موتور طرح کلیک را چطور قسطی بخریم؟

موتور طرح کلیک - کاماپرس
ژیوار

موتورسیکلت در سال‌های اخیر به یکی از وسایل حمل‌ونقل محبوب به‌ویژه در میان جوانان تبدیل شده است. بسیاری از اهالی شهرهای بزرگ برای فرار از معضلات شهری مانند ترافیک و بدون فضای مناسب برای پارک، اقدام به خرید این وسیله نقلیه می‌کنند.

با وجود تورم شدید، امروزه هواداران این وسیله نقلیه برای خرید یک موتورسیکلت باکیفیت و مطمئن نیاز به بودجه زیادی دارند که همه شهروندان قادر به تأمین آن نیستند؛ از همین رو خرید اقساطی موتورسیکلت به یک گزینه جذاب به‌ویژه برای نسل زد تبدیل شده است.

از سوی دیگر موتور طرح کلیک در میان نسل جوان بیشترین طرفدار را دارد؛ و به همین دلیل شرکت‌های بسیار در تلاش‌اند تا موتور طرح کلیک را با شرایط ویژه در اختیار مشتریان‌شان قرار دهند که در این گزارش به شرایط خرید موتور قسطی خواهیم پرداخت.

البته پیش از ذکر نحوه خرید قسطی این موتور باید گفت که اکنون برندهای گوناگونی و با کیفیت‌های مختلف دست به تولید این نوع از موتورسیکلت زده‌اند که در نگاه اول مشابه یکدیگرند؛ اما پیش از خرید نقد یا اقساط آن، لازم کیفیت و ویژگی‌های تمامی برندهای ایرانی را به‌خوبی بررسی کنید.

موتور سیکلت - کاماپرس

دریان سفر امید

خرید اقساطی طرح کلیک

برای خرید موتورسیکلت طرح کلیک کافی است به نمایندگی‌های رسمی در تهران و شهر محل خود مراجعه و موتور موردنظر خود را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید که این خرید را به‌صورت اینترنتی و غیرحضوری نیز انجام دهید. لازم به‌ ذکر است که در هر صورت حساب بانکی شما باید اعتبارسنجی شود.

برای خرید اینترنتی مراحل زیر را طی کنید:

  • ورود به سایت
  • انتخاب رنگ
  • انتخاب گزینه قسطی
  • تکمیل فرم ثبت‌نام

هرچند که شرایط خرید اقساطی از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است؛ اما به‌طور معمول پس از ثبت اطلاعات شخصی و اعتبارسنجی حساب خریدار، کارت اعتباری صادر می‌شود. در گام بعدی شما با کارت صادرشده اعتباری می‌توانید به یکی از شعب شرکت انتخابی خود مراجعه کرده و موتور خود را حضوری تحویل بگیرید.

اگر نیاز به مشورت با متخصصان را دارید، می‌توانید حضوری به یکی از شعب موردنظر خود مراجعه کنید و پس از انتخاب موتور و ارائه مدارک بانکی خود نسبت به خرید اقساطی اقدام کنید.

بسیاری از شرکت‌ها برای سهولت مشتری نیاز به داشتن ضامن را حذف کرده‌اند و تنها با داشتن چک صیادی بنفش و سفته الکترونیک می‌توانید صاحب یک موتورسیکلت شوید. اما در برخی از شرکت‌ها فرد دیگر باید یک چک کلی برای تضمین اقساط پرداختی شما پرداخت کند.

همچنین بهتر است بدانید که حساب شما باید به‌اصطلاح سفید و بدون برگشتی باشد و در صورت مراجعه به شعب به‌صورت آنلاین حساب شما اعتبارسنجی می‌شود و بالافاصله می‌توانید وسیله نقلیه جدید خود را تحویل بگیرید.

موتورسیکلت - کاماپرس

فروش اقساطی موتورسیکلت با پیش پرداخت

پیش‌پرداخت به انتخاب مشتری (30 الی 50 میلیون تومان)

اقساط از 10 تا 14 ماهه بدون بهره به انتخاب مشتری

این شرایط تا اطلاع ثانوی پا برجاست

خرید اقساطی موتورسیکلت از عالی‌رو

خرید اقساطی موتور یکی از بهترین گزینه‌ها برای تمامی افراد است. شما می‌توانید این خرید را با کمک شرکت عالی‌رو انجام دهید. این شرکت به‌عنوان یک فروشگاه مدرن اینترنتی و باهدف اشاعه فرهنگ ورزش خانواده تأسیس شده است. برای یافتن موتورسیکلت انتخابی خود می‌توانید به سایت عالی‌رو به آدرس www.alyroshop.com مراجعه کنید و یا با شماره ۰۲۱۸۸۲۸۴۱۸ تماس بگیرید. پرسنل این شرکت از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ جوابگوی شما هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : عالی رو
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “موتور طرح کلیک را چطور قسطی بخریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز