مهم ترین کاربردهای شماره مجازی

ژیوار

شماره مجازی یک امکان ویژه برای افرادی است که مایل به استفاده از شماره تلفن‌ سایر کشورها بدون داشتن سیم کارت هستند. در واقع کاربران، خرید شماره مجازی را بیشتر با هدف استفاده از مسنجر، شبکه‌های اجتماعی و وبسایت‌های خارجی انجام می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش مهم‌ترین کاربردهای خرید شماره مجازی را شرح داده است.

شماره مجازی چیست؟

شماره مجازی یک شماره تلفن خارجی است که وجود خارجی نداشته، اما امکانات زیادی مانند ارسال، دریافت پیامک و برقراری ارتباط را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. معمولا این نوع شماره‌ها بدون احراز هویت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و به همین دلیل مورد استقبال قرار گرفته‌ است. در واقع افرادی که خرید شماره مجازی انجام می‌دهند، تمایل چندانی به گذراندن مراحل احراز هویت ندارند، زیرا نسبت به فاش شدن آن نگران هستند.

در یک کلام و به طور خلاصه می‌توان گفت که اگرچه با خرید شماره مجازی امکان تماس وجود ندارد و تنها به دریافت پیام محدود می‌شود، اما باز هم مخاطبان زیادی دارد. در واقع با خرید شماره مجازی می‌توان پیام بیشتری جابه­جا کرد و نسبت به امنیت اطلاعات منتقل شده، اطمینان کافی داشت. شماره مجازی ویژگی‌های خاصی دارد که با کمک آن دیگر نیازی به پنهان کردن شماره خود در تلگرام نیست و افراد می‌توانند از مخفی ماندن شماره حقیقی خود اطمینان داشته باشند. همچنین در واتساپ نیز دیگر چنین مشکلی وجود نخواهد داشت و افراد می‌توانند محدودیت این پیام‌رسان را دور بزنند و نگران در دسترس قرار گرفتن شماره خود نباشند.

شماره مجازی به دلیل اینکه به راحتی در دسترس است و باعث پایین آمدن هزینه انتقال پیام‌ها و اطلاعات می‌شود، بسیار مورد توجه کاربران قرار دارد. معمولا شماره مجازی در بستر اینترنت فعال می‌شود و برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه جداگانه نیست. شماره‌های ثابت، گذشته از پرداخت هزینه بابت اینترنت، به صرف هزینه جداگانه‌ برای تماس و پیامک نیاز دارند؛ به همین دلیل صاحبان کسب و کارهای کوچک و متوسط برای پیشبرد اهداف خود و ارتباط با مشتریان، استفاده از این نوع شماره را نسبت به نوع ثابت مورد توجه قرار می‌دهند.

دریان سفر امید

روش‌های ساخت شماره مجازی

برای ساخت شماره مجازی یا خرید آن راه‌های زیادی وجود دارد که یکی از آن‌ها استفاده از اپلیکیشن تکست نو است. اغلب خدمات این اپلیکیشن به صورت رایگان عرضه می‌شود و معمولا پیش شماره‌های آن به آمریکا تعلق دارد. ساخت شماره مجازی در این وبسایت به صورت رایگان انجام می‌شود و افراد بعد از ساخت شماره در این درگاه، امکان برقراری تماس رایگان با دیگر شماره‌های آمریکایی را دارند، اما برای تماس‌های بین‌المللی باید حتما هزینه آن پرداخت شود. تاکنون بنا بر ادعای صاحبان این سایت، بالغ بر 100 میلیون نفر از خدمات این درگاه استفاده کرده‌اند.

خرید شماره مجازی از «آریاپی»

آریاپی، یک درگاه مناسب برای انجام امور مربوط به پرداخت‌های بین‌المللی و خرید شماره مجازی است که با داشتن پشتیبانی 24 ساعته و هفت روزه توانسته نظر کاربران زیادی را متوجه خود کند. این درگاه همچنین آماده ارائه خدمات به ایرانیان ساکن کشورهای دیگر از جمله آمریکا و لندن است.

علاقه‌مندان برای استفاده از خدمات این مجموعه می‌توانند به وبسایت https://www.ariapay.me مراجعه کنند یا با شماره تلفن 021284256 تماس بگیرند. متقاضیان خرید شماره مجازی از طریق درگاه آریاپی، بهتر است در اسرع وقت در این درگاه ثبت نام کنند و سپس از طریق احراز هویت به استفاده از خدمات این بخش، اعم از خرید شماره مجازی یا هر خدمت دیگری مشغول شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاپی
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز