مقایسه قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان با برندهای معتبر دیگر

ژیوار

فعالان عرصه ساخت و ساز و حوزه‌های صنعتی برای خرید میلگرد فقط قیمت این محصولات را در نظر نمی‌گیرند، بلکه به برند آن هم توجه می‌کنند، زیرا برندهای معتبر، میلگرد را با مواد اولیه باکیفیت تولید می‌کنند. یکی از تولیدکنندگان برتر میلگرد در ایران، ذوب آهن اصفهان است.

کاماپرس در این گزارش قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان را با برندهای معتبر دیگر مقایسه کرده است.

آشنایی با کارخانه ذوب آهن اصفهان

کارخانه‌های متعددی در ایران به تولید میلگرد مشغول هستند که در بین آنها ذوب آهن اصفهان نام شناخته شده‌تری است. کیفیت محصولات تولیدی این کارخانه در سطح بالایی قرار دارد و به همین دلیل قیمت میلگرد آن نسبت به دیگر برندها بیشتر است.

این واحد مهم و پیشرفته در صنعت فولاد و فرآورده‌ها، میلگردها را با استفاده از فناوری روز دنیا تولید می‌کند و بسیار مورد قبول فعالان باسابقه حوزه ساخت و ساز و صنایع مختلف است. اغلب میلگردهای تولیدی ذوب آهن اصفهان در سایزهای بزرگی تولید می‌شوند و به همین دلیل سبد محصولات این کارخانه محدودیت دارد.

پرفروش‌ترین میلگرد ذوب آهن اصفهان

در بین میلگردهای تولیدی ذوب آهن اصفهان، میلگرد آ3 پرفروش‌تر است که برای صنعت ساختمان سازی به کار می‌رود. میلگرد استاندارد آ3 ذوب آهن اصفهان در اندازه‌های 12 تا 32 تولید می‌شود و آج جناقی دارد.

دریان سفر امید

وزن این نوع میلگرد یا دیگر میلگردهای تولیدی ذوب آهن اصفهان با توجه به جداول استاندارد تعیین می‌شود که در آن بازه حداقل و حداکثر برای وزن هر مقطع تعیین شده و تولیدکنندگان باید با در نظر گرفتن آن به تولید محصولات خود بپردازند. به لحاظ وزنی، وزن میلگرد ذوب آهن اصفهان در مقایسه با میلگردهای تولیدی در ایران کمتر است، اما از لحاظ استاندارد مشکلی ندارد.

قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان

قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان تحت تاثیر وزن و ابعاد تغییر می‌کند و نمی‌توان درباره نرخ دقیق آن نظری داد. گذشته از آن، کیفیت، نرخ روز آهن در سطح جهانی، هزینه حمل و نقل، قیمت دلار و نظایر آن بر نرخ میلگرد اصفهان موثر است.

در ادامه قیمت چند نمونه از میلگردهای تولیدی ذوب آهن اصفهان با دیگر برندها بررسی شده است.

قیمت میلگرد - کاماپرس

همانطور که از جدول بالا مشخص است، متوسط قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان نسبت به دیگر برندها بالاتر است که دلیل آن به برند و کیفیت آن مربوط می‌شود.

اطلاع از قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان در «آیرومارت»

افرادی که مایل به بررسی دقیق قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان هستند، بهتر است به یک درگاه معتبر برای این کار مراجعه کنند که به صورت روزانه قیمت‌ها را مشخص و اعلام می‌کند. آیرومارت، یک درگاه مناسب است که همواره قیمت روز میلگرد برند ذوب آهن اصفهان را اعلام می‌کند. همچنین در این وبسایت امکان مقایسه نرخ این میلگرد با دیگر برندها وجود دارد.

شرکت پیشرو صنعت نفت آسیا با برند تجاری آیرومارت، یک مجموعه فعال حوزه آهن آلات و فولاد است که با تکیه بر توان فنی، تخصصی و تجربه پیشکسوتان فولادی سعی در تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار فولاد و آهن آلات دارد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر، رصد قیمت و خرید انواع محصولات آهنی می‌توانند به وبسایت https://iromart.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02145306 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آیرومارت
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز