوری جدید و انتصاب افراد در مقامات مختلف اقتصادی و وزارت صمت باعث شده تا نرخ انواع خودرو طی یک ماهه گذشته نوسان چندانی نداشته باشد. حتی 206، خودرو پرطرفدار، هم چندان نوسان قیمتی را تجربه نکرده است.

به گزارش کاماپرس، خودرو 206 یکی از پرطرفدارترین خودروهای کشور است که طی سه سال گذشته تحت تاثیر تورم رشد قیمت زیادی پیدا کرده است.  بررسی قیمت انواع مختلف این خودرو طی یک ماهه اخیر به خوبی ثبات نسبی آن را نشان می‌دهد. در ادامه نوسان قیمتی این خودرو طی یک ماهه اخیر مورد بررسی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

بررسی نرخ دو مدل پرفروش پژو 206 و تغییرات قیمتی آن

بررسی قیمت پژو 206 تیپ 2 در درگاه خودرو45 نوسان اندک نرخ آن را نشان می‌دهد. در حال حاضر پژو 206 تیپ 2 مدل 1401 با قیمت 577 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. در واقع بررسی نمودار قیمتی این خودرو طی یک ماهه اخیر نشان دهنده رشد 15 تا 20 میلیون تومانی آن است.

دریان سفر امید

قیمت پژو 206 تیپ 3 نیز طی یک ماهه اخیر تغییر بیشتری نسبت به تیپ 2 داشته و کاهش قیمت را تجربه کرده است. اکنون مدل 1402 این خودرو با قیمتی معادل 615 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. یک ماهه گذشته نرخ این خودرو حول و حوش 645 میلیون تومان بود. بنابراین این خودرو نسبت به یک ماه پیش تقریبا افت 30 میلیون تومانی را تجربه کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز