افتتاح خط تولید 5.3 میلیون دلاری در کرمان موتور

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کرمان موتور به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان خصوصی کشور طی بهار 1403 با برداشتن قدم‌های بزرگ و حفظ مسئولیت‌های اجتماعی، در مسیر پیشرفت و نوآوری پیش قدم بوده است. در این میان می‌توان به افتتاح خط تولید 5/3 میلیون دلاری باک پلیمری، تامین اولین تاکسی‌های برقی کشور، کالیبراسیون داخلی خودروها و حضور پررنگ در نمایشگاه خودرو شیراز به عنوان مهمترین اقدامات این خودروساز در بهار 1403 اشاره کرد.

به گزارش کاماپرس، کرمان موتور بهار 1403 را با افتتاح خط تولید 5/3 میلیون دلاری باک پلیمری در کنار ورود به بازار خودروهای تجاری و تحویل اولین تاکسی برقی تهران پشت سرگذاشت.

در این گزارش نگاهی به خلاصه‌ فعالیت‌های کرمان موتور در بهار 1403 داشته و همچنین به مسیر و اهداف این خودروساز خصوصی در ادامه سال نیم نگاهی خواهیم داشت.

خدمات کرمان موتور در نوروز 1403

کرمان موتور سال جدید را با KMC T8 به عنوان خودرو استاندارد ناوگان امداد کرمان موتور شروع کرد و در نوروز 1403 به امداد خود شکل تازه‌ای بخشید. این شرکت خدمات نوروزی خود را از ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ با ۱۲۰ پایگاه در سراسر کشور به رانندگان ارائه داد.

کرمان موتور پیشگام در برقی سازی سیستم حمل و نقل

در فروردین 1403، کرمان موتور با عقد قرارداد همکاری با تاکسیرانی تهران، جزو اولین خودروسازهای کشور شد که در برقی سازی ناوگان عمومی کشور اعلام آمادگی و فعالیت خود را با متعهد شدن تحویل دو هزار دستگاه تاکسی برقی آغاز کرد.

این اقدام، اولین گام‌ کرمان موتور برای ورود به صنعت خودروهای برقی نبود. این شرکت از سال ۱۴۰۰ در مشارکت با مپنا اولین پروژه برقی سازی را با جک جی ۴ آغاز کرده بود.

تامین اولین تاکسی‌های برقی کشور

شرکت کرمان موتور پس از ثبت قرارداد با تاکسیرانی تهران، قرارداد خرید و تحویل دو هزار دستگاه JAC E50A را منعقد کرد که 1000 دستگاه از آن‌ها را در بهار 1403 تحویل گرفت. همچنین در خرداد ماه، آیین تحویل 200 دستگاه تاکسی برقی به رانندگان برگزار شد و تاکسی‌ها به رانندگان متقاضی تحویل داده شد.

کالیبراسیون داخلی خودرو X5

فرآیند کالیبراسیون که خودروسازان به آن توجه ویژه‌ای دارند، اگر توسط خودروساز به درستی و دقیق انجام نشود، استهلاک خودرو را در دراز مدت افزایش می‌دهد که این موضوع می‌تواند موجب افزایش هزینه‌ها و خدشه‌دار شدن اعتبار و اعتماد خودروساز می‌شود. در این میان اردیبهشت 1403 کرمان موتور از کالیبراسیون بومی سازی شده خودرو X5 خبر داد. این شرکت با در نظر گرفتن اهمیت فرآیند کالیبراسیون خودروها و بکارگیری به‌روزترین امکانات آزمایشگاهی و تکیه بر دانش فنی مهندسان داخلی، هماهنگ سازی میان موتور و گیربکس محصولاتش را مطابق با نیازهای مصرف کنندگان ایرانی و مختصات بومی کشور، به طور کامل در داخل مجموعه کرمان موتور انجام می‌دهد.

برگزاری آزمون سنجش مهارت با هدف پایش اصولی و منظم کارکنان نمایندگی‌ها جهت ارائه خدمات به مشتریان و حضور پررنگ در نمایشگاه خودرو شیراز از دیگر اقدامات این خودروساز خصوصی بوده است. در این میان خودروی کی ام سی ایگل به عنوان اولین خودروی بومی سازی شده کرمان موتور در این نمایشگاه حضور داشت. همچنین کی ام سیJ7 EV یا JAC E50A به عنوان اولین تاکسی برقی‌ کشور، خودروی دوستار محیط زیست کی ام سی JS6 PHEV و سایر خودروهای این شرکت در کنار سایر خودروهای کرمان موتور در این نمایشگاه برای بازدید حضور داشتند.

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتور
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز