مقایسه مزایای خرید لیزر تیتانیوم و الکساندرایت برای کلینیک های زیبایی

دستگاه لیزر تیتانیوم - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

بیشتر کلینیک‌های زیبایی در انتخاب خرید دستگاه لیزر موهای زائد بدن مردد هستند. هر یک از این دستگاه‌ها می‌تواند مزایا و معایبی داشته باشد؛ بنابراین شاید جواب به این سؤال که خرید لیزر تیتانیوم بهتره یا الکساندرایت پاسخ چندان آسانی نداشته باشد. تنها با مقایسه مزایای هر یک از این دستگاه‌ها می‌توان به جواب قطعی در این زمینه دست یافت.

کاماپرس در این گزارش به مزایای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت پرداخته است.

آشنایی با ویژگی‌های دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم که برای از بین بردن موهای زائد بدن دارای جدیدترین تکنولوژی‌های جهانی است، یکی از جدیدترین دستگاه‌ها در این زمینه است. این دستگاه دارای صفحه رنگی 15 اینچی است و این صفحه بزرگ لمسی کاربری دستگاه را بسیار آسان کرده است. علاوه بر این میزان قدرت دستگاه برای انواع کاربردها و موها قابل تنظیم است.

ازجمله برتری‌های این دستگاه داشتن هندپیس‌های متنوع است. این دستگاه هندپیس‌های آرگونومیک متعددی می‌تواند داشته باشد که روی توان 600 تا 2000 وات تنظیم شده‌اند. در هندپیس با حداکثر توان، ضخیم‌ترین موهای زائد بدن در کمترین زمان ممکن از بدن حذف می‌شود و سرعت عملکرد این دستگاه در انواع پوست‌ها شگفت‌انگیز است.

این دستگاه دارای 4 طول‌موج متفاوت است که باعث می‌شود تا برای انواع مختلف پوست قابل استفاده باشد. سیستم مورد استفاده تیتانیوم از نوع اندروید بوده و دارای منوی بسیار پیشرفته‌ای نیز هست. استفاده از منوهای اندرویدی این دستگاه برای هر نوع کاربر حرفه‌ای و مبتدی آسان خواهد بود.

همچنین دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم دارای سیستم خنک‌کننده پیشرفته است. این تکنولوژی میزان خرید لیزر تیتانیوم را افزایش داده است. چراکه باعث می‌شود که آسیب به پوست و مشکلاتی مانند تغییر رنگ پوست در اثر سوختگی به‌طورکلی منتفی شود.

دستگاه لیزر تیتانیوم - کاماپرس

آشنایی با ویژگی‌های دستگاه لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر الکساندرایت نیز یکی دیگر از دستگاه‌های پرفروش است که توسط کلینیک‌های زیبایی برای حذف موهای زائد بدن به‌خصوص در بخش بیکینی خریداری می‌شود. این دستگاه قابلیت‌های دیگری نیز دارد و یک دستگاه چندکاره نیز محسوب می‌شود.

این دستگاه منویی برای تنظیم انرژی و فرکانس پالس‌ها دارد که می‌تواند باعث افزایش کیفیت و دقت درمان شود. دستگاه الکساندرایت صدای زیاد و لرزشی که ممکن است برخی از دستگاه‌های لیزر داشته باشند را ندارد و در کوتاه‌مدت می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

این دستگاه از لیزرهای خاص الکساندرایت با طول‌موج 764 نانومتر استفاده می‌کند که می‌تواند علاوه بر حذف موهای زائد باعث آب‌رسانی و ترمیم پوست شود تا زیبایی پوست بیشتر گردد.

خرید لیرز تیتانیوم بهتره یا الکساندرایت؟

برای اینکه بدانیم خرید لیزر تیتانیوم بهتره یا الکساندرایت، بهتر است که نگاهی به تفاوت‌های این دو دستگاه لیزر بیندازیم. این تفاوت‌ها می‌تواند تعیین کنند که کدام دستگاه می‌تواند برای کلینیک زیبایی شما مناسب‌تر باشد.

ازجمله مهم‌ترین تفاوت‌ها و برتری‌های دستگاه لیزر تیتانیوم، امکان استفاده از آن برای هر نوع پوست است. شما می‌توانید عمل حذف موهای زائد بدن را در پوست‌های تیره تا روشن با خرید لیزر تیتانیوم انجام دهید. اما لیزر الکساندرایت بیشتر برای پوست‌های روشن مناسب است و ممکن است در پوست‌های تیره کارایی نداشته باشد.

همچنین داشتن صرفه اقتصادی نیز یکی دیگر از دلایل علاقه‌مندی کلینیک‌های زیبایی به خرید یکی از این دو دستگاه لیزر خواهد بود. دستگاه لیزر تیتانیوم ارزان‌تر از دستگاه الکساندرایت است و به همین دلیل هزینه انجام اقدامات زیبایی با لیزر تیتانیوم نیز ارزان‌تر و قابل‌رقابت خواهد بود.

لیزر تیتانیوم دارای سرعت بالایی است و جلسات برگزار شده با آن سریع‌تر خواهد بود. البته در مورد لیزر الکساندرایت اگرچه سرعت دستگاه کندتر است، اما دقت آن به همان میزان بالاتر است و برای قسمت‌هایی از بدن که نیاز به دقت بالا دارد، می‌تواند مناسب‌تر باشد.

یکی دیگر از مزایای اصلی خرید لیزر تیتانیوم، داشتن سیستم خنک‌کننده است که باعث کاهش درد و عوارض پوستی می‌شود اما لیزر الکساندرایت این قابلیت را ندارد.

دستگاه لیزر تیتانیوم - کاماپرس

خرید لیزر تیتانیوم از آیسا طب

شرکت آینده سازان آرمان گستر فیدار با نام تجاری «آیسا طب» در زمینه تجهیز کلینیک‌های زیبایی سراسر ایران فعالیت می‌کند. این شرکت وارائه‌کننده و فروشنده اصلی بسیاری از دستگاه‌های مدرن لیزر و سایر دستگاه‌های زیبایی است که محصولات خود را با شرایط ویژه در اختیار متخصصان زیبایی قرار می‌دهد.

برای دریافت لیست کامل محصولات و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت رسمی آیسا طب به آدرس aisateb.com مراجعه و یا با شماره تلفن 09102298320 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : آیساطب
تهران آهن
روکش مارال
نهال گشت
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز